Foto: Mgr. Edita S.
ID 1302457

Mgr. Edita S. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

OSU Ostrava

Speciální pedagogika - navazující magisterské studium

září 2009 – červen 2011Vysokoškolské

OSU Ostrava

Speciální pedagogika - bakalářské studium

září 2004 – červen 2007Bakalářské

OSU Ostrava

Speciální pedagogika pro učitelky MŠ a výchovné pracovníky - specializační studium

září 2004 – červen 2006Vysokoškolské

Praxe 12 let a 5 měsíců

Mateřská škola Rychvald

ředitelka

srpen 2018 – dosud 5 let a 10 měsíců

vedení a řízení mateřské školy, uzavírání pracovněprávních vztahů, příprava a realizace správního řízení, spolupráce s ŠPZ, kontrolní a hospitační činnost, motivace a hodnocení zaměstnanců, spolupráce s odborovou organizací, poskytování odborných praxí studentům středních a vysokých škol, účast na veřejných projektech, práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálně pedagogická logopedická péče na doporučení SPC

Mateřská škola Rychvald

učitelka MŠ

září 2015 – červenec 2018 2 roky a 11 měsíců

tvorba TVP, výchova a vzdělávání dětí od dvou do sedmi let, spolupráce se ŠPZ, tvorba IVP, logopedická intervece u dětí s NKS ve spolupráci s klinickým logopedem, práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálně pedagogická logopedická péče na doporučení SPC

Mateřská škola Rychvald

asistent pedagoga

leden 2014 – srpen 2015 1 rok a 8 měsíců

vzdělávání dítěte s PAS, logopedická intervence u dětí s NKS ve spolupráci s klinickým logopedem, tvorba IVP, spolupráce s SPC

Mateřská škola Rychvald

učitelka MŠ

září 2013 – prosinec 2013 4 měsíce

zástup za nemocenskou

Mateřská škola Rychvald

učitelka MŠ

květen 2013 – červen 2013 2 měsíce

zástup za nemocenskou

Církevní základní škola, střední škola a mateřská škola, pracoviště Bohumín

učitelka, asistentka pedagoga

2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců

podle požadavků a potřeb zaměstnavatele; práce s dětmi a žáky s PAS, příprava a výroba pomůcek, nácvik sebeobslužných a komunikačních dovedností, polohování dětí a žáků s tělesným postižením, práce s dětmi a žáky s kombinovaným postižením

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

polštinamírně pokročilá

ruštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

Tvorba obsahu a online marketing

Střih videaPokročilý

Úprava fotekPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Školní matrika a povinný sběr dat

příprava na digitalizaci

2023

Slovní sebeobrana - praktické vyjednávání praktické

typologie komunikačních partnerů, komunikační strategie

2023

Financování pedagogické intervence a její vykazování v P1c-01

výkaznictví

2022

Komunikace s cizinci v MŠ

sdílení praktických zkušeností

2022

Právní poradna

pracovněprávní vztahy v oblasti školství, právní předpisy v praxi ředitele MŠ

2022

Hospitace - součást řízení školy

příprava a realizace hospitace, pohospitační rozhovor

2022

On line poradna prom podporu nadaných dětí/žáků/studentů

problematika dvojí výjimečnosti

2021

Polytechnická pregramotnost v MŠ

polytechnická výchova

2021

Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání

zákonitosti diagnostiky

2020

Práce s heterogenní třídou

specifika věkově heterogenních tříd

2020

Realizace vzdělávání dvouletých dětí

problematika vzdělávání dětí do tří let, legislativa

2020

Asistent pedagoga mezi paragrafy

specifikatohoto pracovněprávního vztahu

2020

Podpora při vzdělávání dětí, žáků, studentů s poruchou autistického spektra

strukturované učení, vizualizace

2020

Vývojová dysfázie prakticky

narušená komunikační schopnost - postup při reedukaci

2020

Komunikace rodina - škola - VPP

komunikační strategie a vzorce, rodič jako komunikační partner

2019

Základy osobnostně-sociálního rozvoje pedagoga v MŠ

podpora učitelů MŠ při jejich každodenní práci

2019

Metodická poradna

vymáhání pohledávek

2019

Hodnotící a motivační rozhovory

asertivní komunikace

2019

Syndrom vyhoření v pedagogické profesi - MŠ

názorná cvičení

2019

Společné vzdělávání a klima mateřské školy

typologie NBTI

2019

Právní předpisy ve školství a jejich aktuální změny

legislativa

2019

Environmentální vzdělávání v prostředí zoologické zahrady

environmentální výchova

2019

Kurz znakového jazyka - 1. stupeň

AMK neslyšících Ostrava - 80 hodin

2008

Zájmy

četba, zahradničení

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45