Foto: Bc. Michaela M.
ID 1297236

Bc. Michaela M. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Prostějov + 5 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s.

Podniková ekonomika a management

září 2010 – červen 2014Bakalářské

Fakulta strojní VŠB - TU Ostrava

technologický management

září 2002 – červen 2007Vysokoškolské

Obchodní akademie

obchodní akademie

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 5 měsíců

LIPKA, z. s.

Účetní

září 2020 – duben 2024 3 roky a 8 měsíců

přijaté faktury, vydané faktury, pokladny, mzdy, zpracování a výměra mezd do žádostí o dotace (Olomoucký kraj, Magistrát města Prostějova, MPSV, Nadace) zpracování finančního vypořádání dotací, komunikace s ČSSZ, zdravotními pojišťovnami a finančním úřadem, příprava a zpracování účetních podkladů k Benchmarkingu, podílení se na budování zařízení, příprava rozpočtu spolku, roční uzávěrka v účetnictví, daňové přiznání, vyúčtování zdravotní péče zdravotním pojišťovnám

AGROSTAV Prostějov, akciová společnost

Vedoucí obchodně výrobního oddělení

září 2016 – červen 2020 3 roky a 10 měsíců

účtování v programu Pohoda ( agendy: přijaté faktury, vydané faktury, pokladna, banka, mzdy), kontrola podkladů k DPH, zpracování DPH a KH, přehledy pro zdravotní a sociální pojišťovny, výkazy a reporty pro vedení společnosti, výkazy pro ČSÚ, CRS a ISPOP, uzávěrky (daň z příjmů, výroční zprávy, přílohy k výroční zprávě), komunikace s auditory, závozy pohonných hmot na čerpací stanice, sledování trhu pohonných hmot, měsíční tržby čerpacích stanic, záznamní povinnost pro finanční úřad, tabulky pro přehled cen nákupu a prodeje

Obchodní akademie Prostějov

Administrativní pracovník

září 2015 – srpen 2016 1 rok

mzdové výměry pedagogickým pracovníkům, hodnocení pracovníků, zpracování dotačních programů, inventarizace majetku, likvidace majetku

Red Point Style, s. r. o.

Asistentka ředitele

březen 2009 – leden 2012 2 roky a 11 měsíců

vyřizování objednávek zboží, reklamace, fakturace, řízení workshopů obchodních zástupců, řízení zaměstnanců výroby a skladů, vyřizování objednávek materiálu po výrobu, komunikace se zákazníky, telemarketing, reporty pro ředitele, vedení výběrových řízení, práce s účetním programem Vario

ZFP Akademie

Asistentka ředitele

leden 2008 – prosinec 2008 1 rok

administrativní práce, objednávky, pokladna, komunikace s klienty, zápisy z porad, zpracování smluv pro klienty, reporty pro ředitele společnosti, vytváření portfolia smluv pro klienty

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

slovenštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon AndroidExpert

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopZkušený

ERP a účetní software

Altus VarioPokročilý

PohodaExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

příroda, malování, křížovky

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45