S. H. , životopis 592302
Představa o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Editor Fakturant/ka HR konzultant Masér Office manager Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu Redaktor, publicista, novinář Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Brno
Zahraniční obchod
1987 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 2 měsíce
Úř*******áce
Wellness nebo administrativa
2024 – dosud 11 měsíců
V únoru 2024 jsem prodala svůj dům v okrese Brno-venkov a koupila nemovitost v obci Ohrozim u Prostějova, kam jsem se s rodinou v dubnu přestěhovala. Dům jsme nedávno dokončili a jsme v kolaudačním řízení. Do práce bych mohla znovu nastoupit v průběhu října 2024.
Ko*****.o.
Provozní Manažer
listopad 2022 – prosinec 2023 1 rok a 2 měsíce
Nákup a expedice objednávek koření v rodinné firmě s tradicí. Práce na HPP.
OSVČ
Živnostník
2015 – červenec 2022 7 let a 7 měsíců
Provozovala jsem masážní a poradenské studio Ganesha v Újezdě u Brna, které jsem si sama vybudovala
Tr*****.o.
Asistentka vedení společnosti
červenec 2021 – červen 2022 1 rok
Převážně administrativní práce ve firmě podnikající v oblasti motosportu. Od běžného provozu a administrace kanceláře, přes finanční a účetní analýzy v rámci systému Pohoda, inventarizace majetku a dodavatelů, průzkumy trhu, pojištění firemních vozidel, řízení kolem dodavatelů energií až po kolaudaci nového objektu polyfunkční haly. Tuto práci jsem vykonávala coby živnostník.
AB*******.o.
Project Controller
2008 – 2014 6 let a 6 měsíců
Cost control project reporting pro projektové managery a obchodníky, finanční zprávy, reporty a prezentace pro vedení společnosti, kontrola a výstup účetních dat v systému SAP, správa docházkového systému
AB*******ron
Project accountant, Oracle System administrator
1999 – 2007 8 let a 6 měsíců
práce na projekční účtárně, on-job training v Haagu, uvádění do provozu, následné školení a správa nového firemního finančního systému Oracle v době Milenia
AB*******.o.
Controlling
1997 – 1999 2 roky a 6 měsíců
práce na finančním oddělení zahraniční firmy, reporting, forecasting, budgeting, cost-revenue control
Ro*******.s.
Redakce novin, účetní odd
1993 – 1996 3 roky a 6 měsíců
novinová společnost, práce v redakci, poté všeobecná práce na účetním oddělení
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
mnoho kurzů, seminářů a školení v rámci své rekvalifikace v letech 2014-2020
masáže-různé techniky, Ajurvéda, přístrojová lymfodrenáž, lávové kameny, výživové poradenství, doplňky stravy, rozbory krve a celostní postupy s Mudr Barbarou Miller, psychosomatika, astrologie, kvantová fyzika, tarot....
2015
EDU-SPA Rekvalifikační kurz na sportovní a rekondiční masáže
certifikovaný rekvalifikační kurz v rámci otevření živnosti
2014
On Job Training v administraci systému Oracle v Haagu, Holandsko, ABB Lummus Global
Práci s Oraclem jsem pak školila v Brně v rámci firmy
2000
Studium anglického jazyka na univerzitě v Readingu - 1 rok
Angličtinu jsem později aktivně využívala při práci v korporátní firmě
1996