A. R. , životopis 1278741
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Malá Strana + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Produkční Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola dopravní, a.s.
Obchodník (Obchod, doprava a služby)
září 2012 – květen 2016SŠ s maturitou
Základní škola Rudná
září 2003 – červen 2012Základní
Praxe 7 let a 6 měsíců
Ministerstvo obrany a Armáda České republiky
Referent hospodaření s majetkem státu a územních samosprávných celků agentury info a komunikačních. systémů
únor 2020 – dosud 4 roky a 4 měsíce
Odborné řízení hospodaření s majetkem MU 6.2 (Software) u organizačních celků resortu obrany. Vytváření specifikací a odborných stanovisek k nákupu majetku, komunikace s nákladovými středisky MO a akvizičními pracovišti. Tvorba průzkumů trhu a investičních záměrů. Správa SW na daných lokálních jednotkách, zabezpečování centrální správy licencí programového vybavení u MO, podílení se na realizaci centrálních kupních smluv SW. Vedení centrálního úložiště a úložiště instalačních zdrojů SW, posuzování a realizace uživatelských požadavků, zpracovávání a schvalování návrhů na vyřazení neupotřebitelného programového vybavení, vedení evidencí, nastavování perspektivnosti, doby odpisů a životních cyklů PV. Realizace kontrolní činnosti k hospodaření s majetkem MU 6.2 u organizačních celků MO. Vytváření evidenčních listů, schvalování účetních dokladů. Komunikace s dodavateli a řešení reklamací. Zpracovávání úkolů od nadřízených složek. Práce ve štábním informačním systému a informačním systému logistiky AČR.
VEMEX Energie, a.s.
Referent oddělení fakturace
srpen 2018 – leden 2020 1 rok a 6 měsíců
Vystavování a úprava platebních kalendářů a platebních podmínek. Vystavování sankcí, faktur a opravných daňových dokladů. Přiřazování plateb, doúčtování, zadávání samoodečtů a rezervovaných kapacit. Vyřizování reklamací, práce v účetním systému Saldokonto a informačním systému Mefak.
Home Care Promedica, s.r.o.
Administrativní pracovník
srpen 2017 – červen 2018 11 měsíců
Tvorba dokumentace klientů, tvorba PDF k vykazování výkonů na zdravotní pojišťovny, práce s informačním systémem IS Cygnus, ostatní administrativní práce
Intergram (Collective Intelligence)
Administrativní pracovník
březen 2017 – duben 2017 2 měsíce
Kontrola a zadávání smluv, ostatní administrativní práce
Bistro Proti Proudu
Pomocná síla do kuchyně
červenec 2016 – leden 2017 7 měsíců
Připravování studené i teplé kuchyně, pomocné práce
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
Saldokonto, Mefak, Cygnus, ŠIS, ISL
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Osvědčení fyzické osoby
Národní bezpečnostní úřad - stupeň utajení Důvěrné
květen 2020