Není foto: Mgr.Bc. Magdalena H.
ID 1144853

Mgr.Bc. Magdalena H. 48 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Vysoká škola ekonómie a manažmentu v Bratislavě

Veřejná správa- ekonomie a manažment

2020 – 2022Vysokoškolské

Academia Rerum Civilium - Vysoká škola politických a společenských věd, s .r. o.

Politologie

2016 – 2018Bakalářské

Praxe 27 let a 10 měsíců

Městský úřad

referent samosprávy

leden 2024 – dosud 4 měsíce

Asistentka II. místostarosty a uvolněné radní - administrativní agenda spojena se každodenním chodem kanceláří, vedení harmonogramu a organizace schůzek a pracovních setkání včetně zajištění místa setkání a jeho přípravy, zajišťování zápisu z těchto schůzek, rezervace zasedacích místností, evidence klíčů od budov, evidence razítek, zveřejňování dokumentů na úřední desce, vedení evidence kontrolních činností realizovaných na MěÚ Česká Lípa, evidence a distribuce Sbírky listin v elektronické podobě , práce ve spisové službě VERA

Městský úřad

vedoucí odboru / oddělení

červenec 2023 – prosinec 2023 6 měsíců

Vedoucí odboru kanceláře starosty - komplexní zajištění chodu odboru. Zajištění veškerého styku s veřejností (akce pořádané městem). Administrativní činnost spojená s tvorbou rozpočtu, příprava podkladů pro jednání rady města, zastupitelstva. Zajištění chodu Regionálního a turistického informačního centra. Příprava a schvalování ekonomických procesů - nákup drobného zboží a spotřebního materiálu pro sekretariát starostky, objednávání a schvalování objednávek nákupu zboží určeného k dalšímu prodeji na RTIC .

Úřad práce ČR -kontaktní pracoviště Česká Lípa

poradce specialista

leden 2010 – červen 2023 13 let a 6 měsíců

Každodenní kontakt s klienty (řešení jejich situace) i se zaměstnavateli (požadavky na obsazování volných míst), zpracování podaných žádostí, správa klientské databáze, matching vhodných uchazečů na vhodná pracovní místa, zpracování podkladů a příprava vyplácení jednotlivých sociálních dávek, úzká spolupráce při pořádání výběrových řízení pro zaměstnavatele. Kontrola dodržování režimu dočasné pracovní neschopnosti uchazečů, evidence a kontrola příchozích faktur od lékařů, za vystavování PN, zadávaní do ekonomického systému, kontrola splatnosti. Kontrola a asistence při výkonu práce ostatních kolegyň, zástup vedoucího oddělení.

Delphi Packard Electric s.r.o.

náborový pracovník, personalista

2001 – 2009 8 let a 6 měsíců

Evidence zájemců o dělnické a technické profese, příprava a pořádání konkurzů na dělnické i technické pozice. Inzerce na poptávané pozice. Přijímací proces – sepisování pracovní smluv + ostatní nástupní formality + přihlášky na OSSZ + ZP, dále vedení osobních karet jednotlivých zaměstnanců (aktualizace osobních dat), kontrola a evidence preventivných lékařských kontrol. Výstupní proces – ukončování pracovní poměrů, odhlášky na OSSZ + ZP. Dohled nad výplatou cestovních dávek v hotovosti + kontrola pokladny.

Promont, výroba dveří a eurooken

asistentka

1998 – 2001 3 roky a 6 měsíců

Evidence zakázek, vyřizování objednávek na výrobu, tvorba nabídek na požadované zakázky a komunikace se zákazníkem. Spolupráce s dodavateli – objednávky komponentů k výrobě, platba dodavatelských faktur. Vystavování odběratelských faktur, evidence provedených plateb na účet. Skladová evidence, příprava podkladů pro mzdovou účetní.

Mátl Václav - malby a nátěry

THP

1996 – 1998 2 roky a 6 měsíců

Vedení kompletního účetnictví pro firmu s 15 zaměstnanci, včetně mzdového účetnictví. Zpracování daňové evidence. komunikace se státní správou - OSSZ, ZP, FÚ.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

HeliosZačátečník

SAPPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

znalost spisové služby, účetní program Ježek

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Divadlo, rodina, aktuální dění ve světe i doma, cestování, osobnostní rozvoj

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45