Veronika H. 35 let , životopis 1298441
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Lhotka + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Letuška / steward Office manager
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Vysoká škola ekonomická v Praze
Cestovní ruch
září 2013 – červen 2016Vysokoškolské
Mendelova univerzita v Brně
Management cestovního ruchu
září 2010 – červen 2013Bakalářské
Praxe 5 let a 10 měsíců
BILLA spol. s r. o.
Executive board assistant
červenec 2023 – dosud 11 měsíců
vedení agendy/kalendáře generálního ředitele, administrativní podpora managementu, organizace porad a služebních cest, organizace akcí, příprava programů jednání, zápisů a následných úkonů, překlady, fakturace, spolupráce s kolegy v zahraničí
OB CARE – klinika plastické chirurgie
Customer manager
květen 2021 – červen 2023 2 roky a 2 měsíce
zpracování a vyřizování poptávek v českém i anglickém jazyce, přímá komunikace se zákazníky, administrace, podpora klientů a poskytování zákaznické péče v ČJ/AJ, logistika pacientů, administrativní úkoly, překlady, práce s webem
Special Service International (SSI)
Welcome desk
leden 2021 – duben 2021 4 měsíce
vítání a uvádění návštěv, zajištění chodu recepce, administrativní činnost, obsluha a správa kancelářské techniky, vedení dokumentace, archivace, příprava pravidelných zpráv
Hotel Kilkenny
Front office supervisor
červen 2019 – říjen 2020 1 rok a 5 měsíců
rezervace, zákaznický servis, zastupování manažera v jeho nepřítomnosti, zodpovědnost za chod recepce, vedení týmu, alokace pokojů, vyřizování stížností, spolupráce s vyšším managementem, evidence pošty, objednávání kancelářských potřeb
ProFire and Design Ltd.
Office manager
březen 2018 – únor 2019 1 rok
sjednávání schůzek, zpracování podkladů/dokumentů, komunikace s klienty, objednávání, kancelářských potřeb, vedení diáře ředitele, administrativní podpora – pošta, email, fakturace
Jazyky
ruštinapokročilý začátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Začátečník
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace