Není foto: V. P.
ID 1307511

V. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Červený Kostelec + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Vysokoškolské

Spanish-American Institute, USA

Jazyková škola AJ

leden 2016 – říjen 2018SŠ s maturitou

Masarykova Univerzita

Novořecký jazyk a literatura

září 2010 – květen 2014Vysokoškolské

University of Ioannina

Novořecký jazyk a literatura

září 2012 – červen 2013Vysokoškolské

Pastime

Jazyková škola

září 2008 – červen 2009SŠ s maturitou

Gymnázium a SOŠ Úpice

Gymnázium (čtyřleté gymnaziální vzdělávání)

září 2004 – červen 2008SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 3 měsíce

P3*****.o.

Office Coordinator

listopad 2023 – duben 2024 6 měsíců

Odpovědnost za plynulý provoz kancelářských jednotek centrály společnosti, správa firemního vozového parku, odpovědnost za plánování a správu rozpočtu, komunikace s dodavateli a správa smluv v souladu s potřebami společnosti a na základě rozpočtu, pořádání výběrových řízení pro výběr dodavatele v souladu s vnitrofiremní směrnicí, organizace interních akcí včetně charitativních aktivit na základě stanovené strategie ve spolupráci s oddělením lidských zdrojů, koordinace nákupu ve spolupráci s oddělením marketingu, koordinace vnitrofiremních aktivit ve spolupráci s evropskými pobočkami

Sa*********.o.

Office & Communications Manager

únor 2020 – červenec 2023 3 roky a 6 měsíců

Zajištění plynulého chodu kanceláře, řízení provozu recepce a vedení týmu dvou recepčních, příprava podkladů pro audity BOZP a PO, zajištění a správa vybavení kanceláře včetně IT hardwaru, komunikace s dodavateli, revize smluv a optimalizace výdajů za dodavatelské služby, organizace interních akcí pro zaměstnance (teambuildingy, večírky, charitativní akce) na základě rozpočtu, vyhledávání partnerů pro spolupráci s neziskovým sektorem, sběr dat pro ESG reporting v úseku CSR a GHG, spolupráce s HR a COO ma tvorbě a aktualizaci vnitrofiremních směrnic, spolupráce s HR na onboardingu a offboardingu zaměstnanců

Sa*********.o.

Asistentka oddělení komerčních pronájmů

leden 2019 – leden 2020 1 rok a 1 měsíc

Administrativní podpora členům leasingového oddělení, příprava prezentací, obchodních nabídek a smluv, organizace akcí pro klienty, spolupráce s finančním oddělením při fakturování obchodních transakcí, aktualizace a rozšiřování databáze kontaktů (CRM)/cold calling, příprava obchodních dokumentů a marketingových materiálů, komplexní řešení cestovních itinerářů a příprava podkladů pro finanční oddělení, realizace stěhování kanceláře včetně výběru dodavatelů

Pr*****USA

Au Pair / Osobní asistentka

leden 2015 – říjen 2018 3 roky a 10 měsíců

Péče o tři děti, provoz domácnosti a rodinný kalendář

Ho************

Recepční

září 2013 – prosinec 2014 1 rok a 4 měsíce

Brigáda při studiu na VŠ

Jazyky

řečtinastředně pokročilá

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MacOSZkušený

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Grafické a konstrukční programy

CanvaPokročilý

Zájmy

Hra na bicí, četba, badminton

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45