Foto: Bc. Serik M.
ID 732641

Bc. Serik M. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Pardubice - Fakulta elektrotechniky a informatiky

Informační technologie

září 2017 – září 2020Bakalářské

služba v ozbrojených silách Kazašské republiky

zástupce velitele čety pro vzdělávací a sociální a právní práci

září 2009 – srpen 2010Vysokoškolské

Almatska právní akademié Kazašska humanitní a právní univerzita

Finance

2004 – 2008Bakalářské

Středni škola №59

bez zaměření

září 1993 – květen 2004Základní

Praxe 12 let

MailStep A.S.

Mistr strojní výroby

březen 2022 – dosud 2 roky a 4 měsíce

Zpracování zakázek na balících linkách určených vedoucím výroby dle technologického listu, vzorů a pokynů vedoucího výroby. Vedení podřízených pracovníků. Nastavování a seřízováni balící linky na zakázku dle zadání v technologickém příkazu.¨ Zajištění návozu materiálu ze skladu. Přebírá ze skladu materiálu obalový materiál dle specifikace v technologickém příkazu zakázky. Seznamování pracovníků s jejich pozici, ukolem, kdo a kde co bude vkládat či přikládat,nebo jak budou loženy palety, popř.,prováděno třídění svazkování. Nastavení nejvššího možného výkonu při dodržení kvality zpracování zakázky.¨ Průběžně kontrola kvality vyráběných výrobků a všech činností balícího stroje. Zajištění správné paletizace, odvoz hotových palet na balení. Po ukončení zakázky příprava soupisu zbytků a zbytkových palet. Hlášení všech závad vedoucímu výroby a jejich evidence do Knihy závad. Mimo zpracování zakázek provádí plánované udržby balících linek dle harmonogramu. Kontroluje dodržování pravidel BOZP, PO a směrnic (např. Zákaz konzumace jidla a pití na pracovišti). V případě potřeby plnění ukolů zadaných vedoucím pracovníkem, které neobsahuje tato pracovní nápln, ale souvísí s pracovním zařazením zaměstnance a druhem sjednané práce. Odpovědnost za správné nastavení linek dle technologického příkazu. Odpovědnost za pravidelnou údržbu a péči svěřených technologií. Odpovědnost za pořádek a za čistotu na pracovišti.

Faurecia

Operátor výroby

srpen 2021 – únor 2022 7 měsíců

Obsluhovat poloautomatické vstřikolisy, Manipulovat a vizuálně kontrolovat díly. opravy a údržba zařízení na linkách společně s mechaniky a elektrikáři. Opravy poruch ve spolupráci s údržbáři strojů Uvádění nových strojů do provozu ve spolupráci se směnovými technology. Provádění preventivních prohlídek strojů. O výrobě a úpravě pracovního zařízení. O údržbě a servisu výrobních linek lisovacích a svařovacích zařízení. Diagnostika strojních zařízení s řídícím systémem SIMATIC S7. Řešení příčin poruch a stanovení nápravných opatření k jejich eliminaci.

POW s.r.o

Operátor výroby

září 2020 – 2021 1 rok a 4 měsíce

Vizuální kontrola kvality výrobků z oblasti automobilového průmyslu

APAG Elektronik s.r.o.

Kontroler kvality

květen 2018 – srpen 2020 2 roky a 4 měsíce

Vizuální kontrola kvality výrobků z oblasti automobilového průmyslu

skupiny společností DANTEM

Inventarizační pracovník

listopad 2017 – srpen 2020 2 roky a 10 měsíců

Provedení inventáře u zákazníka

Adiya Travel

Vedoucí oddělení rozvoje podnikání a podnikových služeb

listopad 2014 – srpen 2016 1 rok a 10 měsíců

• Vypracování strategie rozvoje nových turistických destinací; • Hledání partnerů v zahraničí a vyjednávání týkající se spolupráce; • Rozvoj domácího cestovního ruchu; • Servis a podpora firemních klientů (organizace setkání, hledání nových partnerů, výběr rekreačních míst pro zaměstnance společnosti, zahraniční teambuilding, školení, udržovací kurzy v zahraničí); • Vypracování týdenních a měsíčních prodejních plánů.

Skif Trade, LLP

Vedoucí správního oddělení

červen 2014 – listopad 2014 6 měsíců

• Organizace, údržba a kontrola nákupu zboží, prací a služeb; • Vedení obchodních jednání s dodavateli; • Koordinace podmínek smluv o dodávkách materiálů v souladu s stanovené předpisy pro schvalování, řešení otázek navracení vadné materiály; • Rychlá reakce na informace obdržené od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Údržba personálních otázek oddělení, jakož i tvorba, kontrola pracovních plánů oddělení; • vypracování technických specifikací pro stavební a instalační práce; • Kontrola pracovního výkonu v souladu s mandátem a dodržování pravidel bezpečnosti a požární bezpečnosti; • Provádění interních výběrových řízení;

JSC "Technodom Operator"

Vedoucí správního oddělení

duben 2014 – červen 2014 3 měsíce

Hledání potenciálních dodavatelů; průzkum trhu, vypracování srovnávací analýzy pozic; • Vedení obchodních jednání s dodavateli v zájmu společnosti; • koordinace podmínek smluv o dodávce materiálů v souladu se stanovenými předpisy pro schvalování, řešení problémů souvisejících s vrácením vadných materiálů; • Okamžitá reakce na informace od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Rychlá reakce na informace z obchodů a pronajímatelů • Personální záležitosti (více než 100 lidí); • vypracování zadávací dokumentace pro aktuální opravy a rekonstrukce zařízení; • Hledání dodavatelů, kteří by prováděli aktuální opravy v souladu s mandátem; • Týdenní výzvy správcům v regionech, aktuální problémy a způsoby řešení problémů plánování a rozpočtu Správního oddělení na příští rok; • Plná podpora při sjednávání smluv a žádostí o platbu; • Čtvrtletní sledování cen zboží a vybavení; • Sestavení databáze dodavatelů a dodavatelů v Almaty a regionech; • Hledání dodavatelů v zahraničí.

NEO Asia Company, LLP

Administrativní vedoucí oddělení

březen 2012 – duben 2014 2 roky a 2 měsíce

Hledání potenciálních dodavatelů; průzkum trhu, vypracování srovnávací analýzy pozic; • Vedení obchodních jednání s dodavateli v zájmu společnosti; • koordinace podmínek smluv o dodávce materiálů v souladu se stanovenými předpisy pro schvalování, řešení problémů souvisejících s vrácením vadných materiálů; • Okamžitá reakce na informace od dodavatelů, rozhodování o dodávkách a další práce s dodavateli; • Rychlá reakce na informace z obchodů a pronajímatelů • Personální záležitosti (více než 100 lidí); • vypracování zadávací dokumentace pro aktuální opravy a rekonstrukce zařízení; • Hledání dodavatelů, kteří by prováděli aktuální opravy v souladu s mandátem; • Týdenní výzvy správcům v regionech, aktuální problémy a způsoby řešení problémů plánování a rozpočtu Správního oddělení na příští rok; • Plná podpora při sjednávání smluv a žádostí o platbu; • Čtvrtletní sledování cen zboží a vybavení; • Sestavení databáze dodavatelů a dodavatelů v Almaty a regionech; • Hledání dodavatelů v zahraničí.

JSC Kaspi Bank

konzultant manažera

leden 2012 – březen 2012 3 měsíce

Příjem a zpracování příchozích hovorů, informační podpora pro klienty; Podpora pro uživatele platebních karet; Telemarketing, vyřizování stížností a dotazů zákazníků.

Kancelář starosty města Almaty v okrese Turksib

Přední odborník na oddělení rozvoje veřejných služeb

duben 2008 – listopad 2008 8 měsíců

zajišťování kontroly nad prováděním zákonů Republiky Kazachstán, dekretů prezidenta Republiky Kazachstán, rezolucí, příkazů vlády Republiky Kazachstán, Akimů města a okresu v oblasti vzdělávání a sociální politiky; provádění dokumentace v jejich oblastech (zprávy, informace, příchozí korespondence).

Jazyky

angličtinazačátečník

češtinapokročilá

kazaštinavýborná

ruštinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta (držitel profesního průkazu skupiny C)

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Programovací jazyky

SQL

Java

MATLAB

Databázové systémy

Oracle

Kurzy

Kurzy českého jazyka

2017

Zájmy

Základy elektrotechniky lyžování snowboarding kempování volejbal

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45