M. D. , životopis 1268960
Představa o práci
Kde hledám práci
Rychnov nad Kněžnou + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka HR specialista Mzdová účetní Náborář Personalista Pracovník back office Referent Specialista pro odměňování a benefity Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Hradec Králové
Sportovní management
2000 – 2004Bakalářské
Gymnázium Most
Gymnázium (všeobecné)
1993 – 2000SŠ s maturitou
Praxe 23 let a 10 měsíců
Škoda Auto a.s.
Personalista náborového centra
říjen 2018 – dosud 5 let a 7 měsíců
nábor kmenových zaměstnanců, pohovory s uchazeči o zaměstnání, správa náborové telefonní linky Kvasiny, zajištění vstupních pracovnělékařských prohlídek a následná příprava podkladů pro nástup zaměstnance, správa pracovních pozic a dat o uchazečích v interním systému KOMPAS, komunikace s lékaři, vedoucími pracovníky ve výrobě a jinými odděleními v rámci výrobního závodu, spolupráce s marketingovým oddělením na tvorbě propagačních materiálů, inzerce a její zacílení v rámci regionu, účast na prezentacích zaměstnavatele pro střední školy, účast na testování nového personálního systému KOMPAS a náborového CHATBOTa (testování a předávání návrhů na zlepšení
Halla, a.s.
Personalista
srpen 2016 – září 2018 2 roky a 2 měsíce
nábor zaměstnanců do výrobního závodu, spolupráce s úřady a se středními školami – zajišťování praxí pro studenty, exkurzí, dotovaných programů, spolupráce s oddělením marketingu na podpoře náboru, aktivní účast na veletrzích práce v lokalitě, personální inzerce, vedení personální agendy spojené s nástupy, přestupy a výstupy zaměstnanců včetně zadávání dat do personálního systému, zajišťování pracovnělékařských prohlídek, vstupních, periodických a rozvojových školení zaměstnanců, organizace pravidelných setkání s managementem a zaměstnanci, zajišťování podkladů a základní zpracování mezd, spolupráce při organizování firemních akcí pro zaměstnance, spoluúčast na tvorbě zaměstnaneckých benefitů a vedení agendy s tím spojené, poradenství zaměstnancům a liniovým manažerům v pracovněprávní oblasti, aktualizace a tvorba personálních Směrnic, apod.
ČEZ a.s.
Konzultant lidských zdrojů
duben 2014 – červenec 2016 2 roky a 4 měsíce
realizace výběrových řízení, poradenství zaměstnancům a vedoucím zaměstnancům středního a nižšího managementu v pracovněprávní oblasti, komunikace se zástupci odborové organizace, jednání se zaměstnanci dotčených organizačními změnami, podpora zaměstnancům a vedoucím pracovníkům v oblasti zpracování měsíčních docházek, reportů, zajištění personální agendy spojené s nástupy, přestupy a výstupy zaměstnanců v lokalitě, podpora náboru z externích zdrojů - spolupráce se školami při zprostředkování praxe studentům SŠ, spolupráce s ostatními podpůrnými odděleními napříč společnostmi Skupiny ČEZ
T-Mobile Czech Republic a.s.
Specialista řízení lidských zdrojů
srpen 2011 – leden 2014 2 roky a 6 měsíců
realizace výběrových řízení v rámci svěřených oddělení v Hradci Králové, Lounech a Praze z externích i interních zdrojů a s tím spojená administrativa – zajištění vstupních prohlídek, podepisování smluv, kontrola měsíční docházky, apod., řízení externího dodavatele a spolupráce s personálními agenturami zajišťující nábory asistentů na zákaznické centrum, poskytování poradenství zaměstnancům a liniovým manažerům, vedení disciplinárních řízení, spolupráce na organizačních změnách v rámci společnosti a spolupráce s ostatními odděleními v rámci Úseku lidských zdrojů, zajišťování školení pro liniové manažery v oblasti pracovněprávní problematiky
T-Mobile Czech Republic a.s.
Koordinátor řízení lidských zdrojů
únor 2009 – červenec 2011 2 roky a 6 měsíců
realizace náboru nových zaměstnanců z externích i interních zdrojů, poskytování poradenství zaměstnancům a liniovým manažerům na zákaznickém centru v Hradci Králové, administrativní činnosti vztahující se k řízení lidských zdrojů, spolupráce s personálními agenturami, externími dodavateli
Manpower s.r.o.
Senior Consultant Temporary Placement
leden 2006 – únor 2009 3 roky a 2 měsíce
vedení vstupních pohovorů s uchazeči na administrativní i dělnické pozice, péče o přidělené zaměstnance včetně konzultace a individuálního řešení s klienty, příprava podkladů pro zpracování mezd přidělených zaměstnanců a vedení personální agendy - od přijetí po ukončení zaměstnanců, zahrnující i závěrečnou fakturaci klientovi, týdenní reporting, školení nových konzultantů, školení testů manuální zručnosti systémem Ultradex, telefonický i osobní kontakt s klienty, vyhledávání nových klientů a smluvní zajištění obchodního kontraktu, zpracování měsíční docházky stálých zaměstnanců
Manpower s.r.o.
Asistentka pobočky
listopad 2004 – prosinec 2005 1 rok a 2 měsíce
vstupní pohovory a výběr kandidátů, příjem objednávek, obsazování brigádnických pozic, mzdová a personální agenda, fakturace, péče o přidělené zaměstnance, komunikace s klienty, administrativa spojená s chodem kanceláře
různé promotérské společnosti
Hosteska, promotér
2000 – 2004 4 roky a 6 měsíců
zajištění promoakcí – komunikace s vedoucími zaměstnanci klienta, oslovení potenciálních zákazníků, prezentace a prodej produktů, orientace především na prodej, administrativa – vypisování denních zpráv
Ing. Jaroslav Kašpar
Aktivní telemarketing
2003 – 2003 6 měsíců
sjednávání obchodních schůzek pro finanční poradce, aktivní telefonický kontakt se zákazníky
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiPokročilý
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
K2Začátečník
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Samostatnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
Zodpovědný přístup k plnění úkolů
Kurzy
Různá školení v rámci náboru a personalistiky
Pracovnělékařské prohlídky, Zákoník práce, Konzultační dovednosti, Výběrový a hodnotící pohovor – Assessment centra, Kroky úspěšného poradenství
2020
Mzdové účetnictví od A-Z – akreditovaný kurz MPSV
Mzdové zákony a předpisy
2018