M. S. , životopis 1240445
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka HR specialista Obchodní referent Office manager Personalista Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova univerzita v Brně, Přírodovědecká fakulta (mezifakultní obor s filozofickou fakultou)
Geografie a historie
září 1992 – červen 1997Vysokoškolské
Praxe 23 let a 7 měsíců
Bobaek Europe, s. r. o.
Specialista v oblasti personalistiky a financí
únor 2019 – dosud 5 let a 5 měsíců
- Personalistika (uzavírání pracovních smluv HPP i DPP, mzdové výměry, oslovování vhodných kandidátů, evidence docházek, dovolených apod., cestovní příkazy, příprava podkladů pro mzdy, kontrola mezd apod.) - Vyřizování víz (zaměstnaneckých karet) pro nové zaměstnance z Koreje - Finanční záležitosti (evidence a vystavování faktur, bankovní operace, finanční plány, komunikace s FÚ i externí účetní firmou, příprava a kontrola podkladů ke mzdám, k daním apod.) - Intrastat, Dante apod. - Komunikace se státními úřady a institucemi
Národní památkový ústav
Odborný pracovník projektu interního vzdělávání zaměstnanců, financování z ESF
leden 2019 – červen 2023 4 roky a 6 měsíců
Koordinace víceletého projektu hrazeného z Evropských fondů - Příprava vzdělávacích akcí, především mezinárodních seminářů a zahraničních stáží - Naplňování interních databází a vedení rozsáhlé administrativní činnosti, která je s touto činností a vykazováním v rámci ESF spojena
Národní památkový ústav
Administrátor 5letého vědeckovýzkumného projektu
březen 2016 – prosinec 2020 4 roky a 10 měsíců
Administrace a koordinace 5-letého konsorciálního projektu financovaného Ministerstvem kultury ČR v rámci programu NAKI II – Národní a kulturní identita částečný úvazek, home office - Koordinace výzkumných činností - Psaní reportů, změn projektu, komunikace s MKČR - Realizace publikačních výstupů (výběrová řízení, redakce vydávaných publikací)
Bobaek Europe, s. r. o.
Asistentka oddělení prodeje (2016-2019) a nákupu
únor 2016 – únor 2019 3 roky a 1 měsíc
- Denní komunikace se zákazníky i výrobou, vyřizování objednávek, příprava dodacích listů a vývozních dokladů (CMR), v případě potřeby zajišťování vlastní i externí dopravy - Nákup balicích a dalších materiálů pro výrobu a provoz firmy - Vykazování informací pro Ekokom, ISSPOP - Evidence zahraničních dodávek, clení zásilek, komunikace s mezinárodní přepravní firmou
Národní památkový ústav
Asistentka ředitele, koordinační pracovník, redaktorka-vydavatelka
únor 2000 – březen 2015 15 let a 2 měsíce
- rozsáhlá administrativní činnost související s chodem i vedením kanceláře ředitele - základní obchodní administrativa (výběrová řízení, objednávky, faktury, jejich evidence, zpracování cenových výměrů apod.) - sestavování výročních zpráv, plánů práce a dalších koncepčních materiálů instituce - organizování mezinárodních konferencí a seminářů, v případě potřeby tlumočení - kompletní redakční a administrační práce související s publikační činností - činnost webeditora, PR pracovník - koordinační pracovník dotačních projektů (strukturálních fondů) Evropské unie - podpůrná činnost v rámci projektů vědy a výzkumu - zpracovávání přihlášek, výročních či závěrečných zpráv, naplňování celostátních informačních systémů (CEP, CEZ, RIV)
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Kurzy
Kurz Počítačová gramotnost – certifikát ECDL
2015
Škola anglického jazyka pro zahraniční studenty v Londýně a Edinburghu Ukončeno mezinárodním certifikátem FCE
1998
Státní zkouška z psaní strojem a textovým editorem (psaní všemi deseti)
1992