M. D. , životopis 662307
Představa o práci
Kde hledám práci
Přibyslav (okres Havlíčkův Brod) + 30 km ochota dojíždět Mapa Jihlava + 20 km ochota dojíždět Mapa Třebíč + 20 km ochota dojíždět Mapa Žďár nad Sázavou + 30 km ochota dojíždět Mapa Velké Meziříčí + 30 km ochota dojíždět Mapa Zobrazit vše
Chci pracovat jako
Kontrolor ve strojírenství Kvalitář Metrolog Pracovník podpory zákazníků Project manager technicky zaměřený Ředitel / manažer kvality Specialista ISO Supervizor výroby Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola strojírenská Chrudim
Strojírenství
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 10 měsíců
He***** CZ
Quality engineer
leden 2022 – dosud 2 roky a 11 měsíců
Quality engineer pro zákazníka General Electric – Výměník tepla pro 12,6MW větrnou elektrárnu Řešení zákaznických reklamací, tvorba 4D/8D, domlouvání oprav u zákazníka. Spoluúčast na APQP4Wind – PPAP výměníku tepla (automotive standard) SQA pro dodavatele z celé Evropy + řešení kvalitativních a dodavatelských problémů (reklamace, změna designu, částečně dodávky materiálu…) Výstupní kontrola finálního produktu před odesláním do GE Tvorba výstupní dokumentace pro finálního produktu (měřící report, CoC, výstupní check list kvality) a nahrávání na zákaznický portál Tvorba CP (vstupní, mezioperační, výstupní) Tvorba mezioperačního kontrolního check listu a WI na vstupní kontrolu Denní komunikace se zákazníkem (reklamace, projektová dokumentace, nové revize komponentů, změna designu…) Auditování a řešení kvalitativních problémů u dodavatelů komponentů (Německo, Maďarsko, Lotyšsko, Estonsko). Rozjezd nových dodavatelů. Denní komunikace s R&D a vedoucím projektu ve Švédsku Tvorba PFMEA pro projekt GE (v kooperaci) Týdenní meetingy s GE (videocally), vedení GE auditů ve společnosti Denní podpora výroby ze strany kvality
Ko*******kov
Quality engineer / Inženýr zákaznické kvality
leden 2020 – prosinec 2021 2 roky
Quality engineer pro zákazníky PSA, Garrett (Honeywell), a částečně Wabco. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění…) QRQC – Řešení zákaznických reklamací a větších kvalitativních problémů odlévacích a obráběcích linkách. Tvorba a revize akčních plánů se zákazníky, a dohled nad jich implementováním v podniku. Tvorba a úpravy kontrolních plánů (zohlednění SPC, cp, cpk, uprava KP dle revizí výkresů..) a charakteristik (visuálních standardů). Spolupráce na úpravě FMEA. Komunikace se zákazníkem při náběhu nových projektů z hlediska kvalitativních otázek (kontrola výkresů a hledání neshod, TRCA, příprava kontrolního plánu a vizuálních standardů apod.) + spolupráce s technology Provádění Layers auditů na oddělení kvality a výroby. Gemba, Gembutsu, Genjitsu na obrobně i slévárně. Týdení či měsíční sledování zmetkovitosti, vyhodnocování nejvíce problémových výrobků mých zákazníků a řešení na QRQC (hledání protiopatření snížení zmetkovitosti). Provádění zákaznických návštěv a auditů ve společnosti, prezentace nápravných opatření na neshody z auditů a reklamací. Konzultace při provádění servisů forem pro tlakové lití hliníkových odlitků – určování, jaké vady se musí opravit a které jsou akceptovatelné. Vyhodnocování vzorkování nových forem pro tlakové lití a nových projektů při obrábění. Řešení problémů u zákazníků Aisin, Hanon/Visteon (Portugalsko), Wabco (Polsko). Provádění ročních Auditu výrobku Jsem ve skupině Top 40 Kovolisu Hedvikov (Top 40 managmentu společnosti – měsíční prezentace výsledků společnosti, braistorming nad snížením nákladů a snížením zmetkovitosti, optimalizace procesů...). Optimalizace processu výroby v preojektech štíhlé výroby (Snižování nákladů, optimalizace procesu výroby, měření a manipulace…)
Au*****ava
QMC - Quality engineer of customer
září 2019 – prosinec 2019 4 měsíce
Quality engineer pro zákazníky PSA, VW a Škoda auto. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Ishikava, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění kusů…). Tvorba a aktualizace akčních plánu, jejich prezentace a řešení se zákazníkem a převádění požadavků zákazníků do výroby. Řešení problémů na QRCC. Tvorba Kaizen, OPP a PDCA. Spolupráce na úpravě FMEA.
Ko*******kov
Quality engineer / Inženýr zákaznické kvality
září 2018 – srpen 2019 1 rok
Quality engineer pro zákazníky PSA, Garrett (Honeywell), Aisin a částečně Wabco. Řešení zákaznických reklamací (8D, 5Why, 5W2H, Práce na zákaznických portálech, komunikace se zákazníkem, dojednávání třídění kusů u zákazníka a cenu za třídění…) QRQC – Řešení zákaznických reklamací a větších kvalitativních problémů odlévacích a obráběcích linkách. Tvorba a revize akčních plánů se zákazníky, a dohled nad jich implementováním v podniku. Tvorba a úpravy kontrolních plánů (zohlednění SPC, cp, cpk, uprava CP dle revizí výkresů..) a charakteristik (visuálních standardů). Spolupráce na úpravě FMEA. Komunikace se zákazníkem při náběhu nových projektů z hlediska kvalitativních otázek (kontrola výkresů a hledání neshod, TRCA, příprava kontrolního plánu a vizuálních standardů apod.) + spolupráce s technology Provádění Layers auditů na oddělení kvality. Gemba, Gembutsu, Genjitsu na obrobně i slévárně. Týdení či měsíční sledování zmetkovitosti, vyhodnocování nejvíce problémových výrobků mých zákazníků a řešení na QRQC (hledání protiopatření snížení zmetkovitosti). Provádění zákaznických návštěv a auditů ve společnosti, prezentace nápravných opatření na neshody z auditů a reklamací. Konzultace při provádění servisů forem pro tlakové lití hliníkových odlitků – určování, jaké vady se musí opravit a které jsou akceptovatelné. Vyhodnocování vzorkování nových forem pro tlakové lití a nových projektů při obrábění. Řešení problémů u zákazníků Aisin a Hanon/Visteon (Portugalsko). Provádění ročních Auditu výrobku Byl jsem ve skupině Top 40 Kovolisu Hedvikov (Top 40 managmentu společnosti – měsíční prezentace výsledků společnosti, braistorming nad snížením nákladů a snížením zmetkovitosti, optimalizace procesů...). Vedl jsem 2 projekty štíhlé výroby.
Va*********lec
Supervisor Machining
září 2017 – srpen 2018 1 rok
Vedení týmu 50 lidí ve 12 hodinovém nepřetržtém směném provozu. Měl jsem na starost linky SWP Coating, SWP Ring, Rear Head, Front Head a Rotor Semifinish. Na výše uvedených linkách jsem plánoval výrobu pro pokrytí potřeb montážní linky (výroba přibližně 15000ks denně), plánoval rozpis lidí, dělal docházky, reporting Kosu, TRP, TLR na denní meetingách. Kooperace s podpůrnými odděleními (kvalita, logistika, údržba, plánování interní údržby...), tak i externími dodavateli (servis, Aeropan…). K mým povinnostem patří vedení mého týmu, aby bylo dosahováno maximální kvality, plnění zadaných cílů, bezpečnost, udržováni nejvyšší možné proškolenosti, 5S, QRQC….
Va*********lec
Technik kvality - Machining
říjen 2015 – srpen 2017 1 rok a 11 měsíců
Kontrola kvality, měření kusů, provádění produkt auditů, řízení neshodného výrobku, kontrola provádění a dodržování výrobních, měřících a vizuálních standardů, QRQC, 5S, 5W2H
Va*********lec
Team Leader + Seřizovač CNC strojů
prosinec 2004 – září 2015 10 let a 10 měsíců
Vedení týmu 12 operátorů, plnění cílů QCDM, QRQC, 5W2H, kontrola kvality a plnění výroby, seřizování a ladění CNC strojů
Va*********lec
Operátor CNC strojů
únor 2004 – listopad 2004 10 měsíců
Obsluha CNC stroje
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Palstat (program na tvorbu Kontrolních plánů pro obrábění a vysokotlaké lití, Audity výrobků, SPC, FMEA...)
Kurzy
8D + Ishikawa od společnosti NSK
2019
Měření drsností a profilů na Hummel
2019
VDA (ISO 9001 a IATF)
2019
BOZP
2018
Safety First
2018
5S
2018
Step by Step
2018
Využívání progrsmu Palstat
2018