Není foto: M. D.
ID 662307

M. D.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Přibyslav (okres Havlíčkův Brod) + 30 km ochota dojíždět Mapa Jihlava + 20 km ochota dojíždět Mapa Třebíč + 20 km ochota dojíždět Mapa Žďár nad Sázavou + 30 km ochota dojíždět Mapa Velké Meziříčí + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední průmyslová škola strojírenská Chrudim

Strojírenství

1999 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 20 let a 10 měsíců

He***** CZ

Quality engineer

leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců

Quality engineer pro zákazníka General Electric – Výměník tepla pro 12,6MW větrnou elektrárnu Řešení zákaznických reklamací, tvorba 4D/8D, domlouvání oprav u zákazníka. Spoluúčast na APQP4Wind – PPAP výměníku tepla (automotive standard) SQA pro dodavatele z celé Evropy + řešení kvalitativních a dodavatelských problémů (reklamace, změna designu, částečně dodávky materiálu…) Výstupní kontrola finálního produktu před odesláním do GE Tvorba výstupní dokumentace pro finálního produktu (měřící report, CoC, výstupní check list kvality) a nahrávání na zákaznický portál Tvorba CP (vstupní, mezioperační, výstupní) Tvorba mezioperačního kontrolního check listu a WI na vstupní kontrolu Denní komunikace se zákazníkem (reklamace, projektová dokumentace, nové revize komponentů, změna designu…) Auditování a řešení kvalitativních problémů u dodavatelů komponentů (Německo, Maďarsko, Lotyšsko, Estonsko). Rozjezd nových dodavatelů. Denní komunikace s R&D a vedoucím projektu ve Švédsku Tvorba PFMEA pro projekt GE (v kooperaci) Týdenní meetingy s GE (videocally), vedení GE auditů ve společnosti Denní podpora výroby ze strany kvality

Ko*******kov

Quality engineer / Inženýr zákaznické kvality

leden 2020 – prosinec 2021 2 roky

Quality engineer pro zákazníky PSA, Garrett (Honeywell), a částečně Wabco. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění…) QRQC – Řešení zákaznických reklamací a větších kvalitativních problémů odlévacích a obráběcích linkách. Tvorba a revize akčních plánů se zákazníky, a dohled nad jich implementováním v podniku. Tvorba a úpravy kontrolních plánů (zohlednění SPC, cp, cpk, uprava KP dle revizí výkresů..) a charakteristik (visuálních standardů). Spolupráce na úpravě FMEA. Komunikace se zákazníkem při náběhu nových projektů z hlediska kvalitativních otázek (kontrola výkresů a hledání neshod, TRCA, příprava kontrolního plánu a vizuálních standardů apod.) + spolupráce s technology Provádění Layers auditů na oddělení kvality a výroby. Gemba, Gembutsu, Genjitsu na obrobně i slévárně. Týdení či měsíční sledování zmetkovitosti, vyhodnocování nejvíce problémových výrobků mých zákazníků a řešení na QRQC (hledání protiopatření snížení zmetkovitosti). Provádění zákaznických návštěv a auditů ve společnosti, prezentace nápravných opatření na neshody z auditů a reklamací. Konzultace při provádění servisů forem pro tlakové lití hliníkových odlitků – určování, jaké vady se musí opravit a které jsou akceptovatelné. Vyhodnocování vzorkování nových forem pro tlakové lití a nových projektů při obrábění. Řešení problémů u zákazníků Aisin, Hanon/Visteon (Portugalsko), Wabco (Polsko). Provádění ročních Auditu výrobku Jsem ve skupině Top 40 Kovolisu Hedvikov (Top 40 managmentu společnosti – měsíční prezentace výsledků společnosti, braistorming nad snížením nákladů a snížením zmetkovitosti, optimalizace procesů...). Optimalizace processu výroby v preojektech štíhlé výroby (Snižování nákladů, optimalizace procesu výroby, měření a manipulace…)

Au*****ava

QMC - Quality engineer of customer

září 2019 – prosinec 2019 4 měsíce

Quality engineer pro zákazníky PSA, VW a Škoda auto. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Ishikava, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění kusů…). Tvorba a aktualizace akčních plánu, jejich prezentace a řešení se zákazníkem a převádění požadavků zákazníků do výroby. Řešení problémů na QRCC. Tvorba Kaizen, OPP a PDCA. Spolupráce na úpravě FMEA.

Ko*******kov

Quality engineer / Inženýr zákaznické kvality

září 2018 – srpen 2019 1 rok

Quality engineer pro zákazníky PSA, Garrett (Honeywell), Aisin a částečně Wabco. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění…) QRQC – Řešení zákaznických reklamací a větších kvalitativních problémů odlévacích a obráběcích linkách. Tvorba a revize akčních plánů se zákazníky, a dohled nad jich implementováním v podniku. Tvorba a úpravy kontrolních plánů (zohlednění SPC, cp, cpk, uprava CP dle revizí výkresů..) a charakteristik (visuálních standardů). Spolupráce na úpravě FMEA. Komunikace se zákazníkem při náběhu nových projektů z hlediska kvalitativních otázek (kontrola výkresů a hledání neshod, TRCA, příprava kontrolního plánu a vizuálních standardů apod.) + spolupráce s technology Provádění Layers auditů na oddělení kvality. Gemba, Gembutsu, Genjitsu na obrobně i slévárně. Týdení či měsíční sledování zmetkovitosti, vyhodnocování nejvíce problémových výrobků mých zákazníků a řešení na QRQC (hledání protiopatření snížení zmetkovitosti). Provádění zákaznických návštěv a auditů ve společnosti, prezentace nápravných opatření na neshody z auditů a reklamací. Konzultace při provádění servisů forem pro tlakové lití hliníkových odlitků – určování, jaké vady se musí opravit a které jsou akceptovatelné. Vyhodnocování vzorkování nových forem pro tlakové lití a nových projektů při obrábění. Řešení problémů u zákazníků Aisin a Hanon/Visteon (Portugalsko). Provádění ročních Auditu výrobku Byl jsem ve skupině Top 40 Kovolisu Hedvikov (Top 40 managmentu společnosti – měsíční prezentace výsledků společnosti, braistorming nad snížením nákladů a snížením zmetkovitosti, optimalizace procesů...). Vedl jsem 2 projekty štíhlé výroby.

Va*********lec

Supervisor Machining

září 2017 – srpen 2018 1 rok

Vedení týmu 50 lidí ve 12 hodinovém nepřetržtém směném provozu. Měl jsem na starost linky SWP Coating, SWP Ring, Rear Head, Front Head a Rotor Semifinish. Na výše uvedených linkách jsem plánoval výrobu pro pokrytí potřeb montážní linky (výroba přibližně 15000ks denně), plánoval rozpis lidí, dělal docházky, reporting Kosu, TRP, TLR na denní meetingách. Kooperace s podpůrnými odděleními (kvalita, logistika, údržba, plánování interní údržby...), tak i externími dodavateli (servis, Aeropan…). K mým povinnostem patří vedení mého týmu, aby bylo dosahováno maximální kvality, plnění zadaných cílů, bezpečnost, udržováni nejvyšší možné proškolenosti, 5S, QRQC….

Va*********lec

Technik kvality - Machining

říjen 2015 – srpen 2017 1 rok a 11 měsíců

Kontrola kvality, měření kusů, provádění produkt auditů, řízení neshodného výrobku, kontrola provádění a dodržování výrobních, měřících a vizuálních standardů, QRQC, 5S, 5W2H

Va*********lec

Team Leader + Seřizovač CNC strojů

prosinec 2004 – září 2015 10 let a 10 měsíců

Vedení týmu 12 operátorů, plnění cílů QCDM, QRQC, 5W2H, kontrola kvality a plnění výroby, seřizování a ladění CNC strojů

Va*********lec

Operátor CNC strojů

únor 2004 – listopad 2004 10 měsíců

Obsluha CNC stroje

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

Palstat (program na tvorbu Kontrolních plánů pro obrábění a vysokotlaké lití, Audity výrobků, SPC, FMEA...)

Kurzy

8D + Ishikawa od společnosti NSK

2019

Měření drsností a profilů na Hummel

2019

VDA (ISO 9001 a IATF)

2019

BOZP

2018

Safety First

2018

5S

2018

Step by Step

2018

Využívání progrsmu Palstat

2018

Zájmy

Historie Sport Knihy Jízda na kole Běh Turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45