Foto: David R.
ID 1298935

David R. 53 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Obchodní akademie

Obchodně podnikatelské zaměření

1994 – 1996SŠ s maturitou

Vysoká škola báňská

Fakulta hornicko-geologická

1990 – 1992Bakalářské

Gymnázium Orlová

Všeobecné se zaměřením na strojírenství

1986 – 1990SŠ s maturitou

Praxe 30 let a 6 měsíců

Úř*******áce

V evidenci uchazečů o zaměstnání

květen 2024 – 2024 8 měsíců

*

UN*********.s.

Ředitel marketu

2014 – 2024 10 let a 6 měsíců

Strategické plánování: definování dlouhodobé strategie společnosti a stanovení cílů, analyzování trhu a konkurence a identifikace příležitostí pro růst, vytváření a implementace plánů pro dosažení stanovených cílů. Vedení týmu: nábor a výběr klíčových členů týmu a vedoucích pracovníků, delegování úkolů a poskytování směru a motivace zaměstnancům, poskytování zpětné vazby a podpora rozvoje dovedností. Finanční správa: plánování rozpočtu a sledování finančních výsledků společnosti, minimalizace nákladů a maximalizace ziskovosti. Rozvoj obchodních vztahů: budování a udržování vztahů se zákazníky, dodavateli a partnery. Rizikový management: identifikace a hodnocení rizik spojených s provozem, implementace opatření k minimalizaci rizik a zajištění dodržování předpisů. Komunikace a reporting: pravidelná komunikace s vedením společnosti, příprava a prezentace reportů o výkonnosti marketu a plánů na zlepšení, zajištění komunikace se zaměstnanci.

UN*********.s.

Zástupce ředitele

2004 – 2014 10 let a 6 měsíců

Manažerské úkoly: řízení provozních činností v obchodě, zajištění dodržování firemních standardů a procesů. Personální řízení: řízení týmu, včetně delegování úkolů a poskytování zpětné vazby, řešení konfliktů a podpora rozvoje zaměstnanců. Obchodní rozvoj: identifikace nových obchodních příležitostí a strategií pro růst prodeje, spolupráce s marketingovým týmem na propagaci produktů a služeb, budování a udržování vztahů s klíčovými zákazníky a dodavateli. Operativní řízení: zajištění dostatečného zásobování zbožím a sledování stavu skladu, řízení inventury a sledování prodejů, zajištění, aby obchod splňoval veškeré právní a bezpečnostní normy. Zákaznický servis: zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu a řešení stížností, zajištění, aby personál byl schopen poskytovat zákaznickou podporu a odpovídat na dotazy. Finanční správa: sledování nákladů a maximalizace ziskovosti obchodu. Komunikace a reporting: pravidelná komunikace s ředitelem a dalšími vedoucími pracovníky, příprava reportů o výkonnosti obchodu a plánů na zlepšení. Školení a rozvoj: poskytování školení a podpora v rozvoji dovedností zaměstnanců.

KR*********.o.

Ekonomicko-provozní pracovník

1997 – 2004 7 let a 6 měsíců

Fakturace, sklady, evidence, nákup materiálů, příjemky, výdejky, pokladna.

HS*******.o.

Administrátor ekonomických systémů

1996 – 1997 1 rok a 6 měsíců

Poradenská činnost v účetním softwaru.

Če*****.s.

Bankovní poradce

1996 – 1996 6 měsíců

Vkladní knížky, sporožirové účty, platební karty, bankomat.

OSVČ

Účetní

1992 – 1993 1 rok a 6 měsíců

Zpracování účetnictví pro firmu

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Rekvalifikační kurz

Obsluha a práce s PC, MS Office

1995

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45