Foto: Miroslava B.
ID 1309926

Miroslava B. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Dievčenská odborná škola (SR)

Podnikanie v turistike a cestovnom ruchu

září 2000 – červen 2004SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 6 měsíců

Manuvia a. s. organizační složka

Payroll Administrator

květen 2023 – dosud 1 rok a 2 měsíce

Sběr docházek a podkladů dočasně přidělených zaměstnanců (dále DPZ) elektronických i papírových, za účelem zpracování/vyhotovení podkladů pro mzdy. Zpracování podkladů pro mzdy. Reportování výstupu z vyhotovených podkladů pro mzdy za uzavřené mzdové období k zabezpečení řádného, včasného a efektivního ukončení pracovního poměru DPZ s cílem eliminace všech vícenákladů společnosti. Kontrola a úprava docházek/evidence pracovní doby ve spolupráci s realizací v IS. Poskytování poradenství v oblasti mzdové legislativy. Zodpovědnost za vyhotovení a správnost podkladů k fakturaci dle projektové směrnice. Pravidelný reporting dle požadavků klienta a vedení společnosti. Spolupráce při kontrolách státních institucí (OIP, ÚP apod.). Spolupráce s ostatními členy týmu včetně Back Office za účelem zajištění vysoké kvality služeb a dodržování platné legislativy včetně GDPR. Aktivní podpora týmové spolupráce a firemní kultury napříč celou skupinou. Účast na školení a týmových poradách.

Manuvia a. s. organizační složka

HR Administrator

září 2014 – duben 2023 8 let a 8 měsíců

Příprava pracovně-právní dokumentace pro dočasně přidelené zaměstnance (dále DPZ), príprava ukončení DPZ. Zodpovědnost za kompletaci a správnost dokumentů v osobních složkách DPZ. Kompletace a kontrola docházky DPZ. Evidence čerpání dovolenek a evidence pracovních neschopností DPZ. Objednávání a distribuce stravenek, správa ostatních benefitů. Poskytování poradenství DPZ a ostatním členům týmu ve mzdových a pracovněprávních oblastech. Kompletace podkladů k mzdám DPZ. Zpracování podkladů k fakturaci pro klienta. Administrativa spojená s chodem pobočky. Pravidelný reporting, dle požadavků klienta. Úzká spolupráce s HR, finančním a mzdovým oddelením

SZČO (SR)

Vedúca, obsluha

únor 2011 – srpen 2014 3 roky a 7 měsíců

Podnikanie v pohostinskej činnosti. Prevádzkovanie a obsluha baru.

RB-TRADE SLOVAKIA, s.r.o (SR)

Prevádzkar reštauračného a ubytovacieho zariadenia

únor 2008 – leden 2011 3 roky

Vedenie reštaurácie, vedenie skladového hospodárstva prevádzky. Výroba receptúr a zodpovednosť za tvorbu kalkulácií, jedálnych lístkov, menu. Dohľad a realizácia firemných akcií a spoločenských podujatí. Zodpovednosť za správne, včasné a riadne spracovanie príslušných prevádzkových dokladov a výkazov. Zabezpečovanie a kontrola dodržiavania prevádzkových, hygienických a bezpečnostných štandardov. Zodpovednosť za dodržiavanie legislatívnych noriem, príprava a zabezpečovanie požiadaviek klientov. Komunikácia s dodávateľmi a udržiavanie dobrých obchodných vzťahov.

RB-TRADE SLOVAKIA, s.r.o (SR)

Kuchár

leden 2005 – leden 2008 3 roky a 1 měsíc

Príprava minútkových jedál, sledovanie zásob a ekonomické narábanie so surovinami. Objednávanie tovaru, riadenie kuchyne a chodu v kuchyni. Zodpovednosť za presné dodržiavanie, receptúr, kvality a množstva použitých surovín. Dodržiavanie prevádzkových, hygienických a bezpečnostných predpisov.

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinavýborná

slovenštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Turistika so psom, záhrada, divadlo

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45