Foto:  Marie H.
ID: 129023

Marie H.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  61 let


  Aktualizace 11.09.2016
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1980 - 1981
    SEŠ Resslova, Praha - podniková ekonomika - nedokončeno
    SŠ s maturitou
    1974 - 1978
    Střední ekonomická škola v Ústí nad Labem - Hospodářská administrativa
    SŠ s maturitou
    1970 - 1973
    ODBORNÉ UČILIŠTĚ - Pánská krejčová
    Vyučení
  • Praxe

    2016 - 2016
    OSVČ
    Bankovnictví a finanční služby , Úvěrový specialista
    Zprostředkování úvěrů pro občany a malé podnikatele.
    2014 - 2016
    SMART Carrer, s.r.o.
    Personalistika, lidské zdroje , HR konzultant
    2014 – 2016 HR konzultant- vyhledávání nových pracovních pozic, headhunting. Akvizování nových klientů a navazování spolupráce při obsazování volných pozic. Vyhledávání a pohovorování vhodných kandidátů pro jednotlivé pozice vypsané klienty, vypracovávání osobních posudků a doporučování uchazečů do výběrových řízení.
    2014 - 2016
    SMART Resolution, s.r.o.
    Pojišťovnictví , Pojišťovací poradce
    poskytování poradenství zejména pro firemní klientelu, daňové úspory, benefity pro zaměstnance nejen v soukromém, ale i ve státním sektoru a příspěvkových organizacích. Konzultace využití dotací z fondů EU, řešení financování. Uzavírání životního a majetkového pojištění, poradenství v oblasti investičního pojištění, hypoteční poradenství a stavební spoření včetně následné péče o klienty Akvizice po telefonu, sjednávání schůzek, telefonické i osobní pohovory, telefonická komunikace s klienty. Administrativní činnosti: administrativní podpora členů vedení společnosti, organizace schůzek a porad, vyřizování potřebné obchodní korespondence, zodpovědnost za evidenci obchodních smluv.
    2011 - 2014
    ČSOB Pojišťovna,
    Pojišťovnictví , Pojišťovací poradce
    Náplň práce: komunikace s klienty, poradenství a klientský servis, administrativní činnosti: administrativní podpora členů vedení společnosti, organizace schůzek a porad, vyřizování potřebné obchodní korespondence, zodpovědnost za evidenci obchodních smluv, spolupráce s HR oddělením
    2008 - 2012
    Bete Real,s.r.o.
    Stavebnictví a reality , Realitní makléř
    Pozice: office manager a realitní poradce Náplň práce: zajišťování chodu kanceláře, zastupování v nepřítomnosti ředitelky pobočky. Smlouvy, rezervace, komunikace s právníkem a Katastrálním úřadem. Pomoc poradcům, školení, prezentace, marketing, výroba a zajištění distribuce propagačních materiálů, komunikace s klienty i zájemci, vyhledávání nemovitostí. Zajištění inzerce na webových stránkách firemních i smluvních. Vlastní práce poradce, vyhledání a převzetí nemovitosti do prodeje, kompletní marketing, spolupráce s majiteli i zájemci, od prohlídky nemovitostí až k dokončení prodeje.
    2001 - 2007
    UPC ČR, a.s.
    Zákaznický servis , Pracovník help desku
    operátorka v péči o klienty UPC Náplň práce: péče o klienty převážně cílená na udržení klientů UPC, záchrana před odpojením, vyřizování veškerých jejich požadavků, prodej služeb kabelové televize, internetu a satelitních služeb, řešení technických problémů klientů. Platební informace a vymáhání pohledávek, korespondence, telemarketing.
    2000 - 2002
    OSVČ - Winterthur, Wüstenrot, ŽPoj, Kooperativa, Pojišťovna CS
    Pojišťovnictví , Pojišťovací poradce
    Pozice:pojišťovací a finanční poradce Náplň práce:uzavírání životního a majetkového pojištění, poradenství v oblasti investičního pojištění, hypoteční poradenství a stavební spoření včetně následné péče o klienty
    1994 - 2000
    Beteavon, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Manažer prodejního teamu
    Náplň práce: přímý prodej zboží a doplňků, servis a následná péče o zákazníky, školení nových obchodních zástupců, trénink stávajících OZ. Pokladna, výplata provizí, vedení skladu, vedení kanceláře. Telefonický kontakt se zákazníky a sjednávání schůzek pro OZ. Zajišťování obalových materiálů, exportu a importu, servisu a náhradních dílů.
  • Jazykové znalosti

    němčina  -  základní
    ruština  -  základní
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop
  • Zájmy

    Jsem zvyklá na vysoké pracovní nasazení, které ve volném čase kompenzuji manuální činností, vařením, šitím, péčí o zahradu nebo čtením.
  • Trvalé bydliště

    Straškov, Straškov - Vodochody, 41184

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45