Není foto: S. E.
ID 1299784

S. E.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Pardubice + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Zdravotní sestra

 Možná spolupráce

Zkrácený úvazek

Vzdělání Bakalářské

Univerzita Pardubice - Fakulta zdravotnických studií

Všeobecné ošetřovatelství

září 2021 – dosudBakalářské

Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Nymburk, Soudní 20

Praktická sestra

září 2017 – květen 2021SŠ s maturitou

Praxe 5 let a 3 měsíce

Nemocnice Nymburk s.r.o.-Následná lůžková péče

Praktická sestra

červen 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc

Péče o pacienty v terminálním stadiu Péče o pacienty po proběhlém akutním onemocnění Péče o pacienty po proběhlém akutním úrazu či operaci Soustředili jsme se zejména na pacienty se ztrátou soběstačnosti, zhoršením mobility, poruchami výživy a hydratace, pacienty s chronickými ranami vyžadujícími pravidelnou ošetřovatelskou péči, kterou nelze zrealizovat v domácích podmínkách.

Nemocnice Nymburk s.r.o.- Následná lůžková péče

Ošetřovatel

leden 2020 – duben 2021 1 rok a 4 měsíce

Komplexní péče o pacienta

Nemocnice Nymburk s.r.o.- oddělení Gynekologie

Ošetřovatel

září 2019 – únor 2020 6 měsíců

Komplexní péče o pacienta

Nemocnice Nymburk s.r.o.-Chirurgie

Ošetřovatel

leden 2019 – červen 2019 6 měsíců

Péče o pacienta a komplexní hygienickou péči a jeho potřeby

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník

Chytrý telefon Apple iOSZačátečník

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Začátečník

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Kurzy

Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost

1. Tematický okruh: ZÁKLADY PEDAGOGIKY PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Základní témata: pedagogika (předmět, pojmy, moderní pedagogické směry), pedagogika volného času, speciální pedagogika, sociální pedagogika. Pedagogický proces: Didaktika pedagogiky volného času. Příprava (stanovení cílů, metod, forem, výběr aktivit a technik), fáze vzdělávacího procesu (motivace, seznámení s novými poznatky, fixace, zhodnocení), příprava zájmové činnosti (výukové jednotky) v návaznosti na školní vzdělávací program a její realizace – (zadávání instrukcí, rizika při práci pedagoga volného času - bezpečnost/fyzické bezpečí, rizikovost her a aktivit/ psychické bezpečí), vyhodnocení (základní pojmy - evaluace, hodnocení a sebehodnocení, reflexe - hodnotící normy, zásady hodnocení). Základy sociální pedagogiky: dynamika skupiny - sociální role ve skupině, sociální učení, základy komunikace ve skupině, principy bezpečného prostředí - sociální klima. 2. Tematický okruh: ZÁKLADY PSYCHOLOGIE PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Základní témata: obecná psychologie, psychologie osobnosti, vývojová psychologie. Obecná psychologie: základní činnosti člověka (učení, hra, práce a činnosti ve volném čase). Vývojová psychologie: periodizace vývoje člověka, specifika jednotlivých vývojových období, proces poznání a jeho ontogenetický vývoj, proces učení v závislosti na psychickém vývoji dítěte Psychologie osobnosti: osobnost, faktory utváření osobnosti člověka, osobnostní předpoklady pedagogické profese, sebepoznávání, sebereflexe a poznávání druhých. Základy sociální psychologie a pedagogické psychologie: malá sociální skupina, sociální interakce, sociálně psychologické profesní dovednosti pedagoga (komunikace pedagog - žák, pedagog - rodič, pedagog – pedagog), interakce pedagog volného času - žák, role pedagoga volného času. Základní rozdělení speciálních vzdělávacích potřeb žáků a pedagogické principy při práci s nimi, možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální přístup, metody a zásady inkluze. 3. Tematický okruh: VYBRANÁ TÉMATA PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU Základní témata: volný čas, cíl/funkce pedagogiky volného času, kompetence účastníka zájmového vzdělávání. Předpoklady pro práci pedagoga volného času: minimální kompetenční profil pro pozici pedagoga volného času vykonávajícího dílčí pedagogickou činnost, osobní kompetenční portfolio. Současné trendy, metody a formy využitelné v pedagogice volného času: zážitková pedagogika, kooperativní učení, pedagogický projekt, konstruktivistické pojetí pedagogické práce. Školská řízení pro zájmové vzdělávání a další organizace a instituce nabízející neformální vzdělávání (dětí a mládeže). Závazné normy pro práci pedagoga volného času: vybrané právní normy pro pedagogiku volného času, vedení dokumentace ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání.

Zobrazit certifikát o absolvování

březen 2018

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45