Foto:  Martina G.
ID: 236164

Martina G.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  29 let


  Aktualizace 03.11.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2002 - 2006
    Obchodní akademie Rumburk - Výpočetní technika a management
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2014
    IT2u Czech s.r.o.
    Administrativa , Office manager
    Office manager ve společnosti IT2u Czech s.r.o. Příprava nabídek pro veřejné zakázky a projekty spolufinancované z fondů EU a vyhledávání nových obchodních příležitostí. Zajištění chodu realizovaných projektů (komunikace se zákazníky, příprava smluvní dokumentace, vedení projektové složky, organizace schůzek a další administrace projektů). Odpovědnost za provoz společnosti včetně vedení podkladů pro účetnictví (vystavování faktur, pokladna, správa BÚ a zpracování podkladů pro výpočet mezd), vedení personální agendy (příprava pracovních smluv a dohod, nástupy nových zaměstnanců), správa služebních vozidel (organizování školení řidičů, příprava smluv pro nákup a prodej vozidel, zajištění pojištění, vedení knihy jízd, zajištění autoprovozu a servisu). Administrativní podpora společnosti (korespondence, evidence faktur, smluv a objednávek). Organizace a plánování jednání, příprava zápisů z porad a zajišťování školení.
    2008 - 2012
    Ministerstvo zemědělství
    Státní a veřejná správa , Úředník
    Odborná asistentka Odboru informačních a komunikačních technologií na Ministerstvu zemědělství. Vedení sekretariátu odboru a vyřizování veškeré administrativní agendy odboru. Spolupráce s projektovou kanceláří odboru zejména na přípravě veřejných zakázek a při komunikaci s dodavateli. Zodpovědnost za provoz odboru a spolupráce s účtárnou. Plánování a organizace schůzek, školení, kurzů a meetingů pracovních skupin. Zajišťování zápisů z porad odboru a obchodních jednání. Práce v programu SAP a ve spisové službě DMS. Vyřizování korespondence odboru. Projektové reference z EU fondů – IOP „Rozvoj zemědělských registrů“. Zajištění administrativních činností spojených s projektem, výkaznictví (kompletace a úprava výkazů práce všech členů projektu), příprava podkladů na jednání, kompletace dokumentace, vedení agendy projektu, organizace jednání a příprava zápisů z porad.
    2008 - 2008
    VELVETA a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    Obchodní referent ve společnosti VELVETA a.s., komunikace se zákazníky a odpovědnost za oblast německého trhu. Zadávání objednávek do výroby, kontrola termínů zadaných objednávek a následně zajištění expedice objednávek. Vyřizování reklamací. Evidence a fakturace zakázek. Hledání nových obchodních příležitostí, tvorba nabídek a rozesílání informačních materiálů. Evidence stávajících a potencionálních zákazníků. Příprava podkladů pro obchodní jednání a osobní jednání se zákazníky.
    2007 - 2008
    HEMTRANS s.r.o.
    Doprava, zásobování a logistika , Dispečer
    Dispečer/Administrativní pracovník v dopravní společnosti HEMTRANS s.r.o. Zajišťování přepravy osob a nákladu. Příprava dokumentace spojené s výjezdem řidiče do tuzemska čí zahraničí. Zodpovědnost za finanční zajištění řidiče pro uskutečnění cesty. Činnost v programu Doprava 2000 (evidence trasy a ujetých kilometrů, vypočet diet pro řidiče). Zajištění vytíženosti řidičů, popř. plánování trasy. Příprava podkladů pro výpočet mezd. Příprava podkladů pro účtárnu, vedení pokladny. Podílení se na přípravě rozpočtu společnosti.
    2007 - 2007
    Stavreko s.r.o.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Administrativní pracovnice ve stavební spol. Stavreko s.r.o., komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, evidence skladu materiálu. Příprava podkladů pro účtárnu, vedení po-kladní knihy. Evidence a archivace dokumentace.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  mírně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Cestování, kultura, sport, vaření.
  • Trvalé bydliště

    Bratislavská 998, Varnsdorf, 40747

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45