J. G. , životopis 1054061
Představa o práci
Kde hledám práci
Valašské Meziříčí + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Disponent Expedient Fakturant/ka Nákupčí Office manager Pracovník back office Specialista logistiky Výživový specialista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Fakulta ekonomická VŠB - TU Ostrava
Finance
1994 – 1999Vysokoškolské
Gymnázium Františka Palackého Valašské Meziříčí
Gymnázium
1990 – 1994SŠ s maturitou
Praxe 25 let a 2 měsíce
Vý***** ČR
Sales back office
červen 2023 – dosud 1 rok a 5 měsíců
Zpracování cenových nabídek, evidence zákaznických poptávek a objednávek, komunikace se zákazníky, interní spolupráce s kolegy z nákupu, technických kalkulací, projektového managementu
St*******.o.
Administrátorka skladu
září 2022 – květen 2023 9 měsíců
Práce ve výrobní firmě. Zodpovědnost za nákup materiálu na zakázky a na sklad, evidence příjmu materiálu a materiálových faktur do systému. Navádění skladových položek do systému, účast na inventurách. Komunikace s výrobou a technickým oddělením.
WO*****.o.
Pracovník nákupu
2016 – 2022 6 let a 6 měsíců
zahraniční výrobní firma v automotive, odpovědnost za nákup náhradních dílů a zajišťování servisů pro výrobní linky, optimalizace skladových zásob dílů, řešení reklamací, správa dat v systému
Ak*****.o.
Obchodní manager
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
obchodní firma s obalovým materiálem, odpovědnost za cenové nabídky, výběrová řízení na dodavatele, nákup zboží na zakázky, optimalizace produktu pro zákazníka
Du*******.o.
Finanční účetní
2012 – 2015 3 roky a 6 měsíců
zahraniční výrobní společnost, zodpovědnost za zpracování českého DPH, podkladů k zahraničním DPH, zpracování plateb, statistik, intercompany pohledávek a závazků, interní kontroly a reporting, zastupitelnost pro účtování faktur vydaných a přijatých, pokladna, cestovní náhrady.
Se*******.s.
Nákupčí-logistik
2006 – 2012 6 let a 6 měsíců
výrobní firma v oblasti stínící techniky, zodpovědnost za nákup a logistiku materiálu a kooperací na sklad a zakázky, řešení reklamací s dodavateli, optimalizace skladových zásob, interní komunikace s výrobou, sklady, příjmem zakázek
GD*****.o.
Referent controllingu
2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců
zahraniční výrobní společnost v oblasti automotive, zodpovědnost za reportování především cash flow a investičních výdajů
Va*****.o.
Vedoucí divize finance
2001 – 2005 4 roky a 6 měsíců
výrobní firma v oblasti lisování plastů a nástrojárna, plánování nákladů, výnosů a cash flow společnosti, jednání s bankami, pojišťovnami, leasingovými společnostmi
Va*****.o.
Obchodní referent-logistik
1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
přijímání zakázek, nákup materiálu, komunikace s výrobou, zákazníky, příprava exped. podkladů
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
K2Pokročilý
SAPZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
zkušenost s informačními systémy typu SAP
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace