Foto: Eliška S.
ID 1264634

Eliška S. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Policejní akademie ČR

Bezpečnostně právní studia

2013 – 2016Bakalářské

Mendelova střední škola, Nový Jičín, příspěvková organizace

Veřejnosprávní činnost

2006 – 2010SŠ s maturitou

Praxe 12 let

St*******IGO

Studijní referentka

leden 2024 – srpen 2024 8 měsíců

• vedení studijní agendy, matriky • komplexní zpracování procesu přijímacích zkoušek • administrace studijního informačního systému • správa sociálních sítí (Instagram) • vyřizování žádostí studentů • procesování objednávek knih z nakladatelství SOKRATES vč. logistiky • spolupráce s pedagogy

IT*******.o.

Senior Executive Assistant

květen 2021 – březen 2023 1 rok a 11 měsíců

• správa vozového parku (operativní leasing, školení, servisy, údržba, pojistné události, vyúčtování PHM) • kompletní zajištění služebních cest managementu • koordinace agendy nástupů nových zaměstnanců • organizace firemních akcí pro zaměstnance • administrativní a operativní podpora HR oddělení • objednávky kancelářských potřeb, občerstvení • správa agendy příchozí a odchozí pošty společnosti, firemních nástěnek • vedení a vyúčtování pokladny • vedení recepce

in*****ogy

Specialista raného vymáhání pohledávek

březen 2021 – květen 2021 3 měsíce

• telefonické vymáhání pohledávek v různých fázích (mimosoudní řešení) • komunikace se zákazníky formou příchozí linky • emailové zpracování písemných dotazů

AI*******ika

Zahraniční dobrovolník / Volunteer

srpen 2019 – listopad 2019 4 měsíce

PROJEKT: LEVEL UP THE ORPHANS • dobrovolnická činnost v nepálském sirotčinci a škole v hlavním městě • asistence dětem při plnění základních denních povinností dle časového harmonogramu (hygiena, úklid, učení, doprovod do školy, stravování) • výuka na prvním i druhém stupni základní školy a dohled při závěrečném přezkoušení • mimoškolní aktivity a hry s dětmi

***** UM

Pedagog volného času - vedoucí oblasti Hudba, tanec, divadlo

únor 2019 – červenec 2019 6 měsíců

• vedení kroužků pro děti • spoluvedení příměstských táborů • příprava, organizace a realizace příležitostných akcí a soutěží • spolupráce s externími spolupracovníky • související komplexní deníková a systémová administrativa

Ob*****MIA

Customer Service Executive

červen 2018 – leden 2019 8 měsíců

• procesování požadavků klienta týkajících se objednávek platebních karet a jejich designů • zodpovědnost za komplexní proces od objednání karet až po expedici klientům • zpracovávání reportů a příprava podkladů pro fakturaci • spolupráce s produkcí aj. odděleními (komunikace zejména v AJ)

Er*******žka

Executive Assistant, Chief Risk Management Officer Assistant, Asistentka v advokátní kanceláři

září 2011 – červen 2018 6 let a 10 měsíců

• komplexní administrativní podpora daňových poradců, ředitele úseku, advokátů a advokátních koncipientů

Ve*********nie

Zahraniční pracovní a jazykový pobyt

září 2010 – září 2011 1 rok a 1 měsíc

Úklidové a skladové práce

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Grafické a konstrukční programy

CanvaZačátečník

ERP a účetní software

SAPZačátečník

Tvorba obsahu a online marketing

Marketing na sociálních sítíchZačátečník

Střih videaZačátečník

Tvorba animacíZačátečník

Úprava fotekZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Personalistika (akreditovaný rekvalifikační kurz s osvědčením)

• pracovněprávní vztahy, osobní spis • řízení lidských zdrojů, písemné dokumenty, informační systémy, archivace a skartace • personální plánování a nábor, popisy pracovních míst, kompetenční modely • BOZP a zdravotní péče • řízení výkonnosti, motivace a hodnocení, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců • odměňování • lidé generace x,y,z, využití sociálních sítí v řízení lidských zdrojů, odborová organizace u zaměstnavatele • zákon o obchodních korporacích, nepodnikatelská sféra, zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zemí EU

březen 2024

Zájmy

Psychologie, péče o zvířata, příroda, cestování, hudba, hra na hudební nástroj, zpěv, tanec, turistika, cyklistika, poznávání nových lidí, četba, vzdělávání se, kultura a relax.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45