Foto:  Iveta N.
ID: 134305

Iveta N.

  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  46 let


  Aktualizace 20.11.2016
Garance, že uchazeč hledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    1984 - 1988
    SEŠ Zlín - ekonomika
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2012 - 2016
    obchodní společnost
    Personalistika, lidské zdroje , Personalista
    Duben 2012 - dosud Kompletní personalistika firmy – pracovní smlouvy, rozvázání pracovního poměru, přihlášení, odhlášení zaměstnanců, ELDP, zápočtové listy, potvrzení příjmů, komunikace s úřady vč. hlášení volných míst na Úřad práce, inzerce volných pracovních míst, pracovní pohovory s uchazeči o zaměstnání,plánování školení pro zaměstnance, přidělováni OOPP, pracovní úrazy, zpracování mzdové agendy pro cca 120 zaměstnanců v programu PERM, odvody sociálního a zdravotního pojištění, daní ze závislé činnosti, roční zúčtování daní, vyplácení mezd, účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti. Vytváření firemních směrnic. Zpracování podkladů a příprava pro měsíční a roční závěrky. Znalost programů : PERM3 - KVASAR, ISYS, POHODA, Helios Green, Till Consult – DUNA, mzdy Polášek,EISOD, docházkový systém COMINFO, TEAS
    2005 - 2012
    SYKORA, spol. s r. o.
    Ekonomika a podnikové finance , Hlavní účetní
    2005 - 2010 Mzdová účetní, personalista 2011 - duben 2012 Hlavní účetní, mzdová účetní, personalista Zpracování podkladů a příprava pro měsíční a roční závěrky. Evidence a zaúčtování dodavatelských faktur, internetové bankovnictví - zpracování bankovních výpisů, zadávání bankovních příkazů, zpracování přiznání k DPH, silniční dani, dani z nemovitosti, dani z příjmů právnických osob, skladové účetnictví vč. skladových závěrek, vedení tuzemských pokladen, zpracování cestovních příkazů – stravné. Příprava podkladů pro audit. Dohled nad účetnictvím firmy Kompletní personalistika firmy – pracovní smlouvy, rozvázání pracovního poměru, přihlášení, odhlášení zaměstnanců, ELDP, zápočtové listy, potvrzení příjmů, komunikace s úřady vč. hlášení volných míst na Úřad práce, plánování školení pro zaměstnance, příprava podkladů pro ISO 9001 v oblasti personalistiky, zpracování mzdové agendy pro cca 150 zaměstnanců v programu PERM, odvody sociálního a zdravotního pojištění, daní ze závislé činnosti, roční zúčtování daní, vyplácení mezd, účast při kontrolách zdravotního a sociálního pojištění, daně ze závislé činnosti. Vytváření firemních směrnic. . Znalost programů : PERM3, ISYS, POHODA, Helios Green, Till Consult – Double, mzdy Polášek, docházkový systém COMINFO.
    1998 - 2005
    IPP LINE s. r. o.
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    Vedení kompletního účetnictví, včetně zpracování mezd a personalistiky (do 25 zaměstnanců)
    1995 - 1997
    FeMONT s.r.o.
    Ekonomika a podnikové finance , Účetní
    Vedení kompletního účetnictví, včetně zpracování mezd personalistiky ( do 25 zaměstnanců)
    1991 - 1994
    INPRO Praha a.s.
    Administrativa , Administrativní pracovník
    zpracování projektové dokumentace, distribuce katalogů, administrativní činnost.
  • Jazykové znalosti

    angličtina  -  základní
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    A - motocykly
    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7, MS Windows 8 / 10
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, Corel Draw / Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, MS Outlook
  • Zájmy

    četba, zvířata, hudba, cyklistika, fitness
  • Trvalé bydliště

    Slunečná 4553, Zlín 5, Zlín 5, 76005

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45