Foto: Bc. Klára V.
ID 1040559

Bc. Klára V. 34 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Uherské Hradiště + 20 km ochota dojíždět Mapa Uherský Brod + 20 km ochota dojíždět Mapa Zlín + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova Univerzita

Mezinárodní vztahy a evropská studia

2009 – 2015Vysokoškolské

Gymnázium Uherské Hradiště

Gymnázium (všeobecné gymnázium)

2005 – 2009SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 1 měsíc

OS Kredit, spol.s.r.o.

Pesonalistka

červenec 2022 – dosud 1 rok a 10 měsíců

• Vedení personální agendy – komplexní nábor zaměstnanců, proces onboardingu, tvorba pracovně-právních dokumentů • HR reporting v anglickém jazyce, pravidelná komunikace a meetingy se zahraničním managementem • Příprava akčních plánů a podílení se na zlepšování HR procesů • Dohled na soulad personální administrativy s legislativou, komunikace s úřady a agenturami práce - každodenní komunikace se zaměstnanci, poradenství

TORUN&SCHMIDT s.r.o.

Office Manager

leden 2022 – červen 2022 6 měsíců

• Organizační a administrativní podpora vedení firmy • Účast na jednáních s tuzemskými i zahraničními klienty, příprava podkladů a pořizování zápisů z jednání • Obecná administrativní činnost – evidence dokumentů, vystavování objednávek, dodacích listů ad • Využití anglického jazyka - překlady dokumentů, prezentací a podkladů pro jednání

Jazyková škola VYVA

Externí lektorka anglického jazyka

září 2021 – květen 2022 9 měsíců

• Výuka anglického jazyka ve firmách a v jazykové škole • Vedení kurzu Business English se zaměřením na přípravu zkoušky Cambridge Business English

FRASERS GROUP plc., United Kingdom

Interní překladatel a administrativní podpora oddělení prodeje

červen 2017 – červen 2021 4 roky a 1 měsíc

• Překlady z/do anglického a italského jazyka - dokumenty zaměřené na oblast prodeje, marketing, prezentace produktů, smluvní dokumenty, obchodní podmínky, výsledky auditů atd • Tlumočení dle potřeb firmy a jednotlivých oddělení (pracovní pohovory, zákaznická linka) • Administrativní podpora oddělení prodeje - kontrola inventur a transakcí, příprava produktů pro webové stránky firmy

NAVONA HOTELIER GROUP, Itálie, Řím

Recepční

září 2015 – prosinec 2016 1 rok a 4 měsíce

• Administrativní činnost, vyřizování a správa rezervací • Zodpovědnost za komfort a spokojenost hostů • Asistence při řešení potřeb hotelu

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinapokročilá

italštinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Vedení porad a organizace práce, nástroje osobní produktivity, Firemní kultura a vztahy na pracovišti, Strategické řízení společnosti a další.

Profima Effective s.r.o.

2022

English Functional Skills Certificate B1

Nottingham College NOCN Group

prosinec 2021

Business English Course B1

Language School Mansfield, Velká Británie

březen 2018

Celoroční kurz německého jazyka na úrovni B1-B2

Jazyková škola Comenius Collegium, Uherské Hradiště

2009

Jazyková škola „Scuola Leonardo da Vinci”, Itálie

Dvouměsíční jazykový kurz italského jazyka zakončený zkouškou a získáním certifikátu o znalosti italského jazyka na úrovni B1

2009

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45