O. K. , životopis 866149
Představa o práci
Kde hledám práci
Uherské Hradiště + 15 km ochota dojíždět Mapa Švýcarsko Španělsko Rakousko Německo Malta Zobrazit vše
Chci pracovat jako
HR konzultant Náborář Personalista Pracovník back office Pracovník call centra Prodejce po telefonu / Telesales Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Ředitel / manažer hotelu Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium
ekonomický
1986 – 1990SŠ s maturitou
Praxe 32 let a 1 měsíc
OSVČ
Samostatná činnost
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
komunikace, administrativní činnost, obchodní činnost, akvizice obchodních příležitostí
VI*****sko
Recepční v cestovním ruchu
květen 2022 – duben 2023 1 rok
- terapeutické a lázeňské zařízení v rakouském Štýrsku s jedinečnou detoxikační metodou ve světě - vyřizování objednávek - komunikace s hosty v němčině a angličtině - check-in a check-out hostů - objednávky termínů pro hosty na služby spojené s hotelem (taxi, masáže, kosmetika, joga a jiné sportovní kurzy, příprava sauny apod.) - vše spojené s chodem recepce vč. poskytování informací hostům - správa on-line vyhledávačů Booking, HRS, a dalších
Co*********.o.
Agent zákaznické podpory IQOS
2020 – květen 2022 2 roky a 5 měsíců
- komunikace se stávajícími klienty, vyhodnocení jejich potřeb, rozvíjení dobrých vztahů s klientem, seznámení klienta s novými trendy - práce v CRM systému - nabídka produktů společnosti, prodejní činnost
Co*******obs
HR - personální konzultant
2018 – 2020 2 roky a 6 měsíců
Dynamická personální společnost s 6ti letou historií na trhu práce ČR. - inzerování volných pracovních míst - aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči a vyhodnocování jejich vhodnosti pro danou pozici - konzultace, poradenství v oblasti HR - přidělování pracovníků ke klientovi - administrativa, zpracování dokumentace zaměstnanců - reporting, statistiky - příprava mzdových podkladů - podklady k fakturaci - Administrativa HR pobočky - marketing ve svěřeném regionu - spolupráci ukončila agentura vzhledem ke snižování poboček v ČR a tím pádem zanikla i ta v UH - nastavení personálních procesů ve společnosti - příprava manuálů pro zaměstnance - zpracování popisů práce - administrativa, zpracování dokumentace - reporting, statistiky
RI*********.o.
personální komzultant
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
- aktivní vyhledávání uchazečů - pohovory s uchazeči a vyhodnocování jejich vhodnosti pro danou pozici - nastavení personálních procesů ve společnosti - příprava manuálů pro zaměstnance - zpracování popisů práce - konzultace, poradenství - administrativa, zpracování dokumentace - reporting, statistiky
OSVČ
Vedoucí provozu / provozní
2012 – 2014 2 roky a 6 měsíců
- manažerské vedení podniku - administrativa - vyřizování objednávek - nábor nových pracovníků
Ho*******ská
Ředitel / manažer hotelu
2010 – 2012 2 roky a 6 měsíců
- manažerské vedení podniku - administrativa - vyřizování objednávek - nábor nových pracovníků - vedení podřízených pracovníků - komunikace s hosty a plánování akcí
Ho*******ček
Recepční v cestovním ruchu
1991 – 2010 19 let a 6 měsíců
vyřizování objednávek, komunikace s hosty, práce se svěřenou hotovostí, směnárenské služby a vše spojené s chodem recepce
Jazyky
němčinapokročilá
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Psychologie v praxi
základy psychologie, komunikační dovednosti pro práci s klienty
duben 2024
zákoník práce
2014