D. H. , životopis 1288814
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Dispečer Fakturant/ka Finanční účetní Pracovník back office Pracovník call centra Pracovník podpory zákazníků Účetní Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
OZP
Osoba se zdravotním postižením
Mám invalidní důchod prvního stupně. Trpím úzkostní poruchou. Kvůli zdravotnímu stavu, hledám práci z domova.
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SŠ Farmaceutická
Chemik
1992 – 1996SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 7 měsíců
Ju*********.o.
Specialista péče o zákazníky
únor 2024 – dosud 9 měsíců
Práce se systémem Raynet Home Office
Me*********.o.
Asistent obchodního manažera, aktivní prodejce
duben 2023 – červenec 2023 4 měsíce
Domlouvání schůzek obchodnímu manažerovi, prodej knih
BM*********.o.
Vedoucí střediska
květen 2015 – prosinec 2022 7 let a 8 měsíců
Práce se SAPem, Excel, Word, Outlook, dochádzkový systém Elvis. Plánování výroby, spolupráce s konstrukcí, technologií. Školení na BOZP a PO, zpracování podkladů pro mzdy. Řízení střediska, odpovědnost za plnění termínu výroby. Pohovor se stávajícími zaměstnanci a výběr vhodných uchazečů, hodnocení zaměstnanců, rozdělování prémii, spolupráce s obchodním oddělením. Kapacitní plánování. Moji pořízení : 1 mistr, 1 dispečer, 1 režista, 1 školitel, 35 operátorů
Ot*****.s.
Mistr výroby
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Práce s Prodisem, Profilax, Reget, Bis, Outlook, Excel, Word....Spolupráce s plánováním, konstrukci, technologií, odpovědnost za tok zakázek, za jejich splnění v termínu, za kvalitu, práce s 5S, hodnocení zaměstnanců, kapacitní plánování, nábor nových zaměstnanců. Moji podřízení: 4 Teamleadři, 4 školitelé, 28 operátorů
Ju*****.s.
Předák výrobní linky
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Zodpovědnost za chod výrobní linky a kontrola kvality vyrobených produktů.
TE*******.o.
Team Leader
2008 – 2012 4 roky a 6 měsíců
Práce se SAPem, Outlook, Excel, Word....Spolupráce s plánováním, odpovědnost za tok zakázek, za jejich splnění v termínu, za kvalitu, práce s 5S, hodnocení zaměstnanců, kapacitní plánování, nábor nových zaměstnanců. Moji podřízení: zástupce, seřizovač, handler, tréner, 60 operátorů
In*****.o.
Team Leader
2006 – 2008 2 roky a 6 měsíců
Příprava a dodržovaní termínu zakázek. Dohled nad kvalitou vyrobených serverů. Odpovědnost za drahý materiál, plánování, spolupráce s konstrukcí. Práce na PC, spracovaní docházky. Moji podřízení: tréner, handler, 25 operátorů
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
slovenštinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
SAPZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví
Rozvaha, výsledovka, bank.úvery, základy DPH, oceňování zásob, inventarizace majetku, dlouhodobý majetek, mzdy, náklady, výnosy, konec úč. období, daňové odpisy a časové rozlišení, rezervy
Zobrazit certifikát o absolvování
leden 2024