Není foto:  Iva  R.
ID: 169610

Iva R.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  49 let


  Aktualizace 24.06.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    1984 - 1989
    VŠ zemedělská Brno - učitel odborných předmětů
    Vyšší odborné
  • Praxe

    2013 - 2014
    Krajská nemocnice Pardubice a.s. – financování zdravotní péče od 06/2013
    Administrativa , Referent
     smluvní vztahy se zdravotními pojišťovnami  personální optimalizace versus personální vyhláška MZČR
    2010 - 2012
    Léčebné lázně Bohdaneč a.s.
    Zdravotnictví a sociální péče , Psychiatr
     zodpovědnost za nastavení a řízení marketingové strategie společnosti, vypracování jednotlivých marketingových plánů, jejich řízení analýzy a reporting  propagace značky i produktového portfolia  koordinace marketingových akcí (veletrhy, výstavy, propagace lázeňských akcí) v kooperaci s dalšími úseky společnosti  redesign propagačních materiálů, (corporate identity, výroční zpráva, katalogy, letáky, produktové listy, inzerce, bannery, nástěnky, polepy bus, roll up, atd.)  zpracování smluvních nabídek pro VIP klienty
    2009 - 2010
    Exver Food a.s.
    Obchod, nákup, prodej , Key Account Manager
     tvorba POS materiálů společnosti, podpora prodejů, průzkumy trhu  nastavení reportingů a controlling prodejů  vedení obchodního týmu v rámci celé ČR (23 obchodních zástupců)  spolupráce s dodavateli, reporty dle požadavků jednotlivých firem  garant za realizaci projektu OPLZZ – (operační program lidské zdroje a zaměstnanost)  správce webových stránek
    2000 - 2008
    Herbacos-Bofarma s.r.o.
    Zdravotnictví a sociální péče , Farmaceutický reprezentant
     vedení obchodního týmu (koučink, řízení výkonu, motivace, vzdělání, nábor zaměstnanců)  plánování prodejních výsledků (průzkumy trhu, sledování obratů, řízení výkonu, zodpovědnost za plnění plánu prodeje)  řízení produktové skupiny (marketingová podpora, cenová politika, odborná argumentace)  řízení dislokovaného střediska (plánování nákladů, denní agendy, zodpovědnost za HV)  administrativa (smlouvy, fakturace, reklamace, pohledávky)  reporting (analýzy, sledování konkurence a trendů)  spolupráce s obchodními partnery (dodavateli i odběrateli)
    1987 - 1992
    SOUz Nasavrky
    Vzdělávání a školství , Učitel odborného výcviku
    učitel odborných předmětů
  • Jazykové znalosti

    ruština  -  mírně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
    T - traktory
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    cestování, zahrada, sport (kolektivní i individuální), divadlo, film,
  • Trvalé bydliště

    U Vodárny 46, Srch, 53352

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45