Foto: Kateřina K.
ID 469376

Kateřina K. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Chesterfield Colledge

Holistické terapie, Anglický jazyk

září 2009 – červen 2011Vyučení

Sheffield University

Anglický jazyk

září 2008 – červen 2009Vyučení

Obchodní akademie

Ekonomie, Informatika

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 9 měsíců

OSVČ Pozemní přeprava

Řidička

leden 2021 – dosud 3 roky a 4 měsíce

Spolupráce se společnostmi Bolt, Uber, Liftago. Řízení osobního vozidla, přeprava klientů a zásilek. Komunikace s klienty také v angličtině. Zodpovědnost za hotovost, pasažéry ve vozidle a samotné vozidlo. Řešení oprav, údržby vozidla.

Hyundai Engineering Czech s.r.o.

Administrativní pracovník

leden 2020 – prosinec 2020 1 rok

vedení administrativy a odpovědnost za přijatou i odchozí poštu také v anglickém jazyce, komunikace a spolupráce s klientem i dodavateli, účast na konstrukčních poradách a mítinzích bezpečnosti práce, pořizování zápisu z porad, zásobování a zajišťování pracovních pomůcek pro chod kanceláře, řízení firemního vozidla, zajišťování dokladů pro účetnictví

Callisto Holiday Village

Recepční v administrativě

květen 2019 – listopad 2019 7 měsíců

komunikace v cizích jazycích, špičkový zákaznický servis, vyřizování a spojování hovorů, administrativa spojená s příchodem a odchodem hostů, akvizice hostů do hotelového systému, týmová spolupráce s personálem hotelu, poskytování reportů a podpora ostatních hotelových sekcí, vyřizování příchozí a odchozí pošty, správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti

High5Solutions s.r.o.

Obchodní asistentka

2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců

telefonická komunikace se zákazníky, vyřizování příchozí a odchozí pošty, hledání nových obchodních partnerů, telemarketing, zajišťování nových zakázek a obchodních příležitostí, akvizice nových zákazníků, administrativa spojená s vyřizováním zákaznických požadavků. Komunikace se státními subjekty, vyřizování na úřadech, zajišťování pracovních pomůcek a dalších drobností pro chod firmy. Zjišťování zpětné vazby a spokojenosti zákazníků. Řízení služebního vozidla. Správa pokladny a finančních prostředků v hotovosti.

Lanex a. s.

Vedoucí / manažer prodejny

2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců

komunikace s klienty, fakturace, vyřizování objednávek, manipulace s penězi, klientské poradenství, řízení zásob, práce v SAP systému, Outlooku, tvorba reklamních spotů na sociálních sítích, podílení se na propagaci, spolupráce s marketingem

SEMIX PLUSO, spol. s r.o.

Manager eshopu

2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců

fakturace, telefonická i osobní komunikace s klienty, práce na skladě, fyzické balení zakázek, expedice, kontrola, vyřizování reklamací, zásobování, příjem a výdej na sklad, manipulace s penězi

Hotel Riml

Vedoucí prádelny

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

komunikace a spolupráce s recepcí i ostatním personálem hotelu, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha strojů v prádelně, skládání a žehlení prádla

Heights of Abraham

Barman/ka, vedoucí restaurace

leden 2013 – prosinec 2013 1 rok

vyřizování objednávek, poskytování špičkového servisu zákazníkům, obsluha dotykové pokladny a platebního terminálu, manipulace s penězi, komunikace s hosty a pracovním personálem, příprava i servírování nápojů a jídel

Morton Grange Care Home

Sociální pracovník

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

poskytování osobní péče, pomoc při osobní hygieně a stravování klientů, podpora nezávislosti a práv klientů, uspokojování každodenních potřeb klientů, práce v týmu

Fredericks of Chesterfield

Vedoucí kavárny, obor Gastronomie a pohostinství

2009 – 2010 1 rok a 6 měsíců

poskytování špičkového servisu zákazníkům, braní objednávek, příprava i servírování nápojů a jídel, manipulace s penězi a obsluha pokladny, komunikace s hosty a pracovním personálem, tvorba menu, řízení a dodávání zásob, objednávání zboží, zaučování a vedení nového personálu, práce v týmu

Hassop Hall Hotel

Číšník/servírka, obor Gastronomie a pohostinství

2006 – 2009 3 roky a 6 měsíců

poskytování špičkového servisu zákazníkům, vyřizování objednávek, servírování nápojů a jídel, obsluha dotykové pokladny, komunikace s hosty, zaučování nového personálu, práce v týmu, aranžmá květin, úklid pokojů

STK Metal s.r.o.

Účetní

2003 – 2005 2 roky a 6 měsíců

vedení účetnictví a skladu zásob v účetním programu POHODA, fakturace, vydávání dokladů, vedení pokladny a manipulace s penězi, vedení administrativy a korespondence, komunikace se zákazníky i přes telefon, tvorba účetní uzávěrky a zpracování přiznání k DPH

Jazyky

němčinazačátečník

polštinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Databázový systém RAYNET, Hotelový software HotelWin, SAP

Kurzy

Vedení týmu

2012

Masérský

Finská masáž, aromaterapie, reflexiologie

2011

Zájmy

Studium teologie, jízda na kole, luštění křížovek, hraní společenských her, zahradničení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45