R. S. , životopis 533744
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Obchodní referent Office manager Personalista Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola SČMSD Humpolec s.r.o
Obchodník
2005 – 2009SŠ s maturitou
Střední průmyslová škola stavební
Pozemní stavby
1989 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 22 let a 2 měsíce
Gerbrich s.r.o.
Obchodní referentka
listopad 2018 – 2024 6 let a 2 měsíce
Prezentace firemních výrobků zákazníkům s odborným poradenstvím při výběru dveří, zárubní a doplňků. Spolupráce s obchodními partnery, developery při realizaci bytových projektů a výstavby rodinných domů. Zpracovávání cenové nabídky a zadání do firemního systému výroby, kompletní uzavření obchodní zakázky včetně fakturace.
SIMEVA sociální integrační podnik s.r.o - skupina MPVP
Vedoucí provozu - pomoc zaměstnancům OZP - personální oddělení
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Zajištění chodu personálního oddělení. Nábor nových zaměstnanců, výběr vhodných uchazečů na volné pracovní pozice. Komplexní zpracování personální agendy. Práce v systému VEMA - docházka, personalistika a mzdy. Komunikace se zdravotními pojišťovnami, Českou správou sociálního zabezpečení a dalšími institucemi. Příprava podkladů pro dotace.
PRADAKOS s.r.o. - skupina MPVP
Office manager - administrativa a personalistika
2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců
Vedení kanceláře administrativy a recepce. Správa administrativní budovy - řešení oprav, revizí a havárií, jednání s nájemci budovy. Organizace a kontrola činnosti zaměstnanců, reporting vedení společnosti v rámci svěřených agend. Správa a evidence smluv s obchodními partnery, prvotní evidence faktur, součinnost s účetním oddělením. . Účast na přípravách propagace skupiny MPVP, firemní akce. Komunikace s úřady a institucemi, práce s firemními datovými schránkami a hotovostní pokladnou.
VIFINA s.r.o.
Asistentka jednatele společnosti
2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců
Zajištění chodu kanceláře ve společnosti zabývající se pronájmem vlastních nemovitostí. Plánování programu jednatele, vedení pokladny, zajištění kancelářských potřeb, vyhledávání nových nájemců. Monitoring nájemních a dodavatelských smluv, správa firemních vozidel a pojištění firemního majetku - nemovitostí, kontrola úhrad plateb nájmů. Spolupráce se správci objektů v zajišťování oprav a údržby nemovitostí, revizí. Úzká spolupráce s externím účetním, podklady pro fakturaci nájmů, zpracování ročního vyúčtování služeb nájemcům. Komunikace s úřady a institucemi, práce s datovými schránkami a hotovostní pokladnou.
Osoba samostatně výdělečně činná
Zprostředkovatelská a realitní činnost
1994 – 2004 10 let a 6 měsíců
Provozování zprostředkovatelské kanceláře v oblasti prodeje a pronájmů bytů, nemovitostí. Orientace na trh, vyhledávání nabídek a zajištění poptávky klientů. Vedení daňové evidence OSVČ.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Další programy a počítačové znalosti
Docházkový a personální systém VEMA, WF SOFA, DIS, portály ZP a e-komunikace, práce s datovými schránkami
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
Rekvalifikační kurz - Mzdové účetnictví
Kompletní zpracování mzdového účetnictví-pracovní právo, povinnosti organizace a zaměstnanců, příplatky, odměny, náhrada mzdy, srážky, daně, sociální a zdravotní pojištění.
leden 2019
Novely zákoníku práce a další aktuality v pracovním právu pro rok 2018
Srážky ze mzdy a oddlužení v roce 2018 Novela Zákoníku práce Změny v oblasti ochrany osobních osobních údajů zaměstnanců a GDPR od 25.5.2018
únor 2018
Individuální lekce angličtiny certifikované lektorky (úroveň B2)
prosinec 2017
Jazyková škola Polyglot, kurz angličtiny
úroveň A2
leden 2015
Rekvalifikační kurz podvojné účetnictví
vedení podvojného účetnictví a DE
prosinec 1992