H. J. , životopis 1053545
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník HR specialista Mzdová účetní Personalista Pracovník back office Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola obchodu a služeb Ústí nad Labem
Podnikání v oborech
září 1996 – květen 1999SŠ s maturitou
Praxe 38 let a 2 měsíce
Ob*******zno
Ekonom
duben 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Zpracování účetnictví Předkládání finančních výkazů Zpracování daňových přiznání Evidence faktur Zpracování účetní závěrky Součinnost při celoročním i dílčím přezkoumání hospodaření obce Bytový fond Rozpočetnictví Zpracování statistických výkazů a rozborů Evidence majetku Zpracování inventurních soupisů, zpracování Inventarizační zprávy Zpracování personální a mzdové agendy Datová schránka obce
Va*********ice
Mzdová účetní
srpen 2022 – březen 2023 8 měsíců
Koordinace výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. Vedení evidence spisů, aktualizace dat. Evidence pohledávek. Komunikace s úřady, insolvenčními správci a exekutory. Zpracování datových zpráv. Vyúčtování cestovních náhrad. Zpracování bankovních výpisů, zakontování došlých plateb, odeslání bankovních příkazů, vyhotovení bankovních a účetních dokladů. Další administrativní činnosti.
Če*********.p.
ODBORNÝ PERSONÁLNÍ A MZDOVÝ REFERENT V OBLASTI HR
březen 2005 – květen 2022 17 let a 3 měsíce
Vedení kompletní mzdové agendy-zpracování mezd a kompletní personální agendy u cca 600 zaměstnanců. Administrace personálních a mzdových dat, vzniku, změn a ukončení pracovně právních vztahů. Pořizování dat do systému SAP HR. Plnění povinností vůči příslušným úřadům státní správy. Provádění srážek za mzdy na základě soudního rozhodnutí a ostatních srážek na základě sjednaných dohod. Evidence exekucí, insolvencí, komunikace s úřady, součinnosti. Přijetí a vyřízení datových zpráv v systému EZOP. Vedení osobní evidence zaměstnanců. Vystavování potvrzení pro účely zaměstnanců i úřadů. Zpracování ročního zúčtování daní. Zpracování časových dat pro zúčtování mezd, doklady k pracovním neschopnostem, evidence pracovních úrazů, výpočet náhrady ztráty na výdělku.
Do*******zno
Mzdová účetní. Personální pracovnice. Sociální pracovnice. Údržba archivu.
leden 2003 – leden 2005 2 roky a 1 měsíc
Kompletní zpracování mzdové a personální agendy zaměstnanců. Evidence a správa bankovních účtů klientů a evidence pokladny. Evidence plateb za pobyt klientů. Vyřizování pozůstalostí s rodinnými příslušníky. Příprava podkladů pro úřady dle pokynů nadřízeného pracovníka.
AE*********.o.
SEKRETÁŘKA OBCHODNÍHO ŘEDITELE
2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců
Administrativní práce. Příprava podkladů pro výběrová řízení.
PO*********DNÍ
Prodavačka s inkasem.
2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců
Prodavačka s inkasem. Administrativní pracovnice.
Ev*****nka
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, REFERENT
1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců
Zajištění provozu servisního telefonu, zápis do databáze, přenosy dat. Vyřizování požadavků klientů. Administrativní práce.
ZP*******REG
LABORANTKA
1994 – 1998 4 roky a 6 měsíců
Laborantka
Te*********rec
STŘIHAČ TEXTILU
1988 – 1992 4 roky a 6 měsíců
Střihová služba na zakázku.
Vk*********e /
KREJČOVÁ SE ZAMĚŘENÍM NA DÁMSKÉ ODĚVY
1984 – 1988 4 roky a 6 měsíců
Zakázková práce.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Kurzy
Kurz podvojného účetnictví
duben 1999