P. R. , životopis 1274078
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Náborář Personalista Písařka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola Báňská –TU Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatiky, obor: Informatika a výpočetní technika
2004 – 2010Bakalářské
Obchodní akademie
Obchodní akademie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 8 měsíců
Flexi T agancy s.r.o.
Personalista
říjen 2013 – únor 2024 10 let a 5 měsíců
Zajišťování veškeré agendy související s personální administrativou agenturních zaměstnanců, zveřejňování inzerátů s využitím sociálních médií k oslovování potenciálních kandidátů, péče o stávající agenturní zaměstnance a jejich podpora v personální oblasti, koordinace náboru nových agenturních zaměstnanců, kontrola formulářů, smluv a jiná pracovně právní administrativa, telefonická, e-mailová a písemná komunikace s obchodními partnery, příjem a odesílání pošty, vedení personální evidence a agendy, zpracovávání mzdového účetnictví. 01/2017 - 12/2023 Mateřská dovolená
TEMPO TRAINING & CONSULTING a. s.
Asistentka
srpen 2009 – duben 2013 3 roky a 9 měsíců
administrativní práce, sledování a vyhledávání dotačních titulů vyhlašovaných ministerstvy a EU, sledování a vyhledávání vypsaných veřejných zakázek, psaní nabídek do vypsaných veřejných zakázek ( vzdělávání, řízení projektů, poradenství, agenturní zaměstnávání, bilanční diagnostika, akreditované vzdělávání), zodpovědnost za veřejné zakázky ÚP, orientace v legislativě v oblasti veřejných zakázek, tvorba a zodpovědnosti za cenové kalkulace, zásobování kancelářských potřeb. Zástup: recepce společnosti, vítání a ohlašování návštěv, vedení knihy návštěv, přepojování a vyřizování telefonátů a poskytování všeobecných informací o společnosti, zodpovídání za chod recepce a provádění dílčí administrativní práce.
Cetelem ČR, a.s.
Asistentka úvěrového oddělení
2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců
Administrativní práce, aktivní prodej spotřebitelských úvěrů zákazníkům hypermarketu, poskytování informací o službách a podmínkách pro poskytnutí úvěru, sepisování žádostí o spotřebitelský úvěr, kontrola správnosti dokladů potřebných pro uzavření smlouvy, evidence uzavřených smluv, komunikace s úvěrovým oddělením společnosti, zajišťování reklamy v místě prodeje.
ANEX
Administrátorka serveru
2007 – 2007 6 měsíců
Administrativní práce, práce na začínajícím projektu zaměřeném na nabídku práce, zpracovávání dat do databáze, starost o databázi, komunikace s budoucími klienty.
McDonald's ČR, spol. s r. o.
Referentka
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
Aktivní podílení na zásobování, příprava a prodej pokrmů, poskytování příjemné, zdvořilé a rychlé obsluhy zákazníkům, péče o příjemné a čisté prostředí, úklid restaurace.
Česká pošta
Doručovatelka
2004 – 2004 6 měsíců
Zapisování doporučených zásilek, doručování poštovních zásilek, vyúčtování poštovních zásilek.
ABC.ENTERPRISE, a.s.
Asistentka všeobecné účetní
duben 2003 – srpen 2003 5 měsíců
Administrativa a příprava podkladů pro hlavní účetní, zadávání dat do účetních programů Pohoda, Premier, Pamica
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
slovenštinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Expert
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
PremierPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
Úprava fotekPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence (s využitím výpočetní techniky)
2013
MS Word pro pokročilé 2007
2009