Není foto: Anita R.
ID 1028577

Anita R. 28 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Moravská Třebová + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Integrovaná střední škola Moravská Třebová

Administrativa

2011 – 2015SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 11 měsíců

Tajo Czech (Treboplast, s.r.o.)

Personalista/Mzdová účetní

říjen 2022 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Zajištění náboru nových zaměstnanců, správa HR dokumentace, benefity pro zaměstnance, pojištění pro zaměstnance, správa lékařské péče, zajišťování OOPP, zpracování a spolupráce s personálními agenturami, práce s personálně – mzdovým a docházkovým systémem, příprava podkladů pro zpracování mezd a reporting, zajištění školení, správa a zpracování exekucí, pracovních neschopností, komunikace se státními institucemi (ČSSZ, ÚP, ... ).

Platic Parts & Technology s.r.o.

Personalista

leden 2022 – září 2022 9 měsíců

Zajištění potřebné administrativní agendy ředitele společnosti, zajištění náboru nových zaměstnanců, spolupráce se všemi úseky při výběrovém řízení a jiné personální činnosti, správa HR dokumentů, zajištění školení, měsíční reporting o stavu zaměstnanců, komunikace se státními institucemi, správa firemní spisovny, vyřizování pojistných událostí zaměstnanců.

ČSOB, a.s.

Finanční poradce

srpen 2018 – prosinec 2021 3 roky a 5 měsíců

Profesionální klientský servis, aktivní vytváření vztahu s klienty a péče o ně, nabídka a prodej produktů skupiny ČSOB, zajišťování poradenských služeb.

Viva Casino a.s.

Krupiér stolních her

srpen 2017 – červenec 2018 1 rok

Organizace her na všech druzích hracích stolů spojená se znalostí pravidel hry, dozor nad regulérností her.

Rainbow Casino, a.s., Velká Británie

Krupiér stolních her

červen 2016 – srpen 2017 1 rok a 3 měsíce

Organizace her na všech druzích hracích stolů v anglickém jazyce, dozor nad regulérností her.

Platic Parts & Technology s.r.o.

Asistentka vedení společnosti

červen 2015 – červen 2016 1 rok a 1 měsíc

Kompletní zajištění chodu recepce, uvítání hostů a uvedení do jednacích místností, zajištění potřebné administrativní agendy ředitele společnosti, evidence, rozdělování pošty a faktur, podávání výkazů pro INTRASTAT, zajištění kurýrních služeb, přepojování telefonů a vyřizování telefonických vzkazů.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Osvědčení - Začínající mzdová účetní

duben 2023

Osvědčení - Životní pojištění a neživotní občanské pojištění

170/2028 Sb.

2020

Osvědčení - Distribuce doplňkového penzijního spoření

427/2011 Sb.

2019

Osvědčení o poskytování investičních služeb uvedených v § 29 odst. 3 zákona

256/2004 Sb.

2019

Osvědčení o podnikání na kapitálovém trhu

204/2017 Sb.

2018

Osvědčení o způsobilosti k podávání výkazu pro INTRASTAT

2016

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45