V. P. , životopis 1134735
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Metodova 2, Bratislava, Slovenská republika
všeobecné zaměření)
září 2008 – srpen 2012SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 8 měsíců
NAVIGGO Group s.r.o.
Obchodní asistentka
březen 2023 – srpen 2023 6 měsíců
Administrativní činnost. Koordinace zákaznických objednávek. Příprava exportních dokumentů k expedici. Příprava podkladů pro účtárnu.
JYSK s.r.o.
Zástupce vedoucího obchodné pobočky
červenec 2020 – únor 2023 2 roky a 8 měsíců
Řízení pracovného tímu obchodné pobočky. Odborné školení zaměstnanců pobočky. Odpovědnost za finanční uzávěrku. Odpovědnost za inventury prodejny a spolupodílení se na inventurách jiných poboček. Odborný prodej a poradenstvo zákazníkům. Vyřizování zákazníckých a obchodních reklamací. Zpracování denních reportů.
NORMA k.s.
Prodavačka-vedoucí směny
prosinec 2018 – březen 2020 1 rok a 4 měsíce
Odpovědnost za finančné uzávěrky. Řízení pracovného tímu obchodné pobočky. Inventarizace zboží s výsledky plnícími obchodní plán.
Cinema City s.r.o.
Supervizor
září 2013 – říjen 2018 5 let a 2 měsíce
Uspešné řízení provozu multikina, zastupující manažment. Pravidelné korektní odovzdávání tržeb bez finančních rozdílů. Odborné školení a zařazovaní úkolů brigádnikům a supervizorům (cca 20 lidí na směne). Vysoká úspešnost inventur - 93 %. Vytrvalost pracovat až do pozdních hodín - 3:00.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinapokročilá
slovenštinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
ERP a účetní software
PohodaPokročilý