S. G. , životopis 1286761
Představa o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Asistent pedagoga Asistent v médiích, reklamě, PR Knihovník Nákupčí Prodavač Učitel základní školy Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
PF UJEP Ústí nad Labem
Učitelství českého jazyka a literatury a německého jazyka a literatury pro 2. stupeň ZŠ
říjen 1995 – červen 2001Vysokoškolské
Gymnázium a Střední odborná škola dr.Václava Šmejkala, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Gymnázium - Humanitní zaměření
září 1991 – květen 1995SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 1 měsíc
ZŠ*********bem
Učitel základní školy
srpen 2016 – srpen 2024 8 let a 1 měsíc
Výuka českého jazyka a literatury. Výuka německého jazyka a literatury.
ZŠ*******bem
Učitel základní školy
srpen 1999 – červenec 2016 17 let
Výuka českého jazyka a literatury Výuka německého jazyka a literatury
Jazyky
ruštinazačátečník
slovenštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
němčinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiNováček
Grafické a konstrukční programy
CanvaZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
MS Teams, MS Forms, Bakaláři
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Jak rozmluvit v cizím jazyce i méně aktivní žáky
Kurz byl zaměřen na práci s méně aktivními žáky při hodinách cizích jazyků
Zobrazit certifikát o absolvování
únor 2024
Práce s projekty na hodinách cizích jazyků
Práce s projekty na hodinách cizích jazyků
únor 2024
Co jsou digitální kompetence a jak na ně
leden 2024
Best of Broňa - top aktivity pro jazykáře
prosinec 2023
Seznam se s médii - Mediální průmysl a reklama
prosinec 2023
Jak efektivně zvládat stres díky mindfulness
prosinec 2023
Gamifikace ve výuce cizích jazyků
prosinec 2023
Tematické vánoční hodiny jednoduše a atraktivně
listopad 2023
Seznam se s médii - Svět médií
říjen 2023
Seznam se s médii - Jak vzniká zpravodajství
říjen 2023
Hry na hodinách cizích jazyků s Broňou Sobotkou
září 2023
Seznam se s médii - Zpravodajské hodnoty
září 2023
Motivujte žáky k učení a zjednodušte si práci s WocaBee
září 2023
Jak efektivně pracovat s obrázky na hodinách cizích jazyků
srpen 2023
Autentické materiály ve výuce cizích jazyků
červen 2023
ToolBee - online nástroje pro jazykáře
červen 2023
Psychohygiena a mentální odolnost pro učitele
červen 2023
Kuchařka školního časopisu jako zpestření mediální výchovy
březen 2023
Tipy pro rychlé aktivity bez přípravy na hodiny cizích jazyků
únor 2023
Jak učit cizí jazyk žáky s poruchami učení
únor 2023
Umělá inteligence na školách
únor 2023
Seznam se s médii
Obsah kurzů tvořilo několik lekcí. Kurz byl zaměřen na výuku Mediální výchovy.
2023
Hodnocení v individualizované výuce v základním vzdělávání
květen 2022
Aktivní učitel - Zásobník aktivit učitele NJ
květen 2022
Různé metody pro začlenění ICT technologií do výuky
únor 2021
Školení Robotel: ROB 2 - Aktivizace studentů s multimediální jazykovou laboratoří (úroveň mírně pokročilý)
říjen 2020
Nebezpečné komunikační techniky spojené s ICT
leden 2019
Jak se bránit šikaně ze strany žáků a rodičů
srpen 2018
Rozvoj kreativity ve výuce přírodovědných předmětů
květen 2018
ADHD, ADD uvedení do problematiky
květen 2017
Třídnické hodiny - Podporujeme dobré vztahy ve třídě
srpen 2016
Komunitní kruh
duben 2016
Motivace v hodinách německého jazyka
duben 2016
Šikana a její řešení
prosinec 2015
Komunikace s rodiči
září 2015
Malé hravé recepty do výuky němčiny I.
září 2014
Deutsch kreativ und lustig
říjen 2013
Gramatika ve výuce německého jazyka
duben 2012
Specifické poruchy učení a poradenská zpráva
březen 2012
Zahrada jako prostor pro EVVO
červen 2011
Počítače ve výuce německého jazyka
duben 2010
Specifika práce s mladistvými a struktura péče o děti a mládež s etopickým zaměřením
březen 2010
Řešení konfliktů pro pedagogické pracovníky
březen 2010
Specifické poruchy chování na ZŠ... a jak na ně
březen 2010
Dospívající a užívání drog
březen 2010
Weihnachten im Deutschunterricht
prosinec 2009
Pětiminutové aktivity v němčině
listopad 2009
Děti se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole
červen 2009
Microsoft Office 2007 - Úvod
prosinec 2008
Člověk a prostředí - Úvod do ekologické výchovy
září 2008
Komunikace s rodiči v extrémních situacích
listopad 2007
Šikana - sociálně patologické podhoubí školy
září 2007
Úvodní modul Školení poučených uživatelů číslo 138-8/2003, Projekt I- Informační gramotnost
listopad 2003
Certifikát o absolvování testu Z
listopad 2002
Vyučování cizím jazykům u dětí se specifickou poruchou učení
říjen 2001
Metodicko konverzační kurz němčiny s rodilým mluvčím
Kurz probíhal od března do června 2001
červen 2001