R. R. , životopis 1303190
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Holešovice + 5 km ochota dojíždět Mapa Ústí nad Labem + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Key Account Manager Manažer partnerského prodeje Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Regionální obchodní manažer Trenér obchodních dovedností Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyšší odborné
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Středn
Právní asistence
září 2021 – dosudVyšší odborné
Gymnázium a Střední odborná škola dr.Václava Šmejkala, Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Veřejnosprávní činnost
září 2015 – červen 2019SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 1 měsíc
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Obchodní manažer - Manažer obchodu externí sítě
říjen 2023 – dosud 9 měsíců
Zajištění chodu externí prodejní sítě. Motivace externích partnerů. Vedení jednání a nastavování partnerské spolupráce, následné zaškolení nových partnerů. Správa vlastního portfolia B2B zákazníků a portfolia přidělených partnerů.
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Specialista podpory prodeje
květen 2019 – září 2023 4 roky a 5 měsíců
vlastník procesu tvorby individuálních cenových nabídek, podpora pro externí obchodní partnery, školení nových obchodních partnerů, vyřizování reklamací partnerů (např. provizí), spolupráce při nastavování podmínek spolupráce, vytváření metodik, příruček, matic (školících materiálů), reporting, správa portfolia B2B – péče o zákazníka, akvizice, prolongace a retence smluv (telefonický i osobní kontakt se zákazníky)
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Senior specialista zákaznické péče
listopad 2017 – duben 2019 1 rok a 6 měsíců
validační hovory – ověření spokojenosti zákazníka s návštěvou obchodního zástupce, kontaktování zákazníka za účelem sdělení aktuálního stavu smlouvy, kontrola a zpracování všech dodaných smluv (určování závazku, data podání výpovědi [proces změny dodavatele])
CENTROPOL ENERGY, a. s.
Referent zákaznické péče
červen 2016 – říjen 2017 1 rok a 5 měsíců
práce na zákaznické lince energetické společnosti, řešení klientských požadavků, reklamací a stížností, poskytování nejvyšší možné úrovně zákaznického servisu, proaktivní retence
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
ERP a účetní software
Microsoft Dynamics NAVZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)