E. S. , životopis 1302457
Představa o práci
Chci pracovat jako
Inspektor ve školství Ředitel ve školství a vzdělání Speciální pedagog Učitel mateřské školky Učitel žáků se speciálními potřebami Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
OSU Ostrava
Speciální pedagogika - navazující magisterské studium
září 2009 – červen 2011Vysokoškolské
OSU Ostrava
Speciální pedagogika - bakalářské studium
září 2004 – červen 2007Bakalářské
OSU Ostrava
Speciální pedagogika pro učitelky MŠ a výchovné pracovníky - specializační studium
září 2004 – červen 2006Vysokoškolské
Praxe 12 let a 11 měsíců
Ma*********ald
ředitelka
srpen 2018 – dosud 6 let a 4 měsíce
vedení a řízení mateřské školy, uzavírání pracovněprávních vztahů, příprava a realizace správního řízení, spolupráce s ŠPZ, kontrolní a hospitační činnost, motivace a hodnocení zaměstnanců, spolupráce s odborovou organizací, poskytování odborných praxí studentům středních a vysokých škol, účast na veřejných projektech, práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálně pedagogická logopedická péče na doporučení SPC
Ma*********ald
učitelka MŠ
září 2015 – červenec 2018 2 roky a 11 měsíců
tvorba TVP, výchova a vzdělávání dětí od dvou do sedmi let, spolupráce se ŠPZ, tvorba IVP, logopedická intervece u dětí s NKS ve spolupráci s klinickým logopedem, práce s dětmi se speciálními vzdělávacími potřebami, speciálně pedagogická logopedická péče na doporučení SPC
Ma*********ald
asistent pedagoga
leden 2014 – srpen 2015 1 rok a 8 měsíců
vzdělávání dítěte s PAS, logopedická intervence u dětí s NKS ve spolupráci s klinickým logopedem, tvorba IVP, spolupráce s SPC
Ma*********ald
učitelka MŠ
září 2013 – prosinec 2013 4 měsíce
zástup za nemocenskou
Ma*********ald
učitelka MŠ
květen 2013 – červen 2013 2 měsíce
zástup za nemocenskou
Cí*****mín
učitelka, asistentka pedagoga
2011 – 2012 1 rok a 6 měsíců
podle požadavků a potřeb zaměstnavatele; práce s dětmi a žáky s PAS, příprava a výroba pomůcek, nácvik sebeobslužných a komunikačních dovedností, polohování dětí a žáků s tělesným postižením, práce s dětmi a žáky s kombinovaným postižením
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
polštinamírně pokročilá
ruštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Střih videaPokročilý
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Školní matrika a povinný sběr dat
příprava na digitalizaci
2023
Slovní sebeobrana - praktické vyjednávání praktické
typologie komunikačních partnerů, komunikační strategie
2023
Financování pedagogické intervence a její vykazování v P1c-01
výkaznictví
2022
Komunikace s cizinci v MŠ
sdílení praktických zkušeností
2022
Právní poradna
pracovněprávní vztahy v oblasti školství, právní předpisy v praxi ředitele MŠ
2022
Hospitace - součást řízení školy
příprava a realizace hospitace, pohospitační rozhovor
2022
On line poradna prom podporu nadaných dětí/žáků/studentů
problematika dvojí výjimečnosti
2021
Polytechnická pregramotnost v MŠ
polytechnická výchova
2021
Pedagogická diagnostika v předškolním vzdělávání
zákonitosti diagnostiky
2020
Práce s heterogenní třídou
specifika věkově heterogenních tříd
2020
Realizace vzdělávání dvouletých dětí
problematika vzdělávání dětí do tří let, legislativa
2020
Asistent pedagoga mezi paragrafy
specifikatohoto pracovněprávního vztahu
2020
Podpora při vzdělávání dětí, žáků, studentů s poruchou autistického spektra
strukturované učení, vizualizace
2020
Vývojová dysfázie prakticky
narušená komunikační schopnost - postup při reedukaci
2020
Komunikace rodina - škola - VPP
komunikační strategie a vzorce, rodič jako komunikační partner
2019
Základy osobnostně-sociálního rozvoje pedagoga v MŠ
podpora učitelů MŠ při jejich každodenní práci
2019
Metodická poradna
vymáhání pohledávek
2019
Hodnotící a motivační rozhovory
asertivní komunikace
2019
Syndrom vyhoření v pedagogické profesi - MŠ
názorná cvičení
2019
Společné vzdělávání a klima mateřské školy
typologie NBTI
2019
Právní předpisy ve školství a jejich aktuální změny
legislativa
2019
Environmentální vzdělávání v prostředí zoologické zahrady
environmentální výchova
2019
Kurz znakového jazyka - 1. stupeň
AMK neslyšících Ostrava - 80 hodin
2008