Foto: Monika P.
ID 1280827

Monika P. 44 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOŠ Stěženy

ekonomický a administrativní

září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou

Praxe 23 let a 4 měsíce

NOE´S s.r.o.

Team Leader / Koordinátor

duben 2014 – únor 2024 9 let a 11 měsíců

Praxe v retailové oblasti téměř 10 let, vedení týmu až 60 lidí, administrativní práce, vypracování výplatnic a výkazů práce, dohled nad plněním zadaných úkolů, motivování svěřených lidí, sepisování smluv, shánění nových zaměstnanců a vedení pohovorů, dohled nad dodržováním bezpečnostních a hygienických předpisů, orientace v plánogramech, a floor plánech, řešení a zpracování inventur a vratek, celkový remodeling i menší úpravy prodejen, řešení objednávek aj. Dále potom zkušenosti s promo akcemi v oblasti HORECA, JTI aj., školení zaměstnanců, zodpovědnost za dodržování plánu, reporting…

MALINA-VRŠE, s.r.o.

asistentka jednatele

listopad 2005 – březen 2014 8 let a 5 měsíců

Vedení administrativy firmy, zajišťování a vedení BOZP, komunikace se zákazníky, shánění nových zakázek, dispečerské práce, vedení zaměstnanců v nepřítomnosti nadřízeného, zajišťování odborného školení zaměstnancům, příprava podkladů pro účetnictví…

OKAY elektro

Prodavač

červen 2005 – listopad 2005 6 měsíců

Prodej zboží, komunikace se zákazníky

UTILITIES SYSTEMS, a.s

Administrativní pracovník

duben 2003 – červen 2005 2 roky a 3 měsíce

Administrativní práce spojené s provozem servisního pracoviště SW společnosti, vedení projektové dokumentace, komunikace s uživateli, poskytování poradenství, testování předávaných nových funkcionalit, reporting (tiskové výstupy PVODwin®CRM) atd. Důvod ukončení pracovní pozice – zrušení servisního pracoviště v HK.

ALESSANDRIA spol. s r.o.

Recepční v cestovním ruchu

duben 2001 – březen 2003 2 roky

Komunikace s klienty (telefonní i osobní styk v české, anglickém a německém jazyce), práce na PC, práce v hotelovém softwaru ComArr (příjem rezervací, ubytování, skupinové rezervace), zajišťování školení, rautů, firemních večírků pro klienty, příprava jídelních lístků, příprava dokladů pro účetnictví (fakturace, vedení pokladní knihy), zpracování podkladů pro ČSÚ, zastupování provozního a vedoucí recepce, pomocné práce v restauraci (roznášení jídel, pití, čepování piva…),atd…

POTRAVINY SKALA JAROSLAV

Prodavač

listopad 2000 – březen 2001 5 měsíců

Komunikace se zákazníky, objednávky a příjem zboží

Jazyky

francouzštinazačátečník

němčinapokročilý začátečník

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

VZV - vysokozdvižný vozík

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Expert

MS Windows XP / Vista / 7Expert

Chytrý telefon AndroidExpert

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Expert

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

mezi mé zájmy patří puzzle, šachy, ale ráda se podívám i na zajímavé dokumentární filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45