M. K. , životopis 602028
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nové Město + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Jazyková škola Akademie J.A. Komenského
anglický jazyk
1998 – 1999Vyšší odborné
ISŠ obchodní
obchodník
1993 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 1 měsíc
SI*****.o.
Účetní, fakturantka
srpen 2021 – červenec 2024 3 roky
fakturace služeb, účtování přijatých faktur, vnitrofaktur, přeúčtování chybně směrovaných nákladů a výnosů projektů a středisek, zástava pohledávek pro financující banku, bankovní záruky, odsouhlasení závazků a pohledávek, příprava plateb, reporting cash-flow, spolupráce na čištění a inventarizaci účtů
Ho*******.o.
Účetní
červenec 2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
účtování režijních a zbožových faktur, pokladny, směnárny, příprava příkazů k úhradě, spolupráce s auditorem, archivace dokladů, příprava podkladů a asistence na inventurách zboží a majetku, zarazeni a vyrazeni majetku
In*******all
Vendor check specialist
2018 – červen 2019 1 rok a 6 měsíců
prověřování tuzemských a zahraničních obchodních subjektů a následné zakládání do Sapu, správa kmenových dat v systému, komunikace napříč celým holdingem, spolupráce na nových pracovních postupech, projektech a kvartálních prověrkách dodavatelů
In*******all
Accountant Bank and Cash Collections
2016 – 2016 6 měsíců
Zodpovědnost Maďarsko - nahrávání a účtování bankovního výpisu + clearing příslušných účtů, účtování platebních karet zákaznických a zaměstnaneckých, zpracování zákaznických vratek - převodem, PayU, přepárování, podpora maďarského call centra se zákaznickými objednávkami, vystavování dobropisů za služby
In*******all
Junior accountant of Payments
2015 – 2015 6 měsíců
správa CZ a SK zápočtů, úhrady SK, PL příp. CZ faktur dodavatelů a vratek zákazníků, komunikace s dodavateli, zahraničím i ostatními odděleními
Da*********nal
Pokladní
2013 – 2015 2 roky a 6 měsíců
markování, vydávání dokladů, uzavírání splátek se zákazníky, práce se zbožím
In******* CZ
Junior účetní
2007 – 2012 5 let a 6 měsíců
účtování bankovních výpisů, zbožových faktur, příprava příkazů k úhradě, párování plateb, komunikace se zákazníky, dodavateli, pobočkami, ostatními odděleními, správa pohledávek, zápočtů, sald, kontrola pokladen poboček
As*****ana
Pokladní, administrativní pracovnice
2007 – 2007 6 měsíců
příjem hotovosti za prodané letenky, prodej jízdenek, evidence údajů do PC a archivace
Ti*****a.s
Obsluha pobočky
2004 – 2007 3 roky a 6 měsíců
zodpovědnost za celkový chod sázkové kanceláře
CK*******our
Referentka prodeje
2001 – 2004 3 roky a 6 měsíců
zodpovědnost za celkový chod cestovní kanceláře- nabídka a prodej zájezdů, vystavování dokladů
Pr*******ial
administrativní pracovnice
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
provádění vyúčtování obchodních zástupců, evidence smluv v interním anglickém systému
M.*********NBC
Junior mzdová účetní
1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
příprava podkladů pro mzdy – kontrola odpracované doby, zpracování neschopenek, výplatních pásek
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Sap - praxe 4,5 let, MS Navision, MultiCash, Citi Direct, OTRS, Fin*u, Vario (evidence majetku), Flexims (ČSOB aplikace na bankovní záruky)
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
MS Excel - školení
Uživatelská práce s excelem. Obdržen certifikát o absolvování
2015