Sylvie C. 37 let , životopis 1292070
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Bohnice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Knihovník Pokladní Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Pracovník poštovního provozu Referent Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Ekonomika a podnikání
září 2007 – červen 2010SŠ s maturitou
střední odborná škola služeb a střední odborné učiliště, Kadaň 5.května 680
Kadeřník (Kadaň)
září 2002 – červen 2005Vyučení
Praxe 10 let a 9 měsíců
Účetní s.r.o.
účetní junior
únor 2023 – únor 2024 1 rok a 1 měsíc
účtování pokladen, debetních karet, bankovních výpisů, párování plateb, přijatých faktur, práce v účetním programu Premier, vytváření reportů, komunikace s klienty, výpomoc s účetními závěrkami
Adart computers s.r.o.
technická asistentka
prosinec 2019 – únor 2023 3 roky a 3 měsíce
zpracování reklamací - zadávání do interniho systému, vyřizování e-mailů a telefonátů, příprava reklamací k opravě pro techniky, příprava a balení vyřízených reklamací k odeslání. Objednávka dopravy - PPL, GLS. Dalsi drobne administrativní úkony a spolupráce s dalšími odděleními.
VISTORIA CZ a.s.
účetní junior
září 2018 – listopad 2018 3 měsíce
zaúčtování faktur, skenování a zadávání dokladů do systému, zaúčtování pokladních dokladů, drobné administrativní úkony
CZnet, s.r.o.
asistentka, fakturantka
březen 2017 – červenec 2018 1 rok a 5 měsíců
zaúčtování faktur přijatých a vydaných v účetním programu Pohoda, párování plateb, zasílání upomínek, vystavování smluvních pokut, zasílání písemností - výpovědí a předžalobníchvýzev klientům, předávání podkladů neplatících klientů pravníkovi, zpracování žádostí o vyjádření k existenci sítí, příprava podkladů pro hlavního účetního, spolupráce se všemi odděleními (zákaznické, technické, manažer), vytváření platebních příkazů, přijímání hotovosti do pokladny, telefonický a emailový kontakt s klienty
PODA, a.s.
administrativní pracovnice
září 2016 – březen 2017 7 měsíců
zadávání objednávek, příprava smluv, protokolů a zařízení pro klienty, fakturace, péče o klienty, administrativní úkony v interním systému, 2 x týdně práce na klientských pobočkách
Mateřská ,,dovolená"
matka na plný úvazek
říjen 2013 – září 2016 3 roky
...
Česká správa sociálního zabezpečení
Referent
září 2011 – leden 2013 1 rok a 5 měsíců
zpracování dokumentů - nemocenské, kontakt s klienty, úřady, účetními
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
ERP a účetní software
PohodaZačátečník
PremierPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení