Foto:  Delia  F.
ID: 209246

Delia F.

Už nehledá práci
  e-mail se zobrazí po zakoupení
  telefon se zobrazí po zakoupení
  35 let


  Aktualizace 11.04.2014
Už nehledá práci

  • Moje představa o hledané práci

  • Vzdělání

    2009 - 2014
    Univerzita Karlova - Novořecký jazyk a literatura + Obecná jazykověda
    Bakalářské
    1998 - 2001
    Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko v Čechách - Všeobecné
    SŠ s maturitou
    1995 - 1998
    Rodinná škola Stěžery - ekonomicko-administrativní zaměření
    SŠ s maturitou
  • Praxe

    2013 - 2014
    Chirmax, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Obchodní referent
    Přijímání a vyřizování objednávek významných zahraničních zákazníků a jejich fakturace. Kontrola pohledávek svěřených zákazníků a jejich vymáhání. Pomoc při běžné fakturaci. Vystavování dobropisů a zápočtů. Vyřizování reklamací. Údržba adresáře a číselníku ve fakturačním systému. Při zavádění nového výrobku - tvorba interního sdělení pro výrobu a následné zadávání do číselníku. Aktualizace ceníku. Tvorba a zpracovávání zákaznických ceníků. Zodpovědnost za správnost zadávaných dat. Zpracovávání statistik (exporty dat a výpočty) a následná tvorba měsíčních reportů výsledků obchodního oddělení. Další úkoly zadané vedením obchodního oddělení nebo vedením společnosti. Systematizace procesů pro fakturaci.
    2013 - 2013
    Chirmax, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Sekretářka/asistentka GM. Zajišťování agendy GM. Spolupráce s vedením jednotlivých oddělení na zadaných úkolech. Účast na týdenních poradách managementu, psaní minutes of meeting. Objednávání kancelářských potřeb. Vedení pokladny.
    2007 - 2009
    Chirmax, s.r.o.
    Výroba a průmysl , Plánovač výroby
    Denní kontrola poklesu výrobků ve skladovém hospodářství (úzká spolupráce s obchodním oddělením) a následné zadávání požadavků na výrobu daného produktu. Zjišťování stavu materiálu potřebných pro výrobu (úzká spolupráce s nákupním oddělením). Tvorba a tisk výrobních příkazů a jejich předávání do oddělení výroby. Denní kontrola stavu výroby zadaných výrobků.
    2005 - 2007
    Chirmax, s.r.o.
    Administrativa , Asistentka
    Sekretářka/asistentka GM. Zajišťování agendy GM. Spolupráce s vedením jednotlivých oddělení na zadaných úkolech. Účast na týdenních poradách managementu, psaní minutes of meeting. Objednávání kancelářských potřeb. Vedení pokladny.
    2004 - 2004
    Moravia Sport Group, s.r.o.
    Obchod, nákup, prodej , Account Manager - media, reklama
    Jako Account manager pro hypermarkety - zajišťování hladkého průběhu obchodních případů. Nastavování cen dle smluv s hypermarkety. Zalistování zboží do sortimentu hypermarketů. Návrhy sezónních akcí a jejich následné zajišťování, spolupráce na tvorbě akčních cen do akčních letáků a následná spolupráce s grafickým oddělením a hypermarkety při realizaci letáku.
    2002 - 2004
    Euro Media Praha, s.r.o.
    Administrativa , Pracovník back office
    Jako recepční/asistentka, později fakturantka - zodpovědnost za chod recepce, běžné administrativní úkony, přijímání a zadávání objednávek do systému skladového hospodářství a jejich následná fakturace a předávání vyřízených objednávek oddělení logistiky. Jako asistentka zahraničního obchodu - komunikace se zahraničními dodavateli. Zajišťování návštěv zahraničních dodavatelů (objednávání hotelů, plánování schůzek). Zpracovávání dat pro prezentace při jednáních se zahraničními dodavateli. Plnění dalších úkolů zadaných vedoucím obchodního oddělení.
    2002 - 2002
    M.I.P. Group a.s.
    Media, reklama, PR , Account Manager - media, reklama
    Péče o stávající zákazníky a aktivní vyhledávání nových zákazníků v oblasti pronájmu reklamních ploch (zejména billboard a backlight) na letišti Praha Ruzyně, a také City light v centru Prahy.
    2001 - 2001
    Hlinecká kabelová televize - AHP video
    Media, reklama, PR , Redaktor, publicista, novinář
    Brigádně při studiu gymnázia. Zpracovávání zadaných témat pro tvorbu reportáží, spolupráce s technikem při stříhání a dotváření reportáží. Report aktualit v týdenním přehledu událostí z Hlineckého regionu.
    2001 - 2001
    SONY CZECH, spol. s r.o.
    Administrativa , Recepční v cestovním ruchu
    Zodpovědnost za chod recepce. Vítání a ohlašování návštěv a péče o zákazníky show-roomu. Zpracovávání příchozí a odchozí pošty. Vyřizování telefonických hovorů (přepojování na daná oddělení dle požadavků zákazníka, poskytování všeobecných informací o společnosti). Spolupráce s obchodním oddělením při marketingových akcích. Drobné pochůzky.
  • Jazykové znalosti

    srbština  -  základní
    řečtina  -  středně pokročilá
    angličtina  -  středně pokročilá
    čeština  -  výborná
  • Řidičský průkaz

    B - osobní auta
  • Technické znalosti a dovednosti

    Operační systémy
    MS Windows XP / Vista / 7
    Běžné programy
    Textový editor (MS Word), Tabulkový kalkulátor (MS Excel), Prezentační program (MS PowerPoint), Internet / e-mail, MS Outlook
  • Zájmy

    literatura, cizí jazyky a jazyky obecně, příroda, zvířata
  • Trvalé bydliště

    Mádrova 3031/1, Praha 4 - Modřany, 14300

    Trvalé bydliště se často může lišit od místa, kde uchazeč hledá práci.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 18 hod.

+420 777 77 45 45