Není foto: T. C.
ID 1308707

T. C.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Zlín + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Tomáše Bati a Vyšší odborná škola ekonomická Zlín

Podniková ekonomika

září 2006 – květen 2010SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 7 měsíců

Wh*******PLC

Operations Manager

prosinec 2018 – dosud 5 let a 11 měsíců

Zodpovědnost za efektivní chod všech provozních oddělení hotelů a restaurací, včetně recepce, ubytování, stravování, úklidu a dalších. Monitorování a zajišťování dodržování standardů služeb, kvality a bezpečnosti. Nábor, školení a řízení zaměstnanců, zajištění jejich motivace a rozvoje, aby bylo dosaženo vysoké úrovně výkonu. Plánování pracovních postupů, směn a koordinace operací s ostatními odděleními hotelu a externími partnery. Sledování nákladů a výnosů, správa rozpočtu a optimalizace provozních procesů pro dosažení finančních cílů. Pravidelná kontrola výkonnosti provozu, sběr a analýza dat pro identifikaci oblastí pro zlepšení a implementace nových strategií.

Wh*******PLC

Duty Manager

únor 2017 – prosinec 2018 1 rok a 11 měsíců

Asistence při každodenním provozu hotelu, dohlížení na chod recepce, restaurace a dalších provozních oddělení. Zajišťování vysoké úrovně zákaznického servisu a kvality ubytování a stravování. Podpora v náboru, školení a vedení zaměstnanců, řízení směn a koordinace pracovních úkolů.

Ju*****inn

Food and baverage manager

květen 2016 – únor 2017 10 měsíců

Zajišťování hladkého chodu restaurace, dohlížení na otevírací a zavírací postupy. Udržování vysoké úrovně zákaznického servisu a kvality jídla. Nábor, školení a rozvoj zaměstnanců, plánování směn a řízení pracovního výkonu týmu. Sledování a objednávání zásob, řízení skladových zásob Sledování nákladů a tržeb, správa rozpočtu a zajišťování dosažení finančních cílů.

T.*********mia

Prodejce a vedoucí reklamačního oddělení na pobočce

duben 2015 – duben 2016 1 rok a 1 měsíc

Poskytování zákaznického servisu, poradenství při výběru produktů, zajišťování prodeje elektronických zařízení. Správa a řešení reklamací, komunikace se zákazníky a externími servisními partnery. Dohlížení na opravy a údržbu elektronických zařízení, zajišťování včasného a kvalitního servisu.

Jazyky

ruštinapokročilý začátečník

češtinavýborná

angličtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Databázové systémy

OracleZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

Hiking, fotbal, floorbal.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45