Foto:  Petr B.
ID: 180529

Petr B.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  32 let


  Aktualizace 19.06.2013
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2004 - 2005
    Vysoké učení technické v Brně - Fakulta informačních technologií
    2002 - 2004
    Střední odborné učiliště technické Chrudim - Provozní elektrotechnika
    SŠ s maturitou
    1999 - 2002
    Střední odborná škola a SOU Hradec Králové - Elektrikář silnoproud
    Vyučení
  • Praxe

    2013 - 2013
    Attigente spol. s.r.o, Praha
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    Manažer Call Centra • řízení svěřeného projektu pro externího klienta • komunikace s klientem na denní bázi • denní reporting výsledků předchozího dne, přepočet cílů, plánování denních prodejů které povedou ke splnění měsíčního plánu • vyhodnocování motivačních soutěží pro agenty call centra • analýza trendů v prodeji (dopolední prodeje verzus odpolední prodeje) • inzerce pracovní nabídky do call centra, nábory nových agentů, jejich kompletní zaškolení • proškolování stávajících agentů • motivace agentů call centra formou soutěži • komunikace s jednatelkou společnosti • řešení administrativní části včetně HR záležitostí • zodpovědnost za všechny operace na call centru • plánování agentských hodin • komunikace se supervizory a spolupráce při dosahování stanovených cílů a plánů • osobní zainteresovanost při tvorbě skriptů pro agenty
    2010 - 2012
    Studio Moderna s.r.o., Praha
    Telekomunikace , Pracovník call centra
    Telemarketing Project Manager • řízení projektu Telemarketing (aktivní linka) – cca 80 agentů • veškerý reporting, statistiky a analýzy prodejů na denní bázi • reporting přímému nadřízenému (Manažerovi call centra) • analýza prodejů, prodejních akcí a vyhodnocování úspěšnosti podniknutých kroků • příprava podkladů ke mzdám agentů, příprava payrollů a další pomoc Manažerovi call centra dle potřeby • spolupráce s týmem supervizorů (7) a trenérem, přidělování a delegování svěřených úkolů, kontrola jejich práce • aktivní účast na tvorbě call skriptů a prodejních balíčků (co se bude prodávat, v jakém balíčku, jakému typu zákazníkům atd.) • pomoc při segmentaci databázi • pravidelné briefingy a meetingy s agenty aktivní linky • plánování směn agentů aktivní (80) i pasivní linky (20) a sledování plnění agentských hodin • motivace agentů pomocí navrhování soutěží a jiných benefitů (občerstvení na pracovišti, placené volno navíc…) • příprava podkladů ke mzdám agentů, příprava payrollů a další pomoc Manažerovi call centra dle potřeby • analýza prodejů, prodejních akcí a vyhodnocování úspěšnosti podniknutých kroků
    2009 - 2010
    Studio Moderna s.r.o., Praha
    Telekomunikace , Pracovník call centra
    Supervizor Call Centra • vedení svěřené skupiny agentů • motivace agentů k dosažení výsledků pomocí soutěží • náslech, hodnocení a kontrola kvality dialogů • monitoring agentů, který vede k dosažení stanovených pracovních i prodejních KPI’s • vedení ranních/odpoledních briefingů s agenty • pravidelné týdenní meetingy s agenty • e-mailová a osobní komunikace s přímým nadřízeným na denní bázi • základní reporting na denní/týdenní/měsíční bázi přímému nadřízenému • vývoj nových reportů pro sledování plnění cílů • zaškolování nových operátorů a proškolování stávajících • příprava prezentací na komunikační, prodejní a jiné dovednosti dle potřeb call centra • Plánování směn agentů aktivní i pasivní linky
    2006 - 2008
    Vodafone Czech Republic
    Telekomunikace , Pracovník call centra
    Operátor oddělení Vodafone Prodej, Praha • prodej produktů Vodafone • udržování vztahů se zákazníky a získávání nových kontaktů formou telefonické komunikace • zaškolení nových operátorů
    2005 - 2006
    Vodafone Czech Republic
    Telekomunikace , Pracovník call centra
    Operátor zákaznického servisu, Chrudim • zákaznická podpora, zodpovídaní dotazů, poskytování řešení, podpora prodeje produktů a služeb, péče o zákazníky formou telefonické komunikace
  • Jazykové znalosti

    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 98 / ME
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail
    Programovací jazyky
    (X)HTML, CSS, PHP, SQL, C / C++
    Databázové systémy
    MS SQL, MySQL
  • Zájmy

    Zájem o IT, cestování, sport, film, InLine
  • Trvalé bydliště

    Přemyslovská 8, Vinohrady, Praha, 13000

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45