Není foto: I. K.
ID 1122147

I. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Bohumín + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SŠ Havířov Prostřední Suchá, Kpt. Jasioka 50

Výchovná a humanitární činnost - sociálně výchovná činnost

září 2008 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 1 měsíc

Mölnlycke Health Care

People Services Specialist

duben 2023 – dosud 1 rok a 1 měsíc

Vedení personální agendy v systému RON, aktivní vyhledávání zlepšení v oblasti personální agendy a optimalizace procesů v rámci personální administrativy, plánování výkonů pracovně-lékařských služeb, Onboarding nových zaměstnanců a komunikace se zaměstnanci, předávání potřebné personální dokumentace a podkladů pro mzdovou uzávěrku, podpora ostatních zaměstnanců / manažerů v oblasti personální administrativy, kontaktní osoba pro poskytovatele kantýny pro oblast běžného operativního provozu, aktivní podpora ostatních procesů personálního oddělení (nábory, sběr dat, volnočasové aktivity)

Mölnlycke Health Care

Recepční/Asistentka Managementu

září 2022 – duben 2023 8 měsíců

Odbavování příchozích návštěv do továrny, zajišťování občerstvení pro návštěvy, obsluha telefonní ústředny na recepci, komunikace napříč odděleními, objednávání kancelářských potřeb, kooperace s ostrahou, organizace školení pro management, správa vozového parku.

Innogy Zákaznické služby

Koordinátor spolupráce s externími callcentry

listopad 2015 – leden 2020 4 roky a 3 měsíce

Vedení týmu specialistů, reportování výsledků vedení společnosti, školení stálých zaměstnanců a zaškolování nováčků, podílení se na zlepšování procesů, vedení porad Metodická podpora v rámci týmu, adaptace nováčků, zástup vedoucího týmu, telefonická komunikace se zákazníky.

RegioJet

Stewardka

říjen 2014 – říjen 2015 1 rok a 1 měsíc

Peče o cestující, prodej občerstvení, příprava vozů

Exasoft

Asistentka managementu

září 2012 – říjen 2014 2 roky a 2 měsíce

Vyřizování telefonátů a emailové komunikace, objednávání kancelářských potřeb, zadávání faktur do systému, evidence pošty, spolupráce s odděleními napříč společností, organizace extérních školení

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

CanvaZačátečník

Další programy a počítačové znalosti

SAP-CRM, i6, RON, ADS

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45