Není foto: O. K.
ID 866149

O. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium

ekonomický

1986 – 1990SŠ s maturitou

Praxe 32 let a 1 měsíc

OSVČ

Samostatná činnost

září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

komunikace, administrativní činnost, obchodní činnost, akvizice obchodních příležitostí

VI*****sko

Recepční v cestovním ruchu

květen 2022 – duben 2023 1 rok

- terapeutické a lázeňské zařízení v rakouském Štýrsku s jedinečnou detoxikační metodou ve světě - vyřizování objednávek - komunikace s hosty v němčině a angličtině - check-in a check-out hostů - objednávky termínů pro hosty na služby spojené s hotelem (taxi, masáže, kosmetika, joga a jiné sportovní kurzy, příprava sauny apod.) - vše spojené s chodem recepce vč. poskytování informací hostům - správa on-line vyhledávačů Booking, HRS, a dalších

Co*********.o.

Agent zákaznické podpory IQOS

2020 – květen 2022 2 roky a 5 měsíců

- komunikace se stávajícími klienty, vyhodnocení jejich potřeb, rozvíjení dobrých vztahů s klientem, seznámení klienta s novými trendy - práce v CRM systému - nabídka produktů společnosti, prodejní činnost

Co*******obs

HR - personální konzultant

2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců

Dynamická personální společnost s 6ti letou historií na trhu práce ČR. - inzerování volných pracovních míst - aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči a vyhodnocování jejich vhodnosti pro danou pozici - konzultace, poradenství v oblasti HR - přidělování pracovníků ke klientovi - administrativa, zpracování dokumentace zaměstnanců - reporting, statistiky - příprava mzdových podkladů - podklady k fakturaci - Administrativa HR pobočky - marketing ve svěřeném regionu - spolupráci ukončila agentura vzhledem ke snižování poboček v ČR a tím pádem zanikla i ta v UH - nastavení personálních procesů ve společnosti - příprava manuálů pro zaměstnance - zpracování popisů práce - administrativa, zpracování dokumentace - reporting, statistiky

RI*********.o.

personální komzultant

2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců

- aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči a vyhodnocování jejich vhodnosti pro danou pozici - nastavení personálních procesů ve společnosti - příprava manuálů pro zaměstnance - zpracování popisů práce - konzultace, poradenství - administrativa, zpracování dokumentace - reporting, statistiky

OSVČ

Vedoucí provozu / provozní

2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců

- manažerské vedení podniku - administrativa - vyřizování objednávek - nábor nových pracovníků

Ho*******ská

Ředitel / manažer hotelu

2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců

- manažerské vedení podniku - administrativa - vyřizování objednávek - nábor nových pracovníků - vedení podřízených pracovníků - komunikace s hosty a plánování akcí

Ho*******ček

Recepční v cestovním ruchu

1991 – 2010 19 let a 6 měsíců

vyřizování objednávek, komunikace s hosty, práce se svěřenou hotovostí, směnárenské služby a vše spojené s chodem recepce

Jazyky

němčinapokročilá

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Psychologie v praxi

základy psychologie, komunikační dovednosti pro práci s klienty

duben 2024

zákoník práce

2014

Zájmy

hudba, příroda, pes, rekreační sporty jako běh, turistika, plavání, jóga, gastronomie, hlavně cestování

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45