Bc. Aneta D. 33 let , životopis 1035016
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Židlochovice + 15 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Cenař / kalkulant Fakturant/ka Office manager Personalista Pracovník back office Produktový manager Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Vysoká škola polytechnická Jihlava, Tolstého 16, 586 01 Jihlava
Ekonomika a management - bakalářský studijní program
září 2011 – červen 2015Bakalářské
Vyšší odborná škola ekonomická a zdravotnická a Střední škola, Hybešova 53, 680 01 Boskovice
Obchodní akademie
září 2008 – červen 2011SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 6 měsíců
Technical Project, s.r.o.
Office manager
listopad 2022 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Provozní záležitosti týkající se chodu kanceláře, cenové nabídky na projekty, počítaní kubatur k jednotlivým projektům, fakturace zakázek, komunikace s klienty, příprava podkladů pro účetního, evidence faktur, správa veřejných zakázek, hledání nových zaměstnanců apod.
SportObchod.cz s.r.o., Čechyňská 16, 602 00 Brno
Copywriter, administrátor
leden 2021 – březen 2023 2 roky a 3 měsíce
Správa produktů e-shopu, DPP
My Interior Service s.r.o., Dukelská třída 173/106, Svitava Office, přízemí 614 00 Brno
Office manager, fakturant
září 2016 – srpen 2022 6 let
Provozní záležitosti týkající se chodu showroomu a přilehlé kavárny, organizace, plánování, správa personální agendy (evidence, příprava podkladů a smluv, dohod o provedení práce), fakturace, příprava podkladů pro účetní, dohled nad správou e-shopu a s tím spojená agenda (objednávky, fakturace, podklady k expedici), tvorba cenových nabídek, rozobjednání zboží a celková realizace daného projektu/zakázky až po jeho konečnou fakturaci (komunikace se zahraničními a tuzemskými dodavateli, klienty, zajištění přeprav - vnitrostátní i zahraniční). 8/2019-8/2022 - čerpání MD a RD
PROKONZULTA, a.s., Křenová 26, 602 00 Brno-Trnitá – organizace a kompletní realizace veřejných dražeb
Asistentka dražebníka, administrativa
srpen 2015 – září 2016 1 rok a 2 měsíce
Zpracování administrativní agendy týkající se prodeje nemovitostí převážně v insolvenci, což mj. zahrnuje vytváření inzerce, vkládání dat do systému, zpracování znaleckých posudků apod. Dále pak komunikace s dlužníky, úředními osobami a insolvenčními správci.
DakaR consulting, s. r. o., Stejskalova 20, Brno – Židenice
Všeobecná účetní, zpracování administrativy
září 2014 – březen 2015 7 měsíců
Zpracování účetnictví pro živnostníky a neplátce DPH, související administrativa, komunikace s klienty
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
podnikatelský systém PROFIT, účetní program Helios Orange, POHODA
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Osvědčení o absolutoriu specializace: Management volného času
březen 2015
Osvědčení o způsobilosti k výkonu průvodcovské činnosti v oblasti cestovního ruchu
březen 2015
Státní zkouška z kancelářského psaní na klávesnici
Státní zkouška z psaní na klávesnici, zpracování textu na počítači, těsnopisu a stenotypistiky.
květen 2011