Foto:  Michaela S.
ID: 212169

Michaela S.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  33 let


  Aktualizace 09.07.2014
Už nehledá práci

  • Vzdělání

    2002 - 2006
    Univerzita sv.Cyrila a Metoda,FMK Trnava - masmediální komunikace
    Vysokoškolské
    1994 - 2002
    Gymnázium Martina Kukučína Revúca - zaměření na cizí jazyky
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2007 - 2014
    Home Credit a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Pracovník call centra
    Přímá odpovědnost za operátory a jejich výsledky. Zajišťování a řízení provozu – směny, evidence docházky, plánování dovolených z dlouhodobého hlediska. Rozdělení činností a delegace úkolů – kontrola kvality jejich plnění. Motivace operátorů – nastavení měsíčního hodnocení a bonusů, soutěže, certifikace a další rozvoj. Poradce po stránce produktové a komunikační – správa produktových metodik, vytváření metodik k novým produktům, produktové a komunikační školení, workshopy pro podporu prodeje etc. , spolupráce a podílení se na přípravě školení s externím lektorem. Správa a evidence práv – komunikace s IT, příprava a nastavení PC pro operátory. Náslech a hodnocení hovorů – zpětná vazba s operátory, nastavení rozvojových plánů. Hodnocení operátorů – definice a nastavení jednotlivých složek hodnocení, zpracování podkladů pro HR, úpravy hodocení z hlediska dlouhodobého vývoje i aktuálních potřeb, vedení hodnotících pohovorů s operátory. Evidence a práce s výstupy statistik – vytváření nástrojů pro sledování kvality a efektivity práce, zpracování výstupů a jejich prezentace, návrhy pro zlepšení a realizace jednotlivých kroků pro zlepšení. Příprava prezentací v Powerpointu, účast na pravidelných poradách, vedení vlastních týmových porad. Podílení se na testování systému, návrhy systémových inovací. Plnění úkolů od nadřízeného a odpovědnost za výsledky. Zaučení nových kolegů – sestavení tréningového plánu, průběžná kontrola, zpětná vazba pro kolegu i pro nadřízeného.
    2006 - 2007
    Home Credit a.s.
    Bankovnictví a finanční služby , Pracovník call centra
    Aktivní oslovování klientů s nabídkou produktů dle typu volaných kampaní. Zpracování požadavků klientů z příchozí linky. Sepisování úvěrových smluv v systému a informování klientů o výsledku schvalování. Aktivace karet a nastavení doplnkových služeb.
    2005 - 2005
    Grafton Recruitment s.r.o.
    Výroba a průmysl , Dělník v chemii a potravinářství
    práce u montážní linky,sestavování PC, výstupní kontrola
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    ruština  -  základní
    němčina  -  mírně pokročilá
    čeština  -  pokročilá
    slovenština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    Mezi mé zájmy patří literatura, hudba, móda, sport a můj pes.
  • Trvalé bydliště

    Strážnická 971/3, Slatina, Brno, 62700

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45