Foto: Marek K.
ID 1280088

Marek K. 46 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ Stavební

Pozemní stavitelství

září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou

Praxe 25 let

Simplity s.r.o.

Obchodní zástupce/Náborář/Ekonom

září 2019 – dosud 4 roky a 8 měsíců

• Posilování vztahů s existujícími klienty, aktivní hledání nových příležitostí v sektoru personálních služeb, zejména v data managementu a IT. • Realizace obchodních jednání: Vyjednávání obchodních podmínek a finalizace kontraktů. • Talent acquisition: Využití sociálních sítí pro oslovování kandidátů, organizace pohovorů a harmonizace požadavků klientů s očekáváními uchazečů. • On-boarding a školení: Zajištění plynulého začlenění nových zaměstnanců do pracovního procesu a dohled nad jejich zaškolením. • Finanční strategie: Příprava finančních plánů a rozpočtů, kontrola rozpočtové disciplíny. • Finanční dohled: Spolupráce s externí účetní firmou, správa cash flow a finanční kontrola.

Humares s.r.o.

Branch manager

červen 2016 – srpen 2019 3 roky a 3 měsíce

• Řízení provozu pobočky, včetně rozvoje a motivace týmu, selekce a doplňování personálu. • Zodpovědnost za rozpočet pobočky, jeho plánování a dodržování finančních cílů. • Budování a upevňování vztahů s klienty, akvizice nových klientů a zajištění plynulé realizace zakázek. • Koordinace služeb dodavatelů, zahrnující logistiku zaměstnanců a zajištění jejich ubytování, včetně organizace a správy ubytovacích kapacit. • Řízení zdravotních prohlídek zaměstnanců a zajištění jejich bezpečnosti a zdraví na pracovišti. • Komunikace s úřady, správa fakturace, kontrola finančních operací a příprava podkladů pro mzdovou agendu. • Plánování a realizace náborových aktivit pro zajištění optimálního počtu kvalifikovaných zaměstnanců.

Adecco spol. s r.o.

Recruitment and Administrative Manager On-site

září 2015 – květen 2016 9 měsíců

• Zpracování měsíčních výkazů a podkladů pro mzdy, zajištění kontroly docházek. • Realizace náborových procesů a výběrových řízení pro obsazování pozic ve výrobní společnosti dle požadavků klienta. • Organizace a provádění vstupních školení nových zaměstnanců, zajištění on-boarding procesu. • Správa nástupních a výstupních dokumentů zaměstnanců, vedení osobních složek. • Zodpovědnost za plnění stanovených cílů.

Edymax s.r.o.

Koordinátor

květen 2014 – srpen 2015 1 rok a 4 měsíce

• Koordinace zaměstnanců. • Příprava a správa dokumentace pro mzdové účetnictví. • Řešení logistiky ubytování pro zaměstnance. • Zajištění adekvátních náhradních pracovních sil pro směnný provoz. • Vedení vstupních pohovorů s potenciálními kandidáty.

Air Bank a.s.

Specialista kontaktního centra

leden 2014 – duben 2014 4 měsíce

• Akviziční činnost v rámci call centra. • Komunikace se zákazníky a prezentace bankovních produktů. • Řešení potřeb klientů.

Holaňová Lenka

Účetní

květen 1999 – prosinec 2013 14 let a 8 měsíců

• Zpracování mzdové agendy a pracovněprávních dokumentů. • Vedení účetnictví a daňové evidence. • Zpracování daňových přiznání, DPH, silniční daň a tp. • Administrativní podpora a servis klientům. • Komunikace s finančním úřadem a institucemi sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

Chytrý telefon Apple iOSPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookPokročilý

ERP a účetní software

KaratZačátečník

PohodaZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport, hudba, historie, výlety

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45