Není foto: H. J.
ID 1053545

H. J.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Malečov + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední odborná škola obchodu a služeb Ústí nad Labem

Podnikání v oborech

září 1996 – květen 1999SŠ s maturitou

Praxe 38 let a 2 měsíce

Ob*******zno

Ekonom

duben 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců

Zpracování účetnictví Předkládání finančních výkazů Zpracování daňových přiznání Evidence faktur Zpracování účetní závěrky Součinnost při celoročním i dílčím přezkoumání hospodaření obce Bytový fond Rozpočetnictví Zpracování statistických výkazů a rozborů Evidence majetku Zpracování inventurních soupisů, zpracování Inventarizační zprávy Zpracování personální a mzdové agendy Datová schránka obce

Va*********ice

Mzdová účetní

srpen 2022 – březen 2023 8 měsíců

Koordinace výpočtu, výplaty a zúčtování platu, náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. Vedení evidence spisů, aktualizace dat. Evidence pohledávek. Komunikace s úřady, insolvenčními správci a exekutory. Zpracování datových zpráv. Vyúčtování cestovních náhrad. Zpracování bankovních výpisů, zakontování došlých plateb, odeslání bankovních příkazů, vyhotovení bankovních a účetních dokladů. Další administrativní činnosti.

Če*********.p.

ODBORNÝ PERSONÁLNÍ A MZDOVÝ REFERENT V OBLASTI HR

březen 2005 – květen 2022 17 let a 3 měsíce

Vedení kompletní mzdové agendy-zpracování mezd a kompletní personální agendy u cca 600 zaměstnanců. Administrace personálních a mzdových dat, vzniku, změn a ukončení pracovně právních vztahů. Pořizování dat do systému SAP HR. Plnění povinností vůči příslušným úřadům státní správy. Provádění srážek za mzdy na základě soudního rozhodnutí a ostatních srážek na základě sjednaných dohod. Evidence exekucí, insolvencí, komunikace s úřady, součinnosti. Přijetí a vyřízení datových zpráv v systému EZOP. Vedení osobní evidence zaměstnanců. Vystavování potvrzení pro účely zaměstnanců i úřadů. Zpracování ročního zúčtování daní. Zpracování časových dat pro zúčtování mezd, doklady k pracovním neschopnostem, evidence pracovních úrazů, výpočet náhrady ztráty na výdělku.

Do*******zno

Mzdová účetní. Personální pracovnice. Sociální pracovnice. Údržba archivu.

leden 2003 – leden 2005 2 roky a 1 měsíc

Kompletní zpracování mzdové a personální agendy zaměstnanců. Evidence a správa bankovních účtů klientů a evidence pokladny. Evidence plateb za pobyt klientů. Vyřizování pozůstalostí s rodinnými příslušníky. Příprava podkladů pro úřady dle pokynů nadřízeného pracovníka.

AE*********.o.

SEKRETÁŘKA OBCHODNÍHO ŘEDITELE

2001 – 2002 1 rok a 6 měsíců

Administrativní práce. Příprava podkladů pro výběrová řízení.

PO*********DNÍ

Prodavačka s inkasem.

2000 – 2001 1 rok a 6 měsíců

Prodavačka s inkasem. Administrativní pracovnice.

Ev*****nka

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK, REFERENT

1999 – 2000 1 rok a 6 měsíců

Zajištění provozu servisního telefonu, zápis do databáze, přenosy dat. Vyřizování požadavků klientů. Administrativní práce.

ZP*******REG

LABORANTKA

1994 – 1998 4 roky a 6 měsíců

Laborantka

Te*********rec

STŘIHAČ TEXTILU

1988 – 1992 4 roky a 6 měsíců

Střihová služba na zakázku.

Vk*********e /

KREJČOVÁ SE ZAMĚŘENÍM NA DÁMSKÉ ODĚVY

1984 – 1988 4 roky a 6 měsíců

Zakázková práce.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Kurzy

Kurz podvojného účetnictví

duben 1999

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45