Foto: Bc. Aneta D.
ID 1035016

Bc. Aneta D. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Bakalářské

Vysoká škola polytechnická Jihlava, Tolstého 16, 586 01 Jihlava

Ekonomika a management - bakalářský studijní program

září 2011 – červen 2015Bakalářské

Vyšší odborná škola ekonomická a zdravotnická a Střední škola, Hybešova 53, 680 01 Boskovice

Obchodní akademie

září 2008 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 9 let a 5 měsíců

Technical Project, s.r.o.

Office manager

listopad 2022 – dosud 1 rok a 7 měsíců

Provozní záležitosti týkající se chodu kanceláře, cenové nabídky na projekty, počítaní kubatur k jednotlivým projektům, fakturace zakázek, komunikace s klienty, příprava podkladů pro účetního, evidence faktur, správa veřejných zakázek, hledání nových zaměstnanců apod.

SportObchod.cz s.r.o., Čechyňská 16, 602 00 Brno

Copywriter, administrátor

leden 2021 – březen 2023 2 roky a 3 měsíce

Správa produktů e-shopu, DPP

My Interior Service s.r.o., Dukelská třída 173/106, Svitava Office, přízemí 614 00 Brno

Office manager, fakturant

září 2016 – srpen 2022 6 let

Provozní záležitosti týkající se chodu showroomu a přilehlé kavárny, organizace, plánování, správa personální agendy (evidence, příprava podkladů a smluv, dohod o provedení práce), fakturace, příprava podkladů pro účetní, dohled nad správou e-shopu a s tím spojená agenda (objednávky, fakturace, podklady k expedici), tvorba cenových nabídek, rozobjednání zboží a celková realizace daného projektu/zakázky až po jeho konečnou fakturaci (komunikace se zahraničními a tuzemskými dodavateli, klienty, zajištění přeprav - vnitrostátní i zahraniční). 8/2019-8/2022 - čerpání MD a RD

PROKONZULTA, a.s., Křenová 26, 602 00 Brno-Trnitá – organizace a kompletní realizace veřejných dražeb

Asistentka dražebníka, administrativa

srpen 2015 – září 2016 1 rok a 2 měsíce

Zpracování administrativní agendy týkající se prodeje nemovitostí převážně v insolvenci, což mj. zahrnuje vytváření inzerce, vkládání dat do systému, zpracování znaleckých posudků apod. Dále pak komunikace s dlužníky, úředními osobami a insolvenčními správci.

DakaR consulting, s. r. o., Stejskalova 20, Brno – Židenice

Všeobecná účetní, zpracování administrativy

září 2014 – březen 2015 7 měsíců

Zpracování účetnictví pro živnostníky a neplátce DPH, související administrativa, komunikace s klienty

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Další programy a počítačové znalosti

podnikatelský systém PROFIT, účetní program Helios Orange, POHODA

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Osvědčení o absolutoriu specializace: Management volného času

březen 2015

Osvědčení o způsobilosti k výkonu průvodcovské činnosti v oblasti cestovního ruchu

březen 2015

Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici

Státní zkouška z psaní na klávesnici, zpracování textu na počítači, těsnopisu a stenotypistiky.

květen 2011

Zájmy

Ve volném čase se věnuji především rodině, cyklistice, józe, cvičení barre nebo fit core. Ráda si přečtu dobrou knihu, miluji dobré jídlo a cestování.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45