P. Z. , životopis 633861
Představa o práci
Kde hledám práci
Lysá nad Labem + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Account Manager - nákup, prodej HR Business Partner HR konzultant HR specialista Kouč Psycholog Specialista HR marketingu Specialista pro odměňování a benefity Specialista pro rozvoj a vzdělání Školitel Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
První soukromá hotelová škola, spol. s r.o.
Hotelnictví
září 1995 – červen 2000SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 9 měsíců
Ge*****bem
Poradce
2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Analýza potřeb klientů a doporučování vhodných pojistných produktů. Příprava a prezentace pojistných nabídek a smluv. Udržování a rozšiřování portfolia klientů. Řešení pojistných událostí a asistence klientům při škodných událostech. Pravidelné sledování pojistného trhu a aktualizace znalostí o produktech.
Če*********a 8
Osobní bankéř
2020 – 2022 2 roky a 6 měsíců
Poskytování komplexního finančního poradenství klientům. Správa účtů, úvěrů a investic klientů. Identifikace a doporučování vhodných bankovních produktů a služeb. Vytváření a udržování dlouhodobých vztahů s klienty. Dodržování interních a externích finančních předpisů a nařízení.
Ho*******a 1
Food and beverage Manager
2016 – 2020 4 roky a 6 měsíců
Dohled nad provozem hotelového baru a snídaňové služby. Organizace a plánování směn personálu. Zajištění kvality a vysokého standardu servisu pro hotelové hosty. Spolupráce s dalšími odděleními hotelu. Kontrola zásob, objednávání a inventarizace potravin a nápojů.
K.*****a 1
Manager lounge baru
2014 – 2016 2 roky a 6 měsíců
Organizace a vedení týmu barmanů, servírek. Plánování směn, hudebního programu a zajištění plynulého provozu. Řešení problémů se zákazníky a zajištění vysoké úrovně zákaznického servisu. Kontrola zásob, objednávání a inventarizace zboží. Zodpovědnost za finanční správu a bezpečnost podniku.
Ge*******a 1
Food and beverage manager
srpen 2010 – březen 2014 3 roky a 8 měsíců
Zajištění provozu podniku během sportovních přenosů a událostí. Vedení a školení týmu, zaměřeného na zákaznický servis a prodej. Plánování a organizace speciálních akcí a promo akcí. Komunikace s dodavateli a optimalizace nákupu zboží.
Če*******ovy
Barman, číšník, pomocný kuchař
2000 – 2010 10 let a 6 měsíců
Cestování a práce v různých restauracích a pohostinstvích po celém světě. Adaptace na různá kulturní a pracovní prostředí. Získávání zkušeností v různých pozicích včetně barman, servírka, kuchař a manažer. Rozvoj dovedností v oblasti zákaznického servisu, týmové spolupráce a vedení. Prohlubování znalostí mezinárodních kuchyní a pohostinství. Schopnost rychle se učit a přizpůsobit novým výzvám.
Jazyky
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS Outlook
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
CERTIFIKACE
Účast na mnoha rozvojových a vzdělávacích seminářích v rámci působení v bankovním a pojišťovacím sektoru, i soukromě. Neustálé zlepšování odborných znalostí a dovedností v oblasti financí, pojištění a zákaznického servisu. Pravidelné sledování aktuálních trendů a novinek na trhu, za účelem zajištění nejvyšší úrovně služeb klientům. Aktivní účast na workshopech a školeních zaměřených na rozvoj manažerských a komunikačních dovedností.
2024
Power days - Peter Krištofovič
Psychologie prodeje, motivace zaměstnanců, osobní motivace.
2020