I. Ř. , životopis 1287740
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Písařka Pokladní Pracovník back office Prodavač Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední ekonomická škola, Polská 1543/6, Ostrava-Poruba
Obchodní akademie
září 1985 – červen 1989SŠ s maturitou
Praxe 30 let a 11 měsíců
JI*****vá)
Prodavačka, pokladní, someliérka
květen 2020 – březen 2024 3 roky a 11 měsíců
Práce na pozici prodavač-pokladní, obsluha vinotéky a alkoholu, odborné poradenství, práce na pokladně a doplňování zboží.
Ja*****řeh
Vedoucí / provozní - Hotelový dům Areál
červenec 2012 – duben 2020 7 let a 10 měsíců
Zajištění chodu recepce, ubytovávání hostů, jednání s firmami, klienty- dlouhodobé ubytování, vedení týmů 13 zaměstnanců, plánování práce, vedení docházky, sepisování smluv, vystavování faktur, objednávání zboží-inventury, vedení pohovorů s novými zaměstnanci, jednání s úřady, týdenní schůzky s majitelem, měsíční reporty zisků, každodenní statistiky ubytování.
Wi*****uba
Administrativní pracovník
říjen 2010 – červen 2012 1 rok a 9 měsíců
Komplexní zajišťování elektronické spisové služby (včetně datových zpráv), vedení spisové evidence (spisovna, skartace, skartační řízení, předávání dokumentů do archívu), zajišťování chodu podatelny, vyřizování korespondence, evidence žáků osvobozených z TV, ohlašování VZP, vyhotovování stejnopisů a opisů vysvědčení + evidence, vydávání potvrzení o studiu, evidence objednávek, spolupráce při přípravách a průběhů přijímacího řízení.
Aq*********ice
Recepční (zástup za nemocenskou)
červen 2010 – červenec 2010 2 měsíce
Kontakt s pacienty a hosty, objednávky procedur, administrativní práce.
Ag*********ice
Asistentka kulturního referenta – administrativní pracovnice
září 1996 – květen 2010 13 let a 9 měsíců
Administrativní a provozní pracovník; objednávání kulturních akcí, filmových přestavení, zájezdů; realizace, fakturace, vedení účetnictví, provoz malé restaurace, obsluha.
St*******a 4
Administrativní pracovník
červenec 1989 – prosinec 1992 3 roky a 6 měsíců
Normovač
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)