Foto: Mgr. Kateřina J.
ID: 296660

Mgr. Kateřina J.

  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  28 let


  Aktualizace 23.11.2016
Garance, že uchazeč hledá práci

  • Vzdělání

    2008 - 2013
    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta - Učitelství pro 1. st. ZŠ se specializací na anglický jazyk
    Vysokoškolské
    2004 - 2008
    Střední škola, Havířov-Prostř. Suchá, příspěvková organizace - Pedagogické lyceum
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2015 - 2016
    Trigema Development s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Podpora vedení kanceláře, sjednávání schůzek, zajištění chodu kanceláře, účast na poradách, komunikace s klienty, spolupráce s dodavateli, vyhodnocování akvizičních příležitostí, připravování podkladů pro jednání, vyřizování korespondence, výpomoc napříč odděleními firmy, založení a aktualizace databáze kontaktů firmy, evidence právních služeb a komunikace s advokátními kancelářemi, účast na jednáních se zahraniční klientelou.
    2013 - 2015
    CEBYT, a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    Administrativní správce nemovitostí. Komunikace s vlastníky, nájemníky, nastavování záloh na služby, roční vyúčtování, příprava podkladů pro nájemní a kupní smlouvy, komunikace a návštěvy úřadů (Finanční úřad, Katastr nemovitostí, odhlašování trvalých pobytů, dodavatelé médií: plyn, elektřina), běžné pochůzky, zapisování pošty, organizování, zakládání a evidence dokumentů. Jednání s dodavateli společnosti. Jednání za firmu na základě plné moci. Správa nemovitostí i zahraničních klientů.
    2010 - 2013
    Rezidence Ostrovní
    Cestovní ruch a ubytování , Recepční v cestovním ruchu
    Komunikace s klienty (primárně zahraniční klientela), organizování check-inů, check-outů, úklidů pokojů, zajištěné doprovodných služeb (taxislužby, prádelna , apod.), obsluha hotelového systému, komunikace s úřady ( vyřizování plateb místních poplatků) + běžná administrativní činnost a pochůzky. Organizace společenských a firemních akcí.Evidence firemní korespondence. Jednání s dodavateli společnosti.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  středně pokročilá
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
    Další programy a počítačové znalosti
    SAP, Business Contact Manager
  • Zájmy

    sport, filmy, divadla, výstavy, výlety, přátelé
  • Trvalé bydliště

    Hostivařská 130/18, Hostivař, Praha, 10200

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45