D. M. , životopis 845529
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Soukromá střední škola pedagogiky a sociálních služeb, s.r.o.
Předškolní a mimoškolní pedagogika
září 2015 – květen 2017SŠ s maturitou
INFIS Střední škola informatiky a finančních služeb Plzeň
Finance a finanční služby
září 2003 – červen 2008SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 11 měsíců
56*********zeň
Učitel mateřské školky
září 2021 – dosud 3 roky a 2 měsíce
Zajištění komplexní výchovně vzdělávací činnosti zaměřené na rozšiřování vědomostí, dovedností a návyků dětí. Spolupráce s rodiči.
Pr*********ada
.
srpen 2020 – červen 2021 11 měsíců
.
Co*****and
Administrativní pracovník
únor 2020 – červenec 2020 6 měsíců
Administrativní podpora: back-office
Ma*******lie
Recepční v cestovním ruchu
září 2019 – leden 2020 5 měsíců
Zajištění chodu recepce, check-in/check out hostů, vytváření rezervací, vyřizování hovorů, komunikace s hosty, administrativní úkony spojené s chodem recepce.
Du*******ppe
Dispečer logistiky
srpen 2018 – srpen 2019 1 rok a 1 měsíc
Odpovědnost za 5 klíčových zákazníků. Nasměrování nákladních dopravců na optimální trasy, přidělování práce, řešení problémů vzniklých v průběhu přepravy, zadávání dat do speciálního logistického programu, vedení příslušné dokumentace a evidence. Komunikace s řidiči MKD/operátory/supervizory/zákazníky. Komunikace se zákazníkem v angličtině na denní bázi.
22*********zeň
Učitel mateřské školky
září 2015 – červen 2018 2 roky a 10 měsíců
Zajištění komplexně vzdělávací činnosti zaměřené na rozšiřování vědomostí, dovedností a návyků dětí. Spolupráce s rodiči.
We*****.s.
Asistentka ředitele
duben 2012 – srpen 2015 3 roky a 5 měsíců
Podpora vedení společnosti, zajištění kompletního chodu kanceláře, příprava podkladů a prezentací pro jednání. Jednání s vlastníky pozemků - odkup pozemků pro zemědělské družstvo, příprava a formátování smluv a dokumentů. HR agenda vč. vnitrofiremní komunikace. Péče a komunikace s klienty i v angličtině. Zajištění chodu penzionu.
Re*********zeň
Asistentka ředitele
září 2008 – březen 2012 3 roky a 7 měsíců
Podpora vedení společnosti, zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře, příprava a formátování smluv, dokumentů a prezentačních materiálů pro makléře. Komunikace napříč společností. Příprava podkladů pro inzerci, jednání a péče o klienty.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Pedagogické semináře
2022
Certifikace z Investic
2010
Certifikace u ČNB
2010