Není foto: S. G.
ID 1286761

S. G.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Ústí nad Labem + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

PF UJEP Ústí nad Labem

Učitelství českého jazyka a literatury a německého jazyka a literatury pro 2. stupeň ZŠ

říjen 1995 – červen 2001Vysokoškolské

Gymnázium a Střední odborná škola dr.Václava Šmejkala, Ústí nad Labem, příspěvková organizace

Gymnázium - Humanitní zaměření

září 1991 – květen 1995SŠ s maturitou

Praxe 25 let a 1 měsíc

*********bem

Učitel základní školy

srpen 2016 – srpen 2024 8 let a 1 měsíc

Výuka českého jazyka a literatury. Výuka německého jazyka a literatury.

*******bem

Učitel základní školy

srpen 1999 – červenec 2016 17 let

Výuka českého jazyka a literatury Výuka německého jazyka a literatury

Jazyky

ruštinazačátečník

slovenštinazačátečník

angličtinapokročilý začátečník

němčinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiNováček

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

MS Teams, MS Forms, Bakaláři

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Jak rozmluvit v cizím jazyce i méně aktivní žáky

Kurz byl zaměřen na práci s méně aktivními žáky při hodinách cizích jazyků

Zobrazit certifikát o absolvování

únor 2024

Práce s projekty na hodinách cizích jazyků

Práce s projekty na hodinách cizích jazyků

únor 2024

Co jsou digitální kompetence a jak na ně

leden 2024

Best of Broňa - top aktivity pro jazykáře

prosinec 2023

Seznam se s médii - Mediální průmysl a reklama

prosinec 2023

Jak efektivně zvládat stres díky mindfulness

prosinec 2023

Gamifikace ve výuce cizích jazyků

prosinec 2023

Tematické vánoční hodiny jednoduše a atraktivně

listopad 2023

Seznam se s médii - Svět médií

říjen 2023

Seznam se s médii - Jak vzniká zpravodajství

říjen 2023

Hry na hodinách cizích jazyků s Broňou Sobotkou

září 2023

Seznam se s médii - Zpravodajské hodnoty

září 2023

Motivujte žáky k učení a zjednodušte si práci s WocaBee

září 2023

Jak efektivně pracovat s obrázky na hodinách cizích jazyků

srpen 2023

Autentické materiály ve výuce cizích jazyků

červen 2023

ToolBee - online nástroje pro jazykáře

červen 2023

Psychohygiena a mentální odolnost pro učitele

červen 2023

Kuchařka školního časopisu jako zpestření mediální výchovy

březen 2023

Tipy pro rychlé aktivity bez přípravy na hodiny cizích jazyků

únor 2023

Jak učit cizí jazyk žáky s poruchami učení

únor 2023

Umělá inteligence na školách

únor 2023

Seznam se s médii

Obsah kurzů tvořilo několik lekcí. Kurz byl zaměřen na výuku Mediální výchovy.

2023

Hodnocení v individualizované výuce v základním vzdělávání

květen 2022

Aktivní učitel - Zásobník aktivit učitele NJ

květen 2022

Různé metody pro začlenění ICT technologií do výuky

únor 2021

Školení Robotel: ROB 2 - Aktivizace studentů s multimediální jazykovou laboratoří (úroveň mírně pokročilý)

říjen 2020

Nebezpečné komunikační techniky spojené s ICT

leden 2019

Jak se bránit šikaně ze strany žáků a rodičů

srpen 2018

Rozvoj kreativity ve výuce přírodovědných předmětů

květen 2018

ADHD, ADD uvedení do problematiky

květen 2017

Třídnické hodiny - Podporujeme dobré vztahy ve třídě

srpen 2016

Komunitní kruh

duben 2016

Motivace v hodinách německého jazyka

duben 2016

Šikana a její řešení

prosinec 2015

Komunikace s rodiči

září 2015

Malé hravé recepty do výuky němčiny I.

září 2014

Deutsch kreativ und lustig

říjen 2013

Gramatika ve výuce německého jazyka

duben 2012

Specifické poruchy učení a poradenská zpráva

březen 2012

Zahrada jako prostor pro EVVO

červen 2011

Počítače ve výuce německého jazyka

duben 2010

Specifika práce s mladistvými a struktura péče o děti a mládež s etopickým zaměřením

březen 2010

Řešení konfliktů pro pedagogické pracovníky

březen 2010

Specifické poruchy chování na ZŠ... a jak na ně

březen 2010

Dospívající a užívání drog

březen 2010

Weihnachten im Deutschunterricht

prosinec 2009

Pětiminutové aktivity v němčině

listopad 2009

Děti se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole

červen 2009

Microsoft Office 2007 - Úvod

prosinec 2008

Člověk a prostředí - Úvod do ekologické výchovy

září 2008

Komunikace s rodiči v extrémních situacích

listopad 2007

Šikana - sociálně patologické podhoubí školy

září 2007

Úvodní modul Školení poučených uživatelů číslo 138-8/2003, Projekt I- Informační gramotnost

listopad 2003

Certifikát o absolvování testu Z

listopad 2002

Vyučování cizím jazykům u dětí se specifickou poruchou učení

říjen 2001

Metodicko konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím

Kurz probíhal od března do června 2001

červen 2001

Zájmy

Baví mě cizí jazyky. Ve volném čase vyrábím šperky - náušnice a náhrdelníky. Ráda kreslím, tvořím dekorace z papíru, skládám origami. Ráda chodím do přírody. Mám ráda zvířata. Ráda fotografuji a pracuji s počítačem. Mám ráda deskové hry. Ráda skládám puzzle.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45