S. E. , životopis 1299784
Představa o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Univerzita Pardubice - Fakulta zdravotnických studií
Všeobecné ošetřovatelství
září 2021 – dosudBakalářské
Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Nymburk, Soudní 20
Praktická sestra
září 2017 – květen 2021SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 3 měsíce
Nemocnice Nymburk s.r.o.-Následná lůžková péče
Praktická sestra
červen 2021 – dosud 3 roky a 1 měsíc
Péče o pacienty v terminálním stadiu Péče o pacienty po proběhlém akutním onemocnění Péče o pacienty po proběhlém akutním úrazu či operaci Soustředili jsme se zejména na pacienty se ztrátou soběstačnosti, zhoršením mobility, poruchami výživy a hydratace, pacienty s chronickými ranami vyžadujícími pravidelnou ošetřovatelskou péči, kterou nelze zrealizovat v domácích podmínkách.
Nemocnice Nymburk s.r.o.- Následná lůžková péče
Ošetřovatel
leden 2020 – duben 2021 1 rok a 4 měsíce
Komplexní péče o pacienta
Nemocnice Nymburk s.r.o.- oddělení Gynekologie
Ošetřovatel
září 2019 – únor 2020 6 měsíců
Komplexní péče o pacienta
Nemocnice Nymburk s.r.o.-Chirurgie
Ošetřovatel
leden 2019 – červen 2019 6 měsíců
Péče o pacienta a komplexní hygienickou péči a jeho potřeby
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Začátečník
Chytrý telefon Apple iOSZačátečník
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Začátečník
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost
1. Tematický okruh: ZÁKLADY PEDAGOGIKY PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Základní témata: pedagogika (předmět, pojmy, moderní pedagogické směry), pedagogika volného času, speciální pedagogika, sociální pedagogika. Pedagogický proces: Didaktika pedagogiky volného času. Příprava (stanovení cílů, metod, forem, výběr aktivit a technik), fáze vzdělávacího procesu (motivace, seznámení s novými poznatky, fixace, zhodnocení), příprava zájmové činnosti (výukové jednotky) v návaznosti na školní vzdělávací program a její realizace – (zadávání instrukcí, rizika při práci pedagoga volného času - bezpečnost/fyzické bezpečí, rizikovost her a aktivit/ psychické bezpečí), vyhodnocení (základní pojmy - evaluace, hodnocení a sebehodnocení, reflexe - hodnotící normy, zásady hodnocení). Základy sociální pedagogiky: dynamika skupiny - sociální role ve skupině, sociální učení, základy komunikace ve skupině, principy bezpečného prostředí - sociální klima. 2. Tematický okruh: ZÁKLADY PSYCHOLOGIE PRO PEDAGOGY VOLNÉHO ČASU Základní témata: obecná psychologie, psychologie osobnosti, vývojová psychologie. Obecná psychologie: základní činnosti člověka (učení, hra, práce a činnosti ve volném čase). Vývojová psychologie: periodizace vývoje člověka, specifika jednotlivých vývojových období, proces poznání a jeho ontogenetický vývoj, proces učení v závislosti na psychickém vývoji dítěte Psychologie osobnosti: osobnost, faktory utváření osobnosti člověka, osobnostní předpoklady pedagogické profese, sebepoznávání, sebereflexe a poznávání druhých. Základy sociální psychologie a pedagogické psychologie: malá sociální skupina, sociální interakce, sociálně psychologické profesní dovednosti pedagoga (komunikace pedagog - žák, pedagog - rodič, pedagog – pedagog), interakce pedagog volného času - žák, role pedagoga volného času. Základní rozdělení speciálních vzdělávacích potřeb žáků a pedagogické principy při práci s nimi, možnosti vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, individuální přístup, metody a zásady inkluze. 3. Tematický okruh: VYBRANÁ TÉMATA PEDAGOGIKY VOLNÉHO ČASU Základní témata: volný čas, cíl/funkce pedagogiky volného času, kompetence účastníka zájmového vzdělávání. Předpoklady pro práci pedagoga volného času: minimální kompetenční profil pro pozici pedagoga volného času vykonávajícího dílčí pedagogickou činnost, osobní kompetenční portfolio. Současné trendy, metody a formy využitelné v pedagogice volného času: zážitková pedagogika, kooperativní učení, pedagogický projekt, konstruktivistické pojetí pedagogické práce. Školská řízení pro zájmové vzdělávání a další organizace a instituce nabízející neformální vzdělávání (dětí a mládeže). Závazné normy pro práci pedagoga volného času: vybrané právní normy pro pedagogiku volného času, vedení dokumentace ve školských zařízeních pro zájmové vzdělávání.
Zobrazit certifikát o absolvování
březen 2018