Není foto: D. M.
ID 845529

D. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Plzeň + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Soukromá střední škola pedagogiky a sociálních služeb, s.r.o.

Předškolní a mimoškolní pedagogika

září 2015 – květen 2017SŠ s maturitou

INFIS Střední škola informatiky a finančních služeb Plzeň

Finance a finanční služby

září 2003 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 15 let a 11 měsíců

56*********zeň

Učitel mateřské školky

září 2021 – dosud 3 roky a 2 měsíce

Zajištění komplexní výchovně vzdělávací činnosti zaměřené na rozšiřování vědomostí, dovedností a návyků dětí. Spolupráce s rodiči.

Pr*********ada

.

srpen 2020 – červen 2021 11 měsíců

.

Co*****and

Administrativní pracovník

únor 2020 – červenec 2020 6 měsíců

Administrativní podpora: back-office

Ma*******lie

Recepční v cestovním ruchu

září 2019 – leden 2020 5 měsíců

Zajištění chodu recepce, check-in/check out hostů, vytváření rezervací, vyřizování hovorů, komunikace s hosty, administrativní úkony spojené s chodem recepce.

Du*******ppe

Dispečer logistiky

srpen 2018 – srpen 2019 1 rok a 1 měsíc

Odpovědnost za 5 klíčových zákazníků. Nasměrování nákladních dopravců na optimální trasy, přidělování práce, řešení problémů vzniklých v průběhu přepravy, zadávání dat do speciálního logistického programu, vedení příslušné dokumentace a evidence. Komunikace s řidiči MKD/operátory/supervizory/zákazníky. Komunikace se zákazníkem v angličtině na denní bázi.

22*********zeň

Učitel mateřské školky

září 2015 – červen 2018 2 roky a 10 měsíců

Zajištění komplexně vzdělávací činnosti zaměřené na rozšiřování vědomostí, dovedností a návyků dětí. Spolupráce s rodiči.

We*****.s.

Asistentka ředitele

duben 2012 – srpen 2015 3 roky a 5 měsíců

Podpora vedení společnosti, zajištění kompletního chodu kanceláře, příprava podkladů a prezentací pro jednání. Jednání s vlastníky pozemků - odkup pozemků pro zemědělské družstvo, příprava a formátování smluv a dokumentů. HR agenda vč. vnitrofiremní komunikace. Péče a komunikace s klienty i v angličtině. Zajištění chodu penzionu.

Re*********zeň

Asistentka ředitele

září 2008 – březen 2012 3 roky a 7 měsíců

Podpora vedení společnosti, zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře, příprava a formátování smluv, dokumentů a prezentačních materiálů pro makléře. Komunikace napříč společností. Příprava podkladů pro inzerci, jednání a péče o klienty.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Pedagogické semináře

2022

Certifikace z Investic

2010

Certifikace u ČNB

2010

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45