Foto:  Romana Š.
ID: 171405

Romana Š.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  47 let


  Aktualizace 30.08.2013
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1983 - 1987
    Masarykovo gymnázium Plzeň - odborná příprava obor strojírenství
    Středoškolské nebo vyučení s maturitou
  • Praxe

    2010 - 2013
    Energetická společnost
    Technika, elektrotechnika a energetika , Technik v energetice
    vedoucí oddělení služeb zákazníkům v energetice - komunikace se zákazníky - řešení nestandardních požadavků, finančních závazků, stížností a složitých reklamací - stanovování cen elektřiny a plynu dle standardů DO, MO, SO - vypracování nabídky - spolupráce se specialistou při stanovování cen VN,VVN, VO - komplexní nabídky největším zákazníkům - výběrová řízení, veřejné zakázky - příprava a realizace - kontrola kompletního procesu změny dodavatele - komunikace s provozovateli distribučních soustav, smluvní agenda pro LDS - podklady pro smluvní ujednání, řešení distribučních požadavků zákazníků DO,MO,SO - příprava dat k procesu registrace OM na OTE, kontrola průběhu schvalovacích procesů, dohled prodloužení dodávek -komplexní péče o vybrané zákazníky, uzavírání a ukončování smluvních vztahů - vyřizování požadavků zákazníků napříč útvary společnosti - příprava metodických postupů a pokynů pro zaměstnance společnosti, udržení kvality dat v informačním systému - zodpovědnost za dodržování termínů v souvislosti s řešením požadavků - zodpovědnost za provoz zákaznického oddělení, vedení, motivace, hodnocení týmu, personální oblast - podnikový web, spolupráce na realizaci reklamních kampaní - práce s interním PC systémem
    2005 - 2009
    MD
    , Práce doma
    Mateřská dovolená
    2003 - 2005
    CIMEX PRAHA a.s., koncernová společnost
    Stavebnictví a reality , Project manager organizačně-ekonomický
    junior manager developerského odboru - příprava developerských projektů s project managery – dokumentace k projektům, poptávky, výběrová řízení, základní výpočty a analýzy, příprava prezentačních materiálů odboru, komunikace s externími dodavateli, ukládání dokumentace v archivu, vč. elektronického - oblast obchodu a propagace projektu - prodej bytů, prezentační materiály, koordinace a realizace promotion, komunikace s potencionál. zájemci, zajištění smluvní dokumentace, přímá kontrola dodržování podmínek vyplývajících ze smluv - oblast klientských změn v rámci prodeje - spolupráce s klienty, architekt. a dalšími firmami, koordinace a příprava podkladů, zajištění realizace změn - marketingové porovnávání cen nemovitostí - kompletní příprava podkladů pro fakturaci činností developerského odboru - monitoring tisku předkládaný představenstvu společnosti - vyhledávání zpráv dle zadaných okruhů a další relevantní zprávy s ohledem na činnost koncernu - spolupráce se senior managerem - koordinace přípravy materiálů předkládaných na investiční výbory společnosti, zápisy z jednání investičních výborů
    2000 - 2002
    FTK s.r.o
    Telekomunikace , Specialista mobilních technologií
    plánování, výstavba, instalace a servis MW telekomunikačních a internet. sítí akvizitorka - referentka veřejnoprávního projednání - kompletní akvizice - tipování lokalit pro výstavbu, získávání informací a jednání s přísl. úřady a vlastníky pozemků, sjednávání podmínek o pronájmu s vlastníky nemovitostí, příprava prezentačních materiálů - následný reporting, organizace prohlídek lokalit vč. doprovodu - zajišťování podkladů pro stavební povolení, výběrová řízení, spolupráce s externími firmami, koordinace přípravy všech podkladů potřebných pro SP - projednávání na příslušných úřadech pro získání SP, získávání a udržování kontaktů s úřady, majiteli pozemků, architekty - koordinace přípravy staveb MW stanic, kontroly stavby a koordinace prací, zodpovědnost za včasné dokončení stanice, kolaudaci a předání klientovi
    1999 - 2000
    JIMISTAV s.r.o. stavební společnost
    Administrativa , Pracovník back office
    asistentka majitele a sekretářka firmy - chod kanceláře majitele firmy, podklady pro daňovou a mzdovou účetní, fakturace, personalistika - spoluvytváření a kontrola nabídek, objednávání materiálu, evidence dodavatelů a odběratelů, vystavování objednávek, vedení pokladny - příprava a kontrola smluv ve spolupráci s právním oddělením
    1997 - 1998
    OSVČ - poradenské studio
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní zástupce
    poradenská a prodejní činnost - oblast výživy, vitamin. doplňků, pleť. kosmetiky majitelka studia péče o klienty,aktivní vyhledávání zákazníků, nákup a prodej ,realizace a koordinace promotion akcí, samostatné privátní i veřejné prezentace
    1993 - 1997
    MD
    , Práce doma
    Mateřská dovolená
    1991 - 1993
    OSVČ - poradenské studio
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    poradenská a prodejní činnost - oblast výživy, vitamin. doplňků, pleť. kosmetiky poradce nákup a prodej - návrhy, realizace a koordinace promotion akcí pro klienty, péče o klienty,aktivní vyhledávání zákazníků, prezentace, prodejní výstavy, vlastní lektorské vystupování v oboru, vedoucí vlastní obchodní skupiny (10 osob)
    1987 - 1991
    Železniční opravny a strojírny Plzeň
    Administrativa , Administrativní pracovník
    samostatný operativní plánovač technicko – administrativní pracovnice - plánování termínovaného postupu prací pro jednotlivé provozy, koordinace postupu prací, kontrola dokončení prací v termínech, následný reporting
  • Jazykové znalosti

    němčina
    základní
    angličtina
    základní
    ruština
    základní
    čeština
    výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail
  • Zájmy

    aktuální dění, cestování, fotografování, internet, nové technologie
  • Trvalé bydliště

    V Štíhlách, Krč, Praha, 14200

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45