M. P. , životopis 1280827
Představa o práci
Kde hledám práci
Hradec Králové + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Manažer prodejního teamu Office manager Provozní ředitel / manažer Regionální obchodní manažer Vedoucí / manažer prodejny Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOŠ Stěženy
ekonomický a administrativní
září 1995 – červen 1999SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 4 měsíce
NO*****.o.
Team Leader / Koordinátor
duben 2014 – únor 2024 9 let a 11 měsíců
Praxe v retailové oblasti téměř 10 let, vedení týmu až 60 lidí, administrativní práce, vypracování výplatnic a výkazů práce, dohled nad plněním zadaných úkolů, motivování svěřených lidí, sepisování smluv, shánění nových zaměstnanců a vedení pohovorů, dohled nad dodržováním bezpečnostních a hygienických předpisů, orientace v plánogramech, a floor plánech, řešení a zpracování inventur a vratek, celkový remodeling i menší úpravy prodejen, řešení objednávek aj. Dále potom zkušenosti s promo akcemi v oblasti HORECA, JTI aj., školení zaměstnanců, zodpovědnost za dodržování plánu, reporting…
MA*******.o.
asistentka jednatele
listopad 2005 – březen 2014 8 let a 5 měsíců
Vedení administrativy firmy, zajišťování a vedení BOZP, komunikace se zákazníky, shánění nových zakázek, dispečerské práce, vedení zaměstnanců v nepřítomnosti nadřízeného, zajišťování odborného školení zaměstnancům, příprava podkladů pro účetnictví…
OK*****tro
Prodavač
červen 2005 – listopad 2005 6 měsíců
Prodej zboží, komunikace se zákazníky
UT*******a.s
Administrativní pracovník
duben 2003 – červen 2005 2 roky a 3 měsíce
Administrativní práce spojené s provozem servisního pracoviště SW společnosti, vedení projektové dokumentace, komunikace s uživateli, poskytování poradenství, testování předávaných nových funkcionalit, reporting (tiskové výstupy PVODwin®CRM) atd. Důvod ukončení pracovní pozice – zrušení servisního pracoviště v HK.
AL*****.o.
Recepční v cestovním ruchu
duben 2001 – březen 2003 2 roky
Komunikace s klienty (telefonní i osobní styk v české, anglickém a německém jazyce), práce na PC, práce v hotelovém softwaru ComArr (příjem rezervací, ubytování, skupinové rezervace), zajišťování školení, rautů, firemních večírků pro klienty, příprava jídelních lístků, příprava dokladů pro účetnictví (fakturace, vedení pokladní knihy), zpracování podkladů pro ČSÚ, zastupování provozního a vedoucí recepce, pomocné práce v restauraci (roznášení jídel, pití, čepování piva…),atd…
PO*****LAV
Prodavač
listopad 2000 – březen 2001 5 měsíců
Komunikace se zákazníky, objednávky a příjem zboží
Jazyky
francouzštinazačátečník
němčinapokročilý začátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
VZV - vysokozdvižný vozík
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Expert
MS Windows XP / Vista / 7Expert
Chytrý telefon AndroidExpert
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)